Pelikavereita yksinäiselle tyttelille Tampereelta? :)

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
NidGirl

Pelikavereita yksinäiselle tyttelille Tampereelta? :)

Viesti Kirjoittaja NidGirl »

Heippistä hei.

Olen juuri muuttanut Tampereelle enkä oikein tiedä kenen kanssa jatkaa figuharrastustani. Olisi mukavaa löytää rentoja 18+ pelaajia [vähän tuota ikää painotan kun itsellänikin sitä on (myöskin sukupuolta), ettei heti alkuun tule hirmuista kulttuurishokkia- kummallekaan osapuolelle].

En ole tosiaan vähään aikaan pelannut juuri mitään, joten saattaa hieman takellella. Itselläni on tarvittaessa käytettävissäni varastohuone lähellä Tre:n keskustaa ja siellä oleva figupöytä. :) Olisi mukavaa maalaillakin yhdessä tms. mitä sitä nyt figujen tiimoilta keksii.

Ottakaa yhteyttä pojat ja tytöt, ja kertokaa että Tampereellakin on pelaajia.

Terv. Pelaajatar
Lord of Carcassonne

Viesti Kirjoittaja Lord of Carcassonne »

Katsos neitosiakin löytyy harrastuksen tiimoilta :). mutta itse asiaan eli , tampereella on kyllä valtavasti pelaajia. Kannattaa käydä sorin kerhotiloilla keskiviikkoisin, jolloin tampereen seudun pelaajia(ja muualtakin tietysti) risteilee sinne pelailemaan figupelejä. Mutta en tiedä onko nyt kesän aikaa kerhoa koska ite olen orivedeltä (tampereen naapuri kunta). Mutta Salonen ynm veijarit osaavat sua informoida siitä. ainahan kannattaa tutustua tampereen Fantasiapeleihin jossa on asiaa tuntevaa väkeä(toivon niin) ja voit yllättävästi löytää pelikavereita sieltäkin.

Ite olen 22v vuotias miespuolinen heppu joka pelailen aika monella eri armeijalla(pöytä on tosin täynnä maalaamatonta figu kasaa)
Warhammer The Old World Alkaen 13.4.2024.
Bretonnia V/T/H 1/0/2

Warhammer Armies Project (1.8.2023 lähtien)
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Nippon (Kun armeija on valmis) V/T/H 0/0/0
VVirtanen
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja VVirtanen »

Kyllähän Tampereella pelaajia on, mutta näin kesäisin meno on hieman hiljaisempaa, etenkin kun Sorin kerhotalo on kiinni. Sori aukeaa "sitten joskus syksyllä", tarkempi aukeamisaika selvinnee peliporukoista sitten lähempänä syksyä.

Peliporukoista pystyy myös seuraamaan noin suunnilleen mitä Sorilla juuri sillä hetkellä tapahtuu. Esim, viime keväänä Sorilla oli Mordheim kamppania, johon pystyi peliporukoiden kautta ilmoittautumaan ja seuraamaan sen etenemistä.

Peliporukoissa on myös viestiketju, johon Tampereella asuvat figuiliat ovat tietojaan (ikä, asuinpaikka, mitä pelaa ja millä pelaa jne)läntänneet. Siitä näkee noin suunnilleen minkä näköistä porukkaa Tampereella majailee.
NidGirl

Viesti Kirjoittaja NidGirl »

Tulipas sitten törmättyä kivaan peliporukkaan. En minä oikein välitä pelata noissa nuorisokeskuksissa kun alkaa pikkuhiljaa tuntemaan siellä itsensä niin vanhaksi..

Eiköhän se peliharrastus tästä sitten jatku. Kiitoksia vinkeistä ja vastauksista. ;)
gawd

Viesti Kirjoittaja gawd »

NidGirl kirjoitti:Tulipas sitten törmättyä kivaan peliporukkaan. En minä oikein välitä pelata noissa nuorisokeskuksissa kun alkaa pikkuhiljaa tuntemaan siellä itsensä niin vanhaksi..

Eiköhän se peliharrastus tästä sitten jatku. Kiitoksia vinkeistä ja vastauksista. ;)
sorilla tuskin itseäsi vanhaksi tuntisit, siellä meinaan ainakin omasta mielestä käy jo vanhaa porukkaa...
big or small,we loot it all.hmph..
Hypnotoad

Viesti Kirjoittaja Hypnotoad »

gawd kirjoitti:
NidGirl kirjoitti:Tulipas sitten törmättyä kivaan peliporukkaan. En minä oikein välitä pelata noissa nuorisokeskuksissa kun alkaa pikkuhiljaa tuntemaan siellä itsensä niin vanhaksi..

sorilla tuskin itseäsi vanhaksi tuntisit, siellä meinaan ainakin omasta mielestä käy jo vanhaa porukkaa...
No mutta kyllähän siellä ihan vakiona löytyy se kakaralaumakin (ei siis millään pahalla:D). En usko että nämä nuorisokeskukset kaikiile sopii. Itsellänikin ollut joskus hermot koetuksella. ;)
Viimeksi muokannut Hypnotoad, Ke 02.08.2006 21:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Chaos is the only true answer"
Klonkku

Viesti Kirjoittaja Klonkku »

Snortling kirjoitti:No mutta kyllähän siellä ihan vakiona löytyy se kakaralaumakin
Tuon otan kyllä loukkauksena! Ei kakaroissa ole mitään pahaa, ja muutenkin kovin ja häiritsevin mölinä lähtee niistä isossa huoneessa riehuvista isoista Warhammer- apinoista.

Eli mukaan vaan, ellet sitten pelkää niitä isoja ja hikisiä mölisijöitä.

;)
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Klonkku kirjoitti:
Snortling kirjoitti:No mutta kyllähän siellä ihan vakiona löytyy se kakaralaumakin
Tuon otan kyllä loukkauksena! Ei kakaroissa ole mitään pahaa
;)
Ei mutta jos Helsingin GW:stä saisin sen kakaralauman ulos olisin ikionnellinen. ;)
Hypnotoad

Viesti Kirjoittaja Hypnotoad »

Klonkku kirjoitti: Tuon otan kyllä loukkauksena!
Jos luet viestini tarkasti niin huomaat, että en sanonut mitään pahaa kenestäkään. Hermot ovat joskus koetuksella mutten tarkentanut mihin. ;)
Myönnetään että Sori on kyllä se verran meluisa paikka, ettei siellä kuule kuka pitää eniten melua. Se on kuitenkin Tampereen paras paikka päästä pelaamaan säännöllisesti, joten mukaan vaan jos kantti kestää. Kyllä sieltä tätä vanhempaakin porukkaa löytyy.
"Chaos is the only true answer"
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Nazreg Moonsinger kirjoitti: Ei mutta jos Helsingin GW:stä saisin sen kakaralauman ulos olisin ikionnellinen. ;)
Mitä sinä siellä Helsingin GW:ssä teet? Sehän on kakaroille ja muille nyypille tarkoitettu karkkikauppa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

The Captain kirjoitti:
Nazreg Moonsinger kirjoitti: Ei mutta jos Helsingin GW:stä saisin sen kakaralauman ulos olisin ikionnellinen. ;)
Mitä sinä siellä Helsingin GW:ssä teet? Sehän on kakaroille ja muille nyypille tarkoitettu karkkikauppa.
Siellä on mukavat myyjät. En minä siellä muuten viitsisi käydä.
AndreasH
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AndreasH »

Nazreg Moonsinger kirjoitti:
The Captain kirjoitti:
Siellä on mukavat myyjät. En minä siellä muuten viitsisi käydä.
I second that...Warhammer kauppa jossa on asiakaspalvelu kohdallaan. Jotkut myyjistä on hieman...vaikeita välillä. Mutta suurin osa niistä todella hyvää jengiä. Eteenkin ne kaksi heeboa jotka ovat jo lähteneet kiipeämään GW:n uraputkea.
Mun Oblit on Mossadin agentteja.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Tervetuloa takaisin kuvioihin, mukavaa nähdä, että Ninnun lisäksi se toinenkin naispuolinen figupelaaja on taas lisännyt aktiviteettiään. Mainittakoon vielä, että Tampereen alueella löytyy myös aktiivisia Confrontationin pelaajia, jotka ovat enemmän tai vähemmän 18-vuoden rajan ylittäneitä, ja jotka varmaankin etsivät mahdollisuuksia pelata myös sorin puolella.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
puar
Viesti:

Viesti Kirjoittaja puar »

Olen itse myös Tampereen keskustassa asustava tyttö, jos joskus joku kaipaa pelikaveria, niin voisin olla halukas pelaamaan eri ihmisten kanssa kuin yleensä.
Meillä on pieni peliporukka, mutta voisi joskus tahtoa pelata eri henkilöidenkin kanssa.
Drgon

Viesti Kirjoittaja Drgon »

Ilman muuta kannattaa Sorilla pyörähtää. Jos ei muuta, niin katsoo meininkiä vaan. Minäkin jaksan vielä kakskymppisenäkin käydä, tai niin olin ainakin ajatellut :) Pelihän Sorille kannattaa melkeimpä varata etukäteen vaikka tämän keskustelufoorumin kautta, ettei tule suru puseroon ku jää peli pelaamatta..

-olli
"The sinews of war(hammer) are infinite money"
flagu

Viesti Kirjoittaja flagu »

No juu...
Laitat tänne ilmoituksen ja jossain välissä suositellaan peliporukoita.
http://www.peliporukat.net/foorumit/

Vaikkakin siellä liikenne on vähän hiljaista. (Oliko se nyt niin että joku "botti" rupesi myymään siellä muttereita ja ketju saikin olla pystyssä 2kk ennen kuin se poistettiin :)). Mutta kun sori sitten syksymmällä aukenee niin kai siellä peliporukoissakin rupeaa elämää näkymään.
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
WumbaFruit

Viesti Kirjoittaja WumbaFruit »

Missäköhän tämä Sorin kerhotalo sijaitsee? Ittekki olen juuri muuttanu Tampereelle opintojen perässä ja voisi herättää henkiin tota warhammer harrastusta. FB:tä pelailen 40k:ta ei löydy.
gawd

Viesti Kirjoittaja gawd »

WumbaFruit kirjoitti:Missäköhän tämä Sorin kerhotalo sijaitsee? Ittekki olen juuri muuttanu Tampereelle opintojen perässä ja voisi herättää henkiin tota warhammer harrastusta. FB:tä pelailen 40k:ta ei löydy.
Kuva
big or small,we loot it all.hmph..
Master Calgar

Viesti Kirjoittaja Master Calgar »

Tokihan sitä itsekkin joskus voisi piipahtaa siellä, mutta mukavampihan se aina, jos jollakin oma tila, että saa pienellä porukalla rauhassa pelailla.
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
Archibald

Viesti Kirjoittaja Archibald »

Luettu: 1332 xD

-a
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”