Yup. Ja ne kaikki 3000 kävijää tulee vaan FB turnauksen takia... Con on kumminkin etusijassa ohejlmallisesti roolipeli ja larppi tapahtuma. Sanooko nimi ROoliPEliCON mitään? :-DNikodent kirjoitti:kyllä se on hyvä se coni ainakin siltä osalta että siellä on jonkin sortin fb turnaus kai. josei oo niin sithän se on ihan turha häppeninki. noe kyl sinne siltikkin vois tulla.
Ropecon
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
-
makebou
tai itseasiassa pitää kattoo millanen armeija sillon on koossa nyt koht tulee vasta 1100p täyteemakebou(Lord of Nurgle) kirjoitti:mä en pelaa mitään mut onks siel maalausta.
ajattelin ite laittaa kankaasta tehdyn pitkän takin ja nahkaviitan
Viimeksi muokannut makebou, Ke 08.01.2003 14:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Panu Nahka
-
TranssiApina
Käy katsomassa täältä viime vuoden tapahtumia. Enempää on vaieka sanoa tässä vaiheessa kun ohjelmaa ei ole vielä tälle vuodelle aloitettu sen kummemmin virallisesti suunnittelemaan.TranssiApina kirjoitti:Hitsi, pitäsköhän itekki tulla 2003 coniin, lukee näit topiccei nii alkaa kiinnostaa... valaistaisko joku mua mitä siel kaikkiaan tapahtuu?
Musta tulee Ropeconin maalauskisaan liittyen virallista tietoa ulos huomenissa, että ne maalarit jotka haluavat panostaa siihen pystyvät niin tekemään. Muuten ohjelma alkaa hahmottua jossain muodossaan vasta paria kuukautta ennen conia.
Jag känner en bot
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
Säännöt tulevat Ropeconin sivuille nettiin ja järkkärien sivuille kunhan ne on sovittu.Lord Eleandelus kirjoitti:Onko tietoa sen whfb -turnauksen pistekoosta? Aavistan sen olevan 2000 pistettä. Ja tiedätkö saako käyttää Dogs of War/Truthsayers/Fen Beasts/Dark Emissaries?
Jag känner en bot
Viimeksi oli demopeli. ensivuodesta kukaan ei vieläkään tiedä mitään.Thor kirjoitti:Pelataanko Ropeconissa LOTR:ia?
Ropeconin tämän vuoden ohjelmia ei ole päätetty vielä.
Tästälähin lopetan turhiin tuleviin Ropeconin ohjelmakysymyksiin vastaamisen. Ilmoittelen sitten sitä mukaa kun tiedän jotain edes suunnilleen varmasti. Tällä hetkellä minä tiedän niistä suunnileen yhtä paljon kuin kysyjäkin.
Jos haluatte tietää yleisesti jotain niistä kattokaa viimevuoden sivuilta, linkki ollut tässäkin threadissa ainakin kaksi kertaa.
Jeeeez.
Jag känner en bot
hmm...
olisi niin hienoa tulla coniin hammeria pelaamaan, mutta
a) en osaa pelata kovin hyvin
b)en kehtaisi millään pelata nykyisillä figuillani ja olen laiska maalaamaan :oops: Pakko kai ryhdistäytyä...
b)en kehtaisi millään pelata nykyisillä figuillani ja olen laiska maalaamaan :oops: Pakko kai ryhdistäytyä...
Kynä on miekkaa mahtavampi, paitsi melee combatissa
Re: hmm...
No sielläpään opit. Kerro vain vastustajallesi heti aluksi, että et ole mikään veteraani, niin hän varmasti opastaa. Kyllä siellä löytyy avuliastakin porukkaa.Chendar kirjoitti:olisi niin hienoa tulla coniin hammeria pelaamaan, mutta
Siinä on sulle loistava tavoite. Saada armeija pelikuntoon coniin... Mitäs sä tätä vielä lueskelet? Maalaamaan siittä!Chendar kirjoitti: b)en kehtaisi millään pelata nykyisillä figuillani ja olen laiska maalaamaan :oops: Pakko kai ryhdistäytyä...
Re: hmm...
_o/VonCarstein kirjoitti:No sielläpään opit. Kerro vain vastustajallesi heti aluksi, että et ole mikään veteraani, niin hän varmasti opastaa. Kyllä siellä löytyy avuliastakin porukkaa.
itse en FB:tä pahemmin harrasta ja coniin todellakin tulossa ja friendlyjä olis tarkotus pelata sitten niin paljon ku sielu sietää. enkä minä (pahemmin) pure.. ja osaan olla ihan kiltistikkin (vaikka squirrel mahdollisesti muuten väittäisi)
erittäin hyvä pointti. itselläni tässä muutaman vuoden ajan ollut sellainen periaate, että jos lähtee jonnekin oman porukan ulkopuolelle pelaamaan, niin silloin on varmasti armeija maalattu. aina hyvä (teko)syy maalata niitä ukkoja yön pimeinä tunteina. (as seen in last 'con)VonCarstein kirjoitti:Siinä on sulle loistava tavoite. Saada armeija pelikuntoon coniin... Mitäs sä tätä vielä lueskelet? Maalaamaan siittä!
gaming since '92
- Tyrisalthan
Onhan se tyylikkäämpää pelata maalatulla figuarmeijalla kun alustoilla. Itselläni ei ole vielä kertaakaan maalauspisteitä tipahdellut, kun olemassa olevilla armeijoilla on muutamia maalaamattomia yksiköitä (eikä taso kaikissa muissakaan ole huima). Nyt aloitin pelaamaan vampyyriarmeijalla turnaus kiikarissa, ja maalattavana parin tonnin armeijasta enää parinkymmenen luurangon aseet ja kilvet. Tärkeintä on tavoite ja inspiraatio.
Innokkuus korvaa pätevyyden
Jos tapahtuu tulee sattumialta. En voi ilmoitella korttipelivastaavalle että teidän SM kisat pidetään sit perjantaina ja vain perjantaina... :-DNaukunaama kirjoitti:semmonen toive olisi että WHFB-turnaus ja METW:in SM:ät vois pitää eriaikaan.
-kiitos jo etukäteen
Jag känner en bot