Noniin tässä olis ensimmäinen tekemäni Dwarffien armylisti. Tkasin tämän parissa minsassa joten virheitä voi olla. Dwarffit on ensimmäinen armeija jolla olen pelannut mutta olkoot.
Vastassa tulisi olemaan kahden battle for skull passin Night Gobboja , joita en ole ikinä ennen voittanut. Minulla on taas on kahden battle for skull passin kääpiöt.
Thane +65
-shield +2
-General
Dragon slayer +50
Warriors x12 +96
shields x12 +12
Thunderers x10 +140
shields x10 +10
warriors x12 +96
shields x12 +12
Yhteensä: 483
Mitä lopuilla pisteillä? Kommenttia.
Dwarfs armylist 500-pistettä
Tämä ei taida olla tarkoitettu borderpatrollsiksi, kun lohikäärmeensurmakin siellä on, vai?
Thani haluaa gw:n se lienee selvä, mättää kartun kanssa tehokkasti resoa. Lisäksi molemmat warrublokit tarvitsevat commandin. Pisteet dragonslayeristä, joka kyllä on kätevä, mutta vie nyt pisteitä tärkeämmiltä asioilta.
Thani haluaa gw:n se lienee selvä, mättää kartun kanssa tehokkasti resoa. Lisäksi molemmat warrublokit tarvitsevat commandin. Pisteet dragonslayeristä, joka kyllä on kätevä, mutta vie nyt pisteitä tärkeämmiltä asioilta.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
yksi warru blokki pois, tilalle runeja sekä command toiseen warru yksikköön. uskon että tämä olisi hyvä ja jos vielä mahtuu niin cannon. ja n. gobot voittaa niiden surkean ldn ansiosta (kokemuksen ääni)
Armo(uri)a ei anneta!
-Projektthor, Datarealmsin moderaattori minun sigiini.Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby