Selvitetään nyt tää (Necrons)

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
CinderShade

Selvitetään nyt tää (Necrons)

Viesti Kirjoittaja CinderShade »

Terve kaikki, no niin cut to the chase,
Minulla on 1 joukko Necron Warriors, 1 Nightbringeri ja
2 Flayed Ones.
Tarvinko mä siis necron lordin ja yhden joukon warrioreita vielä lisää että pääsee lähellekään pelipöytää?
Hemmetti ku ei oo täällä myn kylässä peliryhmää (ei ainakaa mun tiedon mukaa), ois kiva oppia pelata 40k:ta!
Mitkä necronit on parhaimmat/huonoimmat?
Eli kannattaako parioita ostaa, ku ne EI OO kovin halpoja?
Meikäläisellä on codexi ja oon lukenu, mutta ei kovin paljon auta ku en osaa itse pelin menoa, ymmärsin kuitenki että jos ukot on lähellä omaa "typeä" ja heittää nopan ja saa yli 4 se ukko nousee henkiin jne,
kaikki ne yksinkertaiset jutut.
Voisko joku selvittää minulle kaikki noi lyhennykset kuten AP, S jne?
The shadow falls every night,
So does the sun rise every morning...
karandas

Viesti Kirjoittaja karandas »

no ainakin tarviit viel toisen boksin warrioreja, jos aiot käyttää noita flayed oneja niitä pitää olla lisää en muista paljon niitä pitää olla mutta se selviää kodexsista, destroyerit on pakollisia myös tomb spyderit on ihan kivoja ja hevy destroyerit on melkein ainoat tankin bustaajat necroneilla :roll: monolithi on myös hyvä tappaja ord.blastilla ja se on myös todella kestävä, mutta ensin warrioreita ettei ihan heti tule phase out. sääntökirjan ostaminen vois helpottaa noihin s ja muihinkin lyhennyksiin, itse olen huono selittäjä joku muu saa ne selittää.
May your sword stay wet like a young girl in her prime.
-Manowar Hail and kill
Kuuker

Viesti Kirjoittaja Kuuker »

karandas kirjoitti:hevy destroyerit on melkein ainoat tankin bustaajat necroneilla :roll:
Ei aivan, iso joukko jo pelkkiä warrioreita ampuu tankkeja alas jos muistat gauss weaponeiden säännöt.. nimim. warriorit-tappavat-landraidereita

Lordi ei ole _aivan_ pakollinen mutta pienempiin peleihin aivan must koska nightbringeriä ei kannata änkeä pienempiin armeijoihin,
todella tarvitset vielä 8 flayed onea jotta saat tiimin ja yhden boksin warrioreita vähintään.
Itse pidän 30-36 warrioria 1500 armeijassa lähes aina.
ja destroyereitä kyllä ehdottomasti, necroneiden eliittiä, voit ehkäpä ostaa jopa valmiiksi pari immortalia vaikka kalliita ovatkin rahassa tai sitten pariaheja jotka ovat enemmin minun suosikkeja vaikka hitaita ovatkin ja eivät voi nousta...
Myytävänä Necron Armeija... yv jos kiinnostaa..
tiipou

Viesti Kirjoittaja tiipou »

Parhaimmat Necron-armeijathan koostuvat ainoastaan Lordista ja hillittömästä määrästä warrioreja, kun nillä on just ne gauss-aseet ja sitten ne vielä lasketaan kaikki siihen armytotaliin niin ei armeija phase outtaa ihan heti.
Kun tulee osuma,
niin nappi napsahtaa.

Turha sitä sen enempää on etukäteen miettiä.
The Captain
Valvoja

Re: Selvitetään nyt tää (Necrons)

Viesti Kirjoittaja The Captain »

CinderShade kirjoitti:Voisko joku selvittää minulle kaikki noi lyhennykset kuten AP, S jne?
Nämä selviävät Warhammer 40,000 sääntökirjasta. Jos et semmoista omista, pyydä kaverilta lainaksi - ilman sitä ette kuitenkaan voi pelata.
Aina silloin tällöin tällä foorumilla joku kysyy jotain aivan perusjuttuja, ja silloin yleensä kehotetaan turvautumaan sääntökirjaan. Jotkut tekevät sen häijymmällä sananvalinnalla kuin minä.

Eli lukaisepa se sääntökirja ja kysy sitten, jos jotain jää senkin jälkeen epäselväksi - silloin kyllä täällä vastataan ihan reilusti.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

tarvitset vähintään 20 necronii ja lordin lailliseen armeijaan. pitää olla 2 troop choisea, ja minimi määrä on 10 per squadi, ja necron armys on oltava vähintään 20 warriorii. Pariahit on pelissä liian kalliita, eikä ne nouse pystyyn(well be back) kun ne eivät ole "Necroneja". Kannattavia ostoksia ovat Heavy ja normali Destroyerit, Immortalit, Tomb spyderit ja monolitti.
Moips
Hope is a serum that never heals
CinderShade

Viesti Kirjoittaja CinderShade »

asia selvä, pitäis kait löytää vain peliryhmä jota löys gauss flayerilla päähän...
Muutes jos ei 40k:ta pelaa nii mä vain kyllä keräisin WHFB'n Khemrit, onko jollakin hyvä maalaus-gaidi niihin??
The shadow falls every night,
So does the sun rise every morning...
Nauku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nauku »

uusimmassa white dwarffissa oli jotain maalaus-juttua niistä.
The same line three times. The same line three times. The same line three times.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”