Lahden Fanatic?
Lahden Fanatic?
Niin elikä ajattelin vaan varmistaa, että järjestetäänkö se Lahden Fanatic tänä vuonna? Olis nimittäin aika kiva saada tietää se jo hyvissä ajoin jotta saisin jonkun näköisen armeijan sinne kasattua... Niin että voisko joku joka paremmin tietää vähn valaista asiaa?
-
world eater
Paasit livahtamaan Maken tarkan syynin lavitseismo kirjoitti:En mää vaan saanuMakeH kirjoitti:todellakin jaettiin, joskus jopa väkisin :-)
pidin siitä huolen
T:Salonen
http://comitatus-miniturae.org/index.php
- "Noi Furyt on ihan mielesairaita" Amazing Slug
- "Noi Furyt on ihan mielesairaita" Amazing Slug
- The Captain
- Valvoja
-
world eater
Kyllä sulla on ne pelit jo niin hyvin mennyt että sinne voi lähteä. Samaan tahtiin voittoja ei välttis irtoa mutta ihan kuin pässiä narussa ei viedä. Heikommallakin pelin hallinnalla on porukkaa fanaticeissa nähty(ei-youngbloods-puolella). Yongbloodseissahan ei sitäpaitti ole ikärajaa, niinkuin ei myöskään "isojen poikien turneessa".world eater kirjoitti:Jooh no toivottavasti on koska pitäisi sitä ikää tulla vielä vähän lisää että näihin isompiin turneisiin lähtisinnoh ehkä 2-3 vuoden päästä
-
vompovompatti
-
Prince of Darkness
Ei tule. Puokin piilofoorumille tulee koodattu viesti jota ei saa pkp:n tiloista bännimisen uhalla levittää kellekään ja turnaus itsekin on kutsuturnee. Älä kerro eteenpäin!Prince of Darkness kirjoitti:tuleeko tänne sotuun sitte tarkempia tietoja vai jonneki muualle?
Joo tulee tulee, tietty ja jokapaikkaan.
-
Prince of Darkness
Nohnoh, boksissa tulee paljon ylimäärästä sprueta mitä voi mutustaajamopower kirjoitti:Pahalta näyttää. Gw:n 50 euron warhammer vero ja fanaticci loppukuulle ei tiedä hyvää muun kuukauden ravinnon monipuolisuuden kannalta.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
- The Captain
- Valvoja
Aika taloudellisesti se sprue on käytetty, suurin osa muovista on todellakin figuja. Pakkauksen pahvikin on ohuempaa kuin esim. Macragge-boksissa.Deetwo kirjoitti: Nohnoh, boksissa tulee paljon ylimäärästä sprueta mitä voi mutustaa :)
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.