7th edition
- Sir_Jarkko
Seuraavaksi odotammekin milloin saamme jättirotilla ratsastavia Stormvermineitä tai Stubborneja Klaanirottia \o/. Ihanaa, näyttää varsin mielettömältä, mielenkiintoista olisi nähdä kun empiren "uusi ja hieno steamtank" pysähtyy tylysti luurankoihin tai Gnoblareihin josta se sitten piestään palasiksi ja pistetään romu uusiokäyttöön (mitä ei tietysti tule tapahtumaan).
Joku mainitsi Starcannonit ja muut, tähän voin vastata että jonkinsortin Starcannon löytyy Skaveneilta, tosin sen misfirettäminen on melkoisen risk-aapelia...
Joku mainitsi Starcannonit ja muut, tähän voin vastata että jonkinsortin Starcannon löytyy Skaveneilta, tosin sen misfirettäminen on melkoisen risk-aapelia...
"From the blizzards under northern sky I hail!"
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Hmph...eikös kokeeliset aseet yleensä ole hieman epäluotettavia. Kääpiöiden kamat nyt eivät taida paukkua naamalle yhtään sen helpommin kuin empirellä. Ja insinöörillähän sai tätäkin vähennettyä, vaikka uskoisin että tulevat empiren insinöörit ovat tässä suhteessa identtisiä.daider kirjoitti:Keisarikunnalla on ehkä kokeellisempia ruutileluja mutta ne eivät pauku naamalle yhtä herkästi kuin kääpiöillä.
Ja oikestaan on kyllä aika hassua että paukkuisivat. Tietääkseni kääpiöt ovat tehneet asiat yleensä huolella ja ihmiset jotenkin sinnepäin.
PS. en kyllä mitenkään vihaa steampunk genreä, mutta sitä varten meillä on Warmachine.
Modern cars - they all look like electric shavers.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Vain pistooli ja gw muuttui ja tulevaisuudessa gw antaa ratsain vain +1s, pistoolin muutosta en nyt muista.Tiamat kirjoitti:Onkos mitään huhuja kuulunut noista eri aseista, eli onko vieläkin great weapon ylivoimainen
El edit: Höh, miksi empire saa loharin, kohta varmaan sakveneillakin on mutatoitunut lohari liiasta warppikiven (vai miksi sitä nyt kutsautaan) syönnistä. Parempi niillä olla sellainen hippogriffon vai mikä se nyt olikaan.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Hei haloo? Älkää nyt vain sanoko, että olette ihan tosissanne luulleet noiden olevan edes puolijärkeviä huhuja.Slugger kirjoitti:Warseeristä:
Aika steampunkiksi on Empire menossa...Okay, by reading Graham McNeill's brain using a lump of quartz, a lead pendulum
and a psychic squirrel I have gained this insight into the new Empire book:
Masentavaa.
- Kynä-ääliö
- Teonanacatl
Huhut kuitenkin tulivat Avianilta, joka tuntuu aika luotettava lähde olevan näissä asioissa.Thelacan kirjoitti:Hei haloo? Älkää nyt vain sanoko, että olette ihan tosissanne luulleet noiden olevan edes puolijärkeviä huhuja.Slugger kirjoitti:Warseeristä:
Aika steampunkiksi on Empire menossa...Okay, by reading Graham McNeill's brain using a lump of quartz, a lead pendulum
and a psychic squirrel I have gained this insight into the new Empire book:
Masentavaa.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
- The Captain
- Valvoja
Miksi Empire ei saanut lohikäärmettä kuutosessa?El Capitan kirjoitti: El edit: Höh, miksi empire saa loharin
Ja todellakin on silkkaa plussaa, ettei yksi kahdestatoista vaalikreivistä lähde johtamaan joka hemmetin 2000 pisteen puskapartiota. Josko ne samalla tekisivät kenraalista edes osaavamman tappelijan kuin goblin big bossista?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
The Captain kirjoitti:Miksi Empire ei saanut lohikäärmettä kuutosessa?El Capitan kirjoitti: El edit: Höh, miksi empire saa loharin
Eikös Empireläiset ja kääpiöt juuri metsästäneet lohikäärmeet pois vanhan maailman vuorilta? Juuri sen takia uskoisin lohikäärmeiden karttavan näitä alueta, jolloin keisarikunnalla ei pitäisi olla lohikäärmettä!
Ja sitä paitsi Empirellä on jo ihan tarpeeksi monipuolisuutta: Hyvät ampujat, hyvät ritarit, hyvää jalkaväkeä, hyvät sotakoneet, hyvä taikuus ja hyvä tankki! Jos empirelle pistetään lohikäärme niin siitä tulee armeija, jolta ei puuttuisi mitään, joka saattaisi rikkoa pelitasapainoa, ellei muista armeijoista tehtäisiin tarkkoja empire klooneja eri nimellä.
"The Greater Good is coming to you from my bolter, alien!"
- The Captain
- Valvoja
Siis eivätkös empirellä ole Sword manit aivan normaalia rank-and-file yksikköä halvalla hinnalla ja hintaan sopivilla stateilla? Olen pahoillani jos MuTu taas haisee, en ole pahoja puheita kuullut näistä ja olen usein nähti näitä käytettävän, tästä minun kaltaiseni uskoo-kaiken-mitä-kuulee ihminen vetää suoran johto päätöksen: Swormans=infantry, paljon käytetty=hyvää
Ja Empire saa loordi tason maagin? Ja myös valita Rulebookista löytyvistä loreista taikoja? En ole varma mistä kaikista mutta muistelisin, että aika monesta ja lore of Fire taitaa kuulua niihin? Myös taitavat saada lore of Lightista joka on täysin aliarvostettu lore spelleihinsä nähden.
Tästä vedän johtopäätöksen, ettei lohikäärme kuulu empirelle fluffillisista, taikka pelillisistä syistä.
Ja Empire saa loordi tason maagin? Ja myös valita Rulebookista löytyvistä loreista taikoja? En ole varma mistä kaikista mutta muistelisin, että aika monesta ja lore of Fire taitaa kuulua niihin? Myös taitavat saada lore of Lightista joka on täysin aliarvostettu lore spelleihinsä nähden.
Tästä vedän johtopäätöksen, ettei lohikäärme kuulu empirelle fluffillisista, taikka pelillisistä syistä.
- Rectunator
Ei paljon käytetty ole välttämättä hyvää, swordmaneja kyllä käytetään, mutta roskaa se silti on. M4 jalkaväki on aina huonoa jos se ei ammu. Oli Fängin middenheimissäkin tyylikästä jalkaväkeä, mutta kun mä vaan possuttelin siitä läpi jollain chosen knighteilla sun muulla niin eipä paljoa vakuuttanutDElffiini kirjoitti:Siis eivätkös empirellä ole Sword manit aivan normaalia rank-and-file yksikköä halvalla hinnalla ja hintaan sopivilla stateilla? Olen pahoillani jos MuTu taas haisee, en ole pahoja puheita kuullut näistä ja olen usein nähti näitä käytettävän, tästä minun kaltaiseni uskoo-kaiken-mitä-kuulee ihminen vetää suoran johto päätöksen: Swormans=infantry, paljon käytetty=hyvää
Kääpiöitä lukuunottamatta kaikki saavat lordi tason maagin. Lore of light on ihan paska, lore of fire on ihan hyvä. Mutta kun kaikki muut rodut jotka taikoo lujaa saa gaziljoona bonusta ja seitsemänsataa parempaa magia esinettä avittamaan taikomista kuin empire, sekä mahdollisuuksien mukaan high, dark, Slaanesh, Tz, skaven, necromancy sekä waaagh! magiaa.Ja Empire saa loordi tason maagin? Ja myös valita Rulebookista löytyvistä loreista taikoja? En ole varma mistä kaikista mutta muistelisin, että aika monesta ja lore of Fire taitaa kuulua niihin? Myös taitavat saada lore of Lightista joka on täysin aliarvostettu lore spelleihinsä nähden.
Lohikäärmeitä pitäisi olla saatavilla melkein kaikille, arabyssa random visiirikin sai hiekkalohikäärmeen, jos lohikäärmeen oikeasti saa niin minä menen ostamaan paljon haradrimejä, uuden lohikäärmeen sekä paljon uusia empire hevosia jos ne ovat niin kauniita kuin on huhuttu.Tästä vedän johtopäätöksen, ettei lohikäärme kuulu empirelle fluffillisista, taikka pelillisistä syistä.
- The Captain
- Valvoja
Ihanko chosen knighteilla? No kerroppa mistä niillä ei possuteltaisiin läpi? 50 lurkki/zombi yksikköä ei lasketa vaikka ne menisivät siitäkin läpi mutta se vaatisi useamman vuoron.Nazreg Moonsinger kirjoitti:Ei paljon käytetty ole välttämättä hyvää, swordmaneja kyllä käytetään, mutta roskaa se silti on. M4 jalkaväki on aina huonoa jos se ei ammu. Oli Fängin middenheimissäkin tyylikästä jalkaväkeä, mutta kun mä vaan possuttelin siitä läpi jollain chosen knighteilla sun muulla niin eipä paljoa vakuuttanutDElffiini kirjoitti:Siis eivätkös empirellä ole Sword manit aivan normaalia rank-and-file yksikköä halvalla hinnalla ja hintaan sopivilla stateilla? Olen pahoillani jos MuTu taas haisee, en ole pahoja puheita kuullut näistä ja olen usein nähti näitä käytettävän, tästä minun kaltaiseni uskoo-kaiken-mitä-kuulee ihminen vetää suoran johto päätöksen: Swormans=infantry, paljon käytetty=hyvää
Swordmanien M4 nyt ei haittaa yhtään mitään, ei ne muutenkaan minnekkään liiku, pitävät vain rank-and-file kulissia yllä ampumahorden edessä, ja jos joku niihin nyt hyökkii niin detatcment sääntö pistää hyökkiät nöyräksi. Näiden takana kun on kymmeniä hand gunnereita niin ei hyökkääjiäkään lähitaisteluun turhan montaa pääse
Lohikäärmeitä saatavana melkein kaikille? Mistä tuon päättelet? Jos arabiassa YKSI random visiiri saa lohikäärmeen niin ei se nyt tarkota, että kaikki niitä saavat.
Sitä paitsi Empirellä on jo Griffon, tyytyisivät siihen.
- Lord Mikke
Toisin sanoen, toivottavasti tuo huhu tulee olemaan vaan perätön. Lohari kuulostaa aika hullulta empireiden seassa. Seuraavaksi varmaan kääpätkin saavat loharin. En ihmettelisi enää jos sellaista mentäisiin lupaamaan.DElffiini kirjoitti:Nazreg Moonsinger kirjoitti:Ei paljon käytetty ole välttämättä hyvää, swordmaneja kyllä käytetään, mutta roskaa se silti on. M4 jalkaväki on aina huonoa jos se ei ammu. Oli Fängin middenheimissäkin tyylikästä jalkaväkeä, mutta kun mä vaan possuttelin siitä läpi jollain chosen knighteilla sun muulla niin eipä paljoa vakuuttanutDElffiini kirjoitti:Siis eivätkös empirellä ole Sword manit aivan normaalia rank-and-file yksikköä halvalla hinnalla ja hintaan sopivilla stateilla? Olen pahoillani jos MuTu taas haisee, en ole pahoja puheita kuullut näistä ja olen usein nähti näitä käytettävän, tästä minun kaltaiseni uskoo-kaiken-mitä-kuulee ihminen vetää suoran johto päätöksen: Swormans=infantry, paljon käytetty=hyvää
Lohikäärmeitä saatavana melkein kaikille? Mistä tuon päättelet? Jos arabiassa YKSI random visiiri saa lohikäärmeen niin ei se nyt tarkota, että kaikki niitä saavat.
Peril of Warp
Jos minä possuttelen yli tuplasti oman pistehintani edestä jalkaväkeä + jonkun random sankarin mukana yhdellä yksiköllä niin eipä ole kovaa se m4 jalkaväki.DElffiini kirjoitti:
Ihanko chosen knighteilla? No kerroppa mistä niillä ei possuteltaisiin läpi? 50 lurkki/zombi yksikköä ei lasketa vaikka ne menisivät siitäkin läpi mutta se vaatisi useamman vuoron.
Ja kyllä minä voin toistaa tämän tempun lähes millä tahansa. Viimeksi Cold one knight yksikkö jyräsi teutogen guardin vuorossa fearin avulla alle. Eipä ollut kuin 6 ritaria siinä yksikössä.
Otetaan myös huomioon että ne pöydät on oikeasti täynnä chosen knighteja, lohikäärmeitä ja velhoja siellä kärkipöydissä niin huonoahan hidas infantry on siihen verrattuna.
Miun M5 haltiajalkaväki taas moppasi full cavalry delffit pöydältä aika tehokkaasti pienellä kikkailulla, joka ei onnistu empiren hitailla töpöillä. 2" on paljon.
Ai. otetaan tämmöisiä koriste nappuloita, ei ne ole huonoja kentällä vaikka kukaan ei ole koskaan tehnyt niillä mitään.Swordmanien M4 nyt ei haittaa yhtään mitään, ei ne muutenkaan minnekkään liiku, pitävät vain rank-and-file kulissia yllä ampumahorden edessä, ja jos joku niihin nyt hyökkii niin detatcment sääntö pistää hyökkiät nöyräksi. Näiden takana kun on kymmeniä hand gunnereita niin ei hyökkääjiäkään lähitaisteluun turhan montaa pääse
Niin no, jos yksi visiiri saa niin mikseivät muutkin. Siinä tarinassa minkä luin ei kuitenkaan ollut kuin yksi visiiri. Empirellä on toki griffon, mutta miksi siihen pitäisi tyytyä jos Altdorfin eläintarhasta voi käydä poimimassa lohikäärmeenkin.Lohikäärmeitä saatavana melkein kaikille? Mistä tuon päättelet? Jos arabiassa YKSI random visiiri saa lohikäärmeen niin ei se nyt tarkota, että kaikki niitä saavat.
Nyt joku näsäviisas tulee vielä valittamaan että onhan siellä eläintarhassa Snotlingejakin, mutta ehkä kannattaa olla hiljaa.
Sitä paitsi ennen vielä empirellekin sai ihka oikean lohikäärmeen, nykyisessä armeijassa on liian vähän fantasia elementtejä mun makuuni. Empirellä pelaan heti jos nuo nykyiset huhut toteutuvat. Historia fanit menköön Warhammer Ancientin tai jonkun muun vastaavan pariin. Mä valitsin tän pelin fantasian vuoksi, ja minua itkettää ettei ole mahdollista saada enempää fantasia hirviöitä kentälle nykyhammerissa.
Siksi mulla onkin aina niitä pegasoksia, lohikäärmeitä sekä velhoja.
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
Tulee elävästi mieleen WD:een battle reportit ja niiden armeijalistat, unohtamatta tiestysti sitä että ampuvalta armeijalta löytyy aina se tykkikukkula.DElffiini kirjoitti: Swordmanien M4 nyt ei haittaa yhtään mitään, ei ne muutenkaan minnekkään liiku, pitävät vain rank-and-file kulissia yllä ampumahorden edessä, ja jos joku niihin nyt hyökkii niin detatcment sääntö pistää hyökkiät nöyräksi. Näiden takana kun on kymmeniä hand gunnereita niin ei hyökkääjiäkään lähitaisteluun turhan montaa pääse
Swordmanit on empiren parasta jalkaväkeä, eli kuraa. Kaikki menee läpi jos vähä yrittää.
The small boys have come to see me hang
Mitäh?! Onko joku oikeasti käyttäny full cavalry DElffejä? Ei se nyt niin hurjaa niitä ole mopata, mutta moppaa full cavalry bretonnia ( onko niitä muunlaisia olemassakaan)
haltia jalkaväelläsi, niin alan uskoa, että se M2 lisää siirtää vuoria.
Niin ja jos possuttelet yli kaksinkertaisesti uniittisi pistehinnan verran vihollisen M4 jalkaväkeä niin se ei välttämättä tarkoita että M4 jalkaväki on huonoa.
Jos haluat todistaa sanasi niin näytä kun possuttelet M4 Chaos chosen warrior yksikön läpi, sillä se M4 jalkaväkihän on huonoa...
Ollaan muuten eksytty pahasti keskustelun aiheesta, olisiko syytä palata takaisin aiheseen
"7th edition" vai jatketaanko juu ei väittelyä? Ei minun pääni vain ymmärrä miksi empirelle tulisi lohikäärme, se nähdään sitten empiren kirjasta, että jos lohikäärme tulee niin minkä takia empire on niitä saanut haltuunsa.
Niin ja jos possuttelet yli kaksinkertaisesti uniittisi pistehinnan verran vihollisen M4 jalkaväkeä niin se ei välttämättä tarkoita että M4 jalkaväki on huonoa.
Jos haluat todistaa sanasi niin näytä kun possuttelet M4 Chaos chosen warrior yksikön läpi, sillä se M4 jalkaväkihän on huonoa...
Ollaan muuten eksytty pahasti keskustelun aiheesta, olisiko syytä palata takaisin aiheseen
"7th edition" vai jatketaanko juu ei väittelyä? Ei minun pääni vain ymmärrä miksi empirelle tulisi lohikäärme, se nähdään sitten empiren kirjasta, että jos lohikäärme tulee niin minkä takia empire on niitä saanut haltuunsa.
Mä olen tehnyt sen jo, maasto oli kyllä vähän suosiollista mulle ja vastustaja ei ollut mikään hirveä pro, mutta kyllä se haltioilla hoituu helpommin kuin delffeillä.DElffiini kirjoitti:Mitäh?! Onko joku oikeasti käyttäny full cavalry DElffejä? Ei se nyt niin hurjaa niitä ole mopata, mutta moppaa full cavalry bretonnia ( onko niitä muunlaisia olemassakaan)
Full cavalry delffit eivät ole ollenkaan huono lista ainakaan paperilla, paljon chariotteja, dark ridereita ja lohikäärme kyllä vakuuttavat aina. Niiltä vaan puuttui staattinen reso, kun eivät oikein päässyt chargaamaan.
Chaos Chosen warriorit ovat tän pelin huonointa jalkaväkeä. Kerran on tullut vastaan kentällä ja massacroin vastustajan vasurilla kävelemällä läpi kaikesta.Niin ja jos possuttelet yli kaksinkertaisesti uniittisi pistehinnan verran vihollisen M4 jalkaväkeä niin se ei välttämättä tarkoita että M4 jalkaväki on huonoa.
Niin no, jos sinä et ymmärrä että M4 jalkaväki on huonoa niin en ihmettele ollenkaan miksi et ymmärrä lohikäärmettä empirelle.Ollaan muuten eksytty pahasti keskustelun aiheesta, olisiko syytä palata takaisin aiheseen
On kieltämättä kumma jos valitetaan, kun yksi armeija lisää saa lohikäärmeen, kun 5th edikassa sellaisen saivat kaikki, jopa kääpiöt.
Nykyäänkin kärmes on kova jo sinällään, mutta kyllä minusta ihmisarmeijatkin ansaitsevat jotain kovasti lyövää, kun kerran jalkaväkeä tuunattiin vain alaspäin...jälleen.
Ja sittenkin, jos Empire saa lohikäärmeen, muiden armeijoiden vastaavat ajavat siitä kyllä läpi, sillä vinkuva kreivi käärmeen päällä ei osaa, kuin ulista, kun haltia loordi rynnii omalla loharillaan kimppuun.
Ja, ei. En kannata ideaa herohammerista, mutta silti on virkistävää ajatella, että ihmisetkin saisivat potentiaalisen mättösankarin, vaikka myönnänkin että ei empiren sankareiden mitään oikeita taistelijoita tarvitsekkaan olla. Siksipä siis lohikäärme, joka tekee työn vaalikreivin puolesta.
Nykyäänkin kärmes on kova jo sinällään, mutta kyllä minusta ihmisarmeijatkin ansaitsevat jotain kovasti lyövää, kun kerran jalkaväkeä tuunattiin vain alaspäin...jälleen.
Ja sittenkin, jos Empire saa lohikäärmeen, muiden armeijoiden vastaavat ajavat siitä kyllä läpi, sillä vinkuva kreivi käärmeen päällä ei osaa, kuin ulista, kun haltia loordi rynnii omalla loharillaan kimppuun.
Ja, ei. En kannata ideaa herohammerista, mutta silti on virkistävää ajatella, että ihmisetkin saisivat potentiaalisen mättösankarin, vaikka myönnänkin että ei empiren sankareiden mitään oikeita taistelijoita tarvitsekkaan olla. Siksipä siis lohikäärme, joka tekee työn vaalikreivin puolesta.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
IMO Lohikäärmeen lisäys on hyvä veto, onhan Empirellä sentään The Suuri Keisarillinen Eläintarha Jossa On Vaikka Minkälaista Kummajaista(tm). Ainoat joille noin fluffin näkökulmasta ei lohikäärmeet sovi on sivistymättömät rodut sekä Brettonia.
Muutenkin tuo Empiren muutos on tyylikäs, olen aina pitänyt keisarikunnan insinöörien fluffista ja nyt tosiaan taistelukentällä joutuu kohtaamaan niitä luomuksia.
Muutenkin tuo Empiren muutos on tyylikäs, olen aina pitänyt keisarikunnan insinöörien fluffista ja nyt tosiaan taistelukentällä joutuu kohtaamaan niitä luomuksia.