Ordo Aboensis 40k-turnaus Turussa 12.11.2006

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
Eino
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eino »

Sääntöpakettiin on nyt lisätty ohjeet ennakkomaksun suorittamista varten. Kannattaa myös ottaa samaisesta dokumentista ylös ainakin Ordo Aboensis RY:n puhelinnumero johon soittamalla opastamme eksyneet figuttajat paikanpäälle. Suositeltavaa on tietysti printata koko nivaska itsellensä mukaan.
"Eikö nämä eteläsuomalaiset ole jo aika vanha juttu?" -Damagelaardi
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Juho Klemola varasijalle! Armeijasta ei vielä tietoa.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Vile

Viesti Kirjoittaja Vile »

Palkinnoista tietoa?

EDIT: komppia sais vähäsen päivittää, sillä uus eldar-codex on jo releasattu ennen tota pelipäivää ja silloin noi kanslia- ja distruption-rajoitukset on ihan turhia. Rajottakaa mieluummin niitä obleja, että säilyy ees jonkinlainen jännitys turnauksessa.
Viimeksi muokannut Vile, To 05.10.2006 11:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
wanhan liiton örkki pomo
Hyvönen

Viesti Kirjoittaja Hyvönen »

Reilulle pelaajalle on luvassa pendantti!!!!1111eleven

Ja oikeille pelaajille on luvassa kans jotain. Ilmotellaan ku tiedetään. Palkinnot siellä kuitenki on.
Eino
Viesti:

Perinteisesti codexin on pitänyt olla vähintään 14 päivää julkaistuna, joten tämä turnaus pelataan vielä vanhalla Eldar Codexilla, ellei sitten sääntöjen ylipappi Hyvönen liimahuuruissaan päätä toisin.
Vile

Viesti Kirjoittaja Vile »

Onhan tuo codex tossa vaiheessa ollut julkinen jo kolmisen viikkoa. Tarvitseeko pelata wanhalla codexilla, vaikka uusi olisi jo kädessä?
wanhan liiton örkki pomo
Hyvönen

Pelataan uudella codexilla. Kaikilla uskottavilla Eldar-pelaajilla se kuitenkin on. Eli rajoitukset ovat tosiaan turhia. Pitänee puolustautua sillä että minulla ei sääntöjä kirjottaessani ollut mitään käsitystä siitä että tuleeko se dexi ennen vai jälkeen turnauksen.

Tarkoituksena oli myös että palkinnot mahdollisuuksien mukaan liittyisivät jollain tapaa tähän iloiseen avaruushaltiain tuotesarjan perhetapahtumaan.

Meillä on lapsellinen ja typerä usko siihen, ettei kukaan enään jaksa tuoda väsynyttä 9 oblin listaa paikalle. Tai minulla on, kaikki muut varmaan haluaisivat noita rajoittaa. Sanonpahan vain, että jos joku 9 oblia paikalle tuo, tulen puolitosissani suunnittelemaan kyseisen henkilön tönäisemistä selkään juuri silloin kun hän keskittyy johonkin muuhun.

-Hyvönen-
Eino
Viesti:

Jaahass. Olin aivan siinä käsityksessä, että codexi ilmestyy vasta marraskuun puolella. Tässä tilanteessa tietysti uusi codexi käyttöön vain, kuten Hyvönen jo ilmoittikin.
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Codexi ilmestyy army dealin kanssa lokakuun puolella, mutta stand alonena vasta marraskuussa...
Molemmat siis oikeassa, ja Über-tuomari Janne on puhunut! :)
Frank

Viesti Kirjoittaja Frank »

Meillä on lapsellinen ja typerä usko siihen, ettei kukaan enään jaksa tuoda väsynyttä 9 oblin listaa paikalle. Tai minulla on, kaikki muut varmaan haluaisivat noita rajoittaa. Sanonpahan vain, että jos joku 9 oblia paikalle tuo, tulen puolitosissani suunnittelemaan kyseisen henkilön tönäisemistä selkään juuri silloin kun hän keskittyy johonkin muuhun.
Täytyy sitten varmaan tuoda 8 oblia :)
MakeH

Viesti Kirjoittaja MakeH »

Sanonpahan vain, että jos joku 9 oblia paikalle tuo, tulen puolitosissani suunnittelemaan kyseisen henkilön tönäisemistä selkään juuri silloin kun hän keskittyy johonkin muuhun.
nojee, vitsinäkin huono.
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
BugsOwn

Viesti Kirjoittaja BugsOwn »

Nojoo, ehk ne uudet eldarit hoitaa ne oblit ;)
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

BugsOwn kirjoitti:Nojoo, ehk ne uudet eldarit hoitaa ne oblit ;)
Lancet hoitaa :)
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

hyvönen kirjoitti: Meillä on lapsellinen ja typerä usko siihen, ettei kukaan enään jaksa tuoda väsynyttä 9 oblin listaa paikalle. Tai minulla on, kaikki muut varmaan haluaisivat noita rajoittaa. Sanonpahan vain, että jos joku 9 oblia paikalle tuo, tulen puolitosissani suunnittelemaan kyseisen henkilön tönäisemistä selkään juuri silloin kun hän keskittyy johonkin muuhun.
Piru kun on turnaus täynnä, ihan tän takia pitäs jo tulla 9llä oblilla. Kattoo löytyyks sult munaa.

Moi
Hope is a serum that never heals
Hyvönen

Heh, et uskokaan kuinka paljon löytyy munaa puolitosissaan suunnitella jotain. Aika hurjiakin juttuja on meinaan ajatuksen tasolla pään sisällä liikkunu tän reilun 22 vuoden aikana. :)

Henkilökohtaisesti en pidä 9 oblin listaa ylivoimaisena, vaikkakin hyvä turnausvoittajakanditaatti se onkin. Mutta niin on moni muukin lista. Eli kyllä niitä obleja saa paikalle tuoda, en edes suunnittele puolitosissaan kenenkään tönäisemistä, että MakeH ja se toinen voivat nukkua yönsä hyvin. <3

-Hyvönen-
BugsOwn

Aattelin kyl niit S8 (I instakill oblits) firedragon meltoja....
BugsOwn

1 FOC vissiin meinaa ettei mitää structure point vehkeit sit tuoda?...

Ois meinaa ihan mukavaa saada semmosetki lelut kentälle.
Vaikkei ihan hintansa arvoinen oliskaa vehje joka mul mieles.
Hyvönen

Super Heavyille saa oman FOCin, on ne sen verran päheitä, että jos joku sellaisen omistaa ja haluaa paikalle tuoda, tervetuloa. Hyvä huomio, näemmä unohtui ottaa tämäkin asia huomioon sääntöpakettia väsätessä.

-Hyvönen-
"Se on siis nyt todistettu, että minä vain en osaa pelata." -the Captain-
Eino
Viesti:

Turnausta edeltävänä lauantaina 11.11. Kello 12-18 Ordo Aboensis järjestää Special Games päivän Turun Ampumakeskuksessa Tuureporinkatu 6 B:ssä. Mukaan mahtuu noin 14 henkeä ja peleinä löytyy "ne muut" GW:n pelit, sekä Warmachine yms yms. Mikäli kiinostusta löytyy ulkopaikkakuntalaisilta niin lisää infoa saa kun laittaa yv:n Samssonille
Hyvönen

Turnauksessa on näillä näkymin palkintona uusi Eldar Battleforce Overall-voittajalle, sekä Farseer-boksi parhaalle armeijalle.

Reilulle pelaajalle se aikaisemmin luvattu pendantti. Katotaan jatkaako Väätäisen Matias uskomatonta Fair play-palkintosarjaansa.

-Hyvönen-
"Se on siis nyt todistettu, että minä vain en osaa pelata." -the Captain-
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”