Ei, ainoastaan vampyyrien luoja.tneva82 kirjoitti:
Mutta ellen väärin muista Nagashin tarinaa ei kai vampyyrien army book edes kovinkaan looginen paikka hänelle olisi. Ei Nagash vampyyri ole
7. laitos ja kaaoskääpiöt
Eipä ollutkaan. Neferrata tutki Nagashin kirjoja ja onnistui oppimiensa tietojen avulla luomaan elämän eliksiirin, joka muutti juojansa vampyyriksi. Nagashilla ei ollut mitään tekemistä vampyyrien kanssa. Hän oli vain nekromanseri.Nazreg Moonsinger kirjoitti:Ei, ainoastaan vampyyrien luoja.tneva82 kirjoitti:
Mutta ellen väärin muista Nagashin tarinaa ei kai vampyyrien army book edes kovinkaan looginen paikka hänelle olisi. Ei Nagash vampyyri ole
strike-to-stun.com kirjoitti:Long nights she experimented with unspoken, forbidden rituals from the book in the search for a elixir of live. And her efforts were not useless: in a stormy night she created a black elixir, ignorant that she had created something that even the great Nagash himself was unable to find.
Liber Necris kertoo toisin, Neferatan kanssa kimpassa eliksiiriä tekemässä oli W'Soran, joka oli yhteydessä Nagashiin. Oikeasti Neferata ei olisi pystynyt luomaan yksin sitä eliksiiriä, vaan taustalla on Nagashin vaikutus, hän ohjasi eliksiirin valmistusta vielä sen jälkeenkin kun hänet oli karkoitettu.Rokottaja kirjoitti:Eipä ollutkaan. Neferrata tutki Nagashin kirjoja ja onnistui oppimiensa tietojen avulla luomaan elämän eliksiirin, joka muutti juojansa vampyyriksi. Nagashilla ei ollut mitään tekemistä vampyyrien kanssa. Hän oli vain nekromanseri.Nazreg Moonsinger kirjoitti:Ei, ainoastaan vampyyrien luoja.tneva82 kirjoitti:
strike-to-stun.com kirjoitti:Long nights she experimented with unspoken, forbidden rituals from the book in the search for a elixir of live. And her efforts were not useless: in a stormy night she created a black elixir, ignorant that she had created something that even the great Nagash himself was unable to find.
Nagashilla oli paljonkin tekemistä Vampyyrien kanssa, hän suunnitteli heidät armeijoidensa komentajikseen. Valitettavasti Vashaneshin uhrautuminen päästi loput vampyyrit Nagashin ikeestä ja nämä karkasivat, sekä piiloutuivat. Nagash kirosi silloin kaikki vampyyrit niin etteivät nämä voisi enään ikinä tuntea auringon lämpöä.
Nagash kirosi vampyyrit vielä toisenkin kerran, tällä kertaa siksi etteivät he auttaneet Sigmaria vastaan. Tämän takia Vampyyrit kavahtavat Sigmarin nimeä.
Liber Necris on sitten julkaistu tämän vuoden puolella, joten auktoriteettia on vähän enemmän kuin vanhalla, valkoisia läiskiä sisältävässä fluffissa.
-Nazreg
- Tyrisalthan
http://www.blacklibrary.com/product.asp ... %20EditionTyrisalthan kirjoitti:Liber necris???
Julkaiseeko GW necromancereiden kirottuja tekstejä taskukoossa, jotta pikku goottisynkistelijät pääsevät pitämään rituaaleja, vai mistä tuossa on kysymys?
Vampyyreille background bookki, siellä on paljon kaikkea valottavaa vampyyrien historiasta ja sen semmoisesta.
Kaaokselle ja Skaveneillekin on tuommoisen kaltainen opus, nekin löytyvät miun hyllystä.
Kirjan on kirjoittanut Manfred Von Carstein, mikä tekee siitä vähän luotettavamman kuin joku random keisarikunnan tietäjä.
Ainakin kunnes GW JÄLLEEN päättää muuttaa fluffiansaNazreg Moonsinger kirjoitti:Kirjan on kirjoittanut Manfred Von Carstein, mikä tekee siitä vähän luotettavamman kuin joku random keisarikunnan tietäjä.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
- Lighthammer
- Peliporukkavalvoja
GW tahtoo niistää rahaa kaikilta osa-alueilta. Se muuttaa fluffinsa kokonaan tietyssä aikavälissä, jotta fluffimestareina itseään pitävät joutuvat ostamaan lisää kirjoja pitääkseen itsensä ajan tasalla. Rehellistä puuhaa.tneva82 kirjoitti:Ainakin kunnes GW JÄLLEEN päättää muuttaa fluffiansaNazreg Moonsinger kirjoitti:Kirjan on kirjoittanut Manfred Von Carstein, mikä tekee siitä vähän luotettavamman kuin joku random keisarikunnan tietäjä.
Minä uskon vain ja ainoastaan siihen mitä minä voin päässäni päätellä. Ja jos kirjan on kirjoittanut joku Von Carstein niin sehän tekee siitä hieman puolueellisen. Skavenkirjan on kirjoittanut taas Wilhem Leiber, joka taas tekee kirjasta äärimmäisen rottavastaisen.
"Alakuloisesta perseestä ei tule iloista pierua"
-Martin Luther
-Martin Luther
Ja se aikaväli on about 2 vuotta nykyäänRokottaja kirjoitti:Se muuttaa fluffinsa kokonaan tietyssä aikavälissä,
(juu olen vielläkin äreissäni Autarchin fluffin muuttumisesta)
Noh väliäkö sillä mitä GW uusiin höpöhöpö kirjoihin kirjoittaa. Vanhat armeijakirjat sisältävät Sen Ainoan Totuuden :-)
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Nih, toisin kuin esim... VC kirjassa.Nazreg Moonsinger kirjoitti:Ei tuo Liber Necris varsinaisesti ole muuttanut fluffia, vain nitonut yhteen vanhoja tarinoita. Käsittääkseni jossain päin maailmaa sanotaan Nagashin luoneen vampyyrit ihan itse. Nyt erilaiset tarinat on sulautettu toimivaksi kokonaisuudeksi.
Senhän mukaan Nagash on luonut vampyyrit vain välillisesti.
Kuulostaa varsin kummalta että Nagash olisi vampyyrejä luonut, jotka ovat kuitenkin tulos _täydellisestä_ nekromagiasta, toisin kuin herra itse.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Nagash oli ensimäisiä jotka oppivat kunnolla hallitsemaan Dark elffeiltä pöllittyä magiaa ja pidentämään elinikäänsä huomattavasti. Vampyyrit ovat Nagashin aloittaman työn huipentuma, epäkuolleet joilla on oma tahto ja jotka voivat siirtää omaa verenperimäänsä eteenpäin.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Vampyyrit eivät ole epäkuolleita ollenkaan, vaan jopa elävämpiä kuin muut hammer maailman asukkaat. Heidän sielunsa ei ole Aethyrissä, vaan kahlittu heidän ruumiisiinsa. Sen takia heillä on yli-inhimilliset voimat.daider kirjoitti: Vampyyrit ovat Nagashin aloittaman työn huipentuma, epäkuolleet joilla on oma tahto ja jotka voivat siirtää omaa verenperimäänsä eteenpäin.
Täydellinen vastakohta demoneille/jumalille.
Fluffissa tietenkin, peliteknisesti ne on vaan fiksu pitää kuolleina.
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Erään lähteen mukaan neljäs uusi kirja on liskomiehet, jonka pitäisi tulle ensi vuoden jouluksi markkinoilla. Lähteenä joku White Dwarf:in taktiikkanikkari. Warseer:stä siis tämäkin...
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
-
VammaVasara
-
Master Skaven
no oisihan se hienoa, mikäli kaamos kääpät saisi uuden kirjan, mutta muuten toi lista näyttää pahalta, pimiöhaltia pelaajana kun ehdin jo innostua siitä että niiden kirja oli julkaisuaikataulussa aika kärkipäässä

nooh... jos eivät tule niinkuin aiemmin piti, niin pitänee käydä suhaisemassa jotain gavia tai alessiota sahalla naamaan...
nooh... jos eivät tule niinkuin aiemmin piti, niin pitänee käydä suhaisemassa jotain gavia tai alessiota sahalla naamaan...