RopeCon: 40K Megabattle

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
Tybraal

Viesti Kirjoittaja Tybraal »

laurentius kirjoitti:eikö käy että he vain ovat todella nopeita tai jotain sen tapasta?? muuten konverointi taitoni joutuvat todella koetukselle tai otan sen pois ja hankkeeni mennee myttyyn.
Daemonic Speed ei kuvasta "nopeutta" vaan ratsuväen liikkuvutta. Jotenkin se pitäisi mallintaa. Miten edes ajattelit saada Choseneille Speedin? Päivittämällä kaikki Aspiring Championeiksi ja ostamalla niille jokaiselle erikseen Speedin?
laurentius kirjoitti:saatte sitten ite päättää että onko siitä tullut salaattia mutta n.40 chaos marinen joukossa on n.20 lojalistia ja 5 space crusaderin aikaista tyyppiä jotka ovat matkassa vain koska tarvitsen kaiken pisteitä maksavan joukooni ja pirun hienoja.

pitäisi varmaan käydä ens maanantaina gw:s ja hankkii battle force tai jotain...
Eipä noiden itse figujen yhteensopivuudella ole paljoa väliä kunhan ovat jokseenkin saman armeijan väreihin maalattuja. Jos näyttää huonolta niin kerro kuinka paljon saat pisteitä kasaan ja jaetaan muut pisteet haluaville.
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
laurentius

Viesti Kirjoittaja laurentius »

no tuohon tyylin joo..mutta nyt on sekin asia hoidettu....lähetän huomenna tai siis tänään army listani ja jos siinä on jotain epäselvää niin katsotaan sitä..mutta speediä ei ole enää...ja pisteetki ovat nyt tasan 2000pts joten ei tartte jakaa sitä...
We are returned!
laurentius

http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 614#645614

no siinä olisi se listani...toivotavasti on tehty oikein...
We are returned!
Tms *Fin*
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tms *Fin* »

mitenkäs teidät sit tunnistaa siel paikan päällä?
en tietääkseni ole ketään teistä vielä tavannut

Omat tuntomerkit; Värikäs rinkka selässä ja GW:n figu salkku kädessä jonka yläkulmas lukee Tms
luultavasti mulla on lahti fanatic 3 paita pääl
täs viel kuva--... näytän idiootille... mul on pitemmät hiukset nyt... (toi on varmaan vuoden vanha kuva)

EDIT:On myös mahdollista että olen vienyt rinkan (ja ehkä salkukin) säilytykseen joten senkun yritätte bongatta kuvan tyypin samanlaisessa asusteessa paitsi että musta t-paita on lahti fanatic 3:sen t-paita... teen vaikka jonkun nimiläpyskän viel paperista jossa lukee Tms ja kiinnitän sen paitaani
Viimeksi muokannut Tms *Fin*, Ma 07.08.2006 23:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Iron Within! Iron Without!
Tybraal

Tämä järjestäjä haahuilee paikalle Black Templar-asussa. Metsästäkää vaaleaa aseviittaa mustalla maltanristillä ketjujen ja olkalaattojen kehystämänä. Hiukset on lyhyet ja mustat ja jos joku on sanonut jotain harkitsematonta niin chainsword heiluu. Olen myös se tyyppi joka kiroilee epäinhimillisen määrän maastoa kanssa. Enclave oli viime vuonna keisarillinen upseeri harmaassa univormussa koppalakkeineen mutta tästä vuodesta en tiedä.
OneManArmada

Viesti Kirjoittaja OneManArmada »

Nyt varmistus, onko ropecon ensi viikonloppuna? vai ei...
Mitenkä kirjoitan? Pistä sähköpostia jos ottaa päähän.
Tybraal

Jussi kirjoitti:Nyt varmistus, onko ropecon ensi viikonloppuna? vai ei...
On. http://www.ropecon.fi
UrielVentris

Viesti Kirjoittaja UrielVentris »

Tuosta melkein WYSIWYG:istä...
Kaiketi ajoneuvojen extra armour on edelleenkin ilmoitusasia? Ei kai mitään erityisiä telaketjun palasia tms tarvitse alkaa asentamaan tankkien kylkeen.
Tybraal

UrielVentris kirjoitti:Tuosta melkein WYSIWYG:istä...
Kaiketi ajoneuvojen extra armour on edelleenkin ilmoitusasia? Ei kai mitään erityisiä telaketjun palasia tms tarvitse alkaa asentamaan tankkien kylkeen.
Ikuinen kysymys. Joidenkin tahojen mukaan Extrat ovat mukana perusmodellissa, toiset (kuten minä) konvertoivat ne tankkeihin. Saa ottaa ilmoitusasiana.
Tanan

Viesti Kirjoittaja Tanan »

Listani:

Suurmestari Juudaksen Ikuiset Poikamiehet

Eihän megabattle ole 40k-turnauksen A-lohkon kanssa samaan aikaan? Jos on, joudun jättämään megabattlen tänä vuonna väliin :(. Pelaan tietysti random/power/fluffi/opetus pelejä kaikkien haluavien kanssa. Minut tunnistanee hihattomasta T-paidasta, "Tanan" nimilapusta ja tietysti punaisista hiuksista. Jos pongaat minut, tule rohkeasti morjestamaan!
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!
Tybraal

Tanan kirjoitti:Eihän megabattle ole 40k-turnauksen A-lohkon kanssa samaan aikaan? Jos on, joudun jättämään megabattlen tänä vuonna väliin :(. Pelaan tietysti random/power/fluffi/opetus pelejä kaikkien haluavien kanssa. Minut tunnistanee hihattomasta T-paidasta, "Tanan" nimilapusta ja tietysti punaisista hiuksista. Jos pongaat minut, tule rohkeasti morjestamaan!
Kyllä, kuten Conin ohjelmaa selailemalla selviää megapeli on A-lohkon kanssa samaan aikaan. Tanan pois.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Taidan minäkin tiputtautua, niin kerkeää tehdä sitten muutakin kuin figuttaa koko vkl... :P
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Tybraal

Porukkaa putoilee kuin omenia ja Grishak ei pysy kiintiöissään. Pahiksille 200pts. jaossa!
Tybraal

Tiedoksi: Järjestäjät (minä) tuovat perusmaaston jonka tulisi riittää koko pöydälle, mutta tapahtumaan saa tuoda omia maastoja jos pitää maastontäyteisestä pelistä. Ympäröivä maasto on sitten lunta, jäätä ja kuusipuita joten kovin vehreät maastokappaleet voi suosiolla jättää pois. ;)
laurentius

no nyt kun olen pääsyt pisteistäni eroon olen jo valmis ottamaan hiukan ylimääräisiä mukaan....tyyypit sitten saattavat olla hiukan erikoisia mutta huomaa samaksi jengiksi...
ottan mukaan kuitenki hiukan ylimääräisiä pisteitä mmukaan (200-300?) joten katsotaan...
We are returned!
Grishak

Viesti Kirjoittaja Grishak »

Pahikset kaipaa tuon pelaaja listan mukaan 200p lisää että on täysin tasaiset.
Oderint dum metuat.
Tybraal

Grishak kirjoitti:Pahikset kaipaa tuon pelaaja listan mukaan 200p lisää että on täysin tasaiset.
Laurentiukselle annettu 200pts.
Tms *Fin*
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tms *Fin* »

pelataanko me vain yks peli ja sekin perjantaina?
Iron Within! Iron Without!
Tybraal

Tms *Fin* kirjoitti:pelataanko me vain yks peli ja sekin perjantaina?
No yllätys yllätys, kyllä. Antaako jokin ymmärtää toisin?
Terminator Sergeant

Viesti Kirjoittaja Terminator Sergeant »

"dead flesh penalty":n äiti tiedottaa perjantain pelistä seuraavaa: Britanniassa vallitsevan lentokoneliikennettä koskevan täydellisen kaaoksen vuoksi "dead flesh penalty" ei ole päässyt vieläkään lähtemään skotlannista kohti Helsinkiä ja ropeconin pelejä, yhteydet Helsinkiin järjestyvät vasta perjantaina myöhään. ei siis ehdi paikalle "force majeure"-syistä, pahoittelemme tapahtunutta.

Tämän kirjoitti minun ja dead flesh penaltyn äiti, älkää sekoittako. Dead flesh penalty on isoveljeni.
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”