Into loppunu muillaki joskus joksiki aikaa?

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
The Chaos Cell

Into loppunu muillaki joskus joksiki aikaa?

Viesti Kirjoittaja The Chaos Cell »

Niin onko muillaki into loppunu joskus ja ette oo jaksanu maalata mitään tai edes ajatella warhammereitä.
Mä en oo maalannu ainaskaan kuukauteen ku ei vaan oo jaksanu.
(Kohta taidan kumminkin jaksaa taas maalata ku saa uuden pöydän niin ei tarvi siivota heti maalaamisen jälkeen tavaroita pöydältä.)
chrome

Viesti Kirjoittaja chrome »

Mulla hyytyi koko warhammer puolikkaaksi vuosikymmeneksi... muiden kilpailijoiden pelejä pelasin mut GW :?

Nyt on asia toisin :)
tneva82

Re: Into loppunu muillaki joskus joksiki aikaa?

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

The Chaos Cell kirjoitti:Niin onko muillaki into loppunu joskus ja ette oo jaksanu maalata mitään tai edes ajatella warhammereitä.
Mä en oo maalannu ainaskaan kuukauteen ku ei vaan oo jaksanu.
(Kohta taidan kumminkin jaksaa taas maalata ku saa uuden pöydän niin ei tarvi siivota heti maalaamisen jälkeen tavaroita pöydältä.)
Jaa no joskus turnauksen jälkeen on pari päivää moinen olo mutta harvemmin sekin.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Sama tilanne aika ajoin, ei voisi maalaaminen vähempää kiinnostaa. Tämä jakso kestää joskus jopa yli kuukauden, mutta pelaaminen tai konffaus voi silti samalla hetkellä kiinnostaa.
Nightbringer

Viesti Kirjoittaja Nightbringer »

Itse asiassa tällä hetkellä ei maalaaminen jaksaisi vähempää kiinnostaa. Ennen uutta vuotta kasasin dioraman ja oli tarkoitus kasata toinenkin, mutta se sitten jäi tekemättä. Pelaaminen kylläkin kiinnostaa, pitäisi viikonloppuna ottaa veljen kanssa matsia. Ei pääse pariin viikkoon pelaamaan, kun pitäisi armeijaan lähteä. :|
Who is this irresistible creature who has insatiable love for the dead?
Nimbus
Peliporukkavalvoja

Re: Into loppunu muillaki joskus joksiki aikaa?

Viesti Kirjoittaja Nimbus »

tneva82 kirjoitti:Jaa no joskus turnauksen jälkeen on pari päivää moinen olo mutta harvemmin sekin.
Mulla on turnauksen jälkeen aivan päinvastainen olo :D.

Jos sulla Chaos Cell on ollut tuollainen tauko niin se on kyllä mielestäni ihan normaalia. Varsinkin joulun aikaan.
Those who advance blind find trouble
Victory allways lurks in corners
Vieras123
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Vieras123 »

Eiköhän se ole ihan normaalia, että innostus laantuu aina välillä vähäksi ajaksi. Kyllä sitä silti aina ollaan palattu pelaamisen ja maalaamisen pariin ennemmin tai myöhemmin. On tämä harrastus sen verran laaja ja monipuolinen, ettei siihen kovin helposti tai ainakaan pitkäksi aikaa kyllästy. Se kun vielä uudistuukin niin tiheään tahtiin, ei kiinostus ehdi kauaksi aikaa laskea.
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

jos miulla loppuu into ni tuun sotavasaraan. jos ei senkään jälkeen jaksa maalata yms. ,teen läksyt, jos ei vielä sittenkään (tilanne olisi vakava), meen kattomaan telkkaria kunnes nukahdan, ja aamulla tunnen itseni taas normaaliksi..
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

itelläni ollu jo parin kuukauden jakso, ettei oo jaksanu pensseliin koskea ku satunnaisesti.. pelata ja konvertoida on silti ihan innolla jaksanut. Tuolla odottaa armoton läjä konvertoituja otuksia vailla maalipintaa.. huhhuh.. toivottavasti into palaa ajan myötä, eli viimeistään kesällä.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
naulapaa

Viesti Kirjoittaja naulapaa »

sen jälkeen kun pikkusisko tunki plasma cannonin ja apothecaryn repun mankkaan,pidin kyllä tauon.
Jyväskylän cityliberation turnauksien epävirallinen maskotti
Puolijohdediodi

Viesti Kirjoittaja Puolijohdediodi »

Nightbringer kirjoitti: Ei pääse pariin viikkoon pelaamaan, kun pitäisi armeijaan lähteä.
haha! vai pariin viikkoon... ma pääsin armeiasta ekan kerran lomille vasta kun olin ollut siel 4 ja puol viikkoa... et silleen..
chrome

Viesti Kirjoittaja chrome »

kun purkittaa homman oikeen niin yhdentoista kuukauden aikana olin kolmena viikonloppuna kiinni
tiipou

Viesti Kirjoittaja tiipou »

kyllä mullakin oli tossa sellanen parin vuoden paussi
Kun tulee osuma,
niin nappi napsahtaa.

Turha sitä sen enempää on etukäteen miettiä.
Fake

Viesti Kirjoittaja Fake »

.
Viimeksi muokannut Fake, Ke 22.12.2010 16:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nightbringer

Viesti Kirjoittaja Nightbringer »

Puolijohdediodi kirjoitti:
haha! vai pariin viikkoon... ma pääsin armeiasta ekan kerran lomille vasta kun olin ollut siel 4 ja puol viikkoa... et silleen..
Heh! Mitesse nyt silleen? Mikkelistä olivat kesällä päässeet jo ekana viikonloppuna lomille. Pidän peukkuja, et pääsis nytkin. :wink:
Who is this irresistible creature who has insatiable love for the dead?
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Joo. Välillä on ihan oikeesti semmonen fiilis että mitä ihmettä mä tommosia ees jaksan... Silleen niinku evvk... melkeen. Mut sit välillä niitä väsää niin sairaalla innostuksella ettei kerkee aatella muuta (paitti sotun lukemista yms).

Välillä on fiiliksiä tuolta väliltä mut... joops.
Fake

Viesti Kirjoittaja Fake »

.
Viimeksi muokannut Fake, Ke 22.12.2010 16:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Zymeth Salkir Dkhan

Viesti Kirjoittaja Zymeth Salkir Dkhan »

No ittelläni ei ole armeijakokemusta, se jäi kesken ja vaihtui sivariin, mutta maalausinto on välillä laskenut ja nyt pidän pientä paussia. Pelaamisintokin on välillä ollu alhaalla, mutta uudet tyylit pelata auttavat aina.
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
Hellbender
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hellbender »

Kyllä sitä välillä miettii, että mitä minäkin tätä kaiken aikaa tuhraan?... vanha ukko :D

Ei voi mitään, veri vetää tämmöseen säätämiseen :D
"Miehet rakastavat pelejä, ja sota on raaka, tappava peli - mutta peli kuitenkin, ja paras mitä on" - William Broyles
The Chaos Cell

Viesti Kirjoittaja The Chaos Cell »

Huh mä jo luulin että oon ainut joka on kyllästyny joksiki aikaaa mutta se onki kansan tauti( :D :D :D :D :D )
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”