epic?

toimisto

epic?

Viesti Kirjoittaja toimisto »

terve sotulaiset! olen aloittamassa epiciä, joten tarvitsisin apua armeijan suunnitteluun.Olisin aloittamassa space marineilla,vastustajia tulevat ainakin örkit, ig,eldar.
Hena
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hena »

Itse pelasin juuri turnauksessa marineilla. Käyttämäni lista löytyy

http://iki.fi/hena/gw/tournament/2006-1 ... esult.html

Marine armeijan linkin takana. Sillä pärjäsin aika hyvin.
RooK

Viesti Kirjoittaja RooK »

Pitkään tehnyt mieli kysyä muttei ole viitsinyt omaa threadia tehdä niin lainaan tätä: mistä olette Epic mininne hankkineet? Tuntuu olevan aika nihkeästi saannillaan.
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Games Workshopin online storehan noita myyksii, mutta kamaa on mennyt OOP aika reippaasti.

Tuotannosta poistunutta tavaraa on ainakin osoitteessa: http://www.chaosorc.com

Onkos kukaan muuten tilaamassa mitään vähään aikaan chaosorcista? 30-40$ tekisi mieli tuhlata, mutta luottokortittomana on kovaa.
Viimeksi muokannut Lassek, Ke 18.10.2006 16:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hena
Viesti:

Marinet on hankittu SG:stä tilaamalla. Eli käytännössä Lohikäärmeen luolan tai GW:n kaupan kautta. Hyllystä ei niitä saa, eikä tule saamaankaan kun GW ei halua.

Osa (esim omat nidit) olen ostanut silloin kun ne tuli joskus 90-luvulla.
thepanu

Viesti Kirjoittaja thepanu »

Ja Ebaytä kannattaa tutkailla. Sieltä löytää aika hyvin kamaa.

EDIT: Nyt kun tutustuin tuohon ChaosOrciin niin voisin sieltä jotain tilaillakkin. Pitää nyt tarkistaa rahatilanne ja tehdä päätöksiä sitten.
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Hena kirjoitti:Marinet on hankittu SG:stä tilaamalla. Eli käytännössä Lohikäärmeen luolan tai GW:n kaupan kautta.
Ja jos tuo ei onnistu(kaikki ei asu Hesassa :D) puolenkuun pelit toimittaa SG figuja(ainakin kun viimeksi tarkistin). Tuolta olen itse ostanut uudet epic figuni(lisaksi paljon paljon tavaraa kaytettuna suomesta ja englannista).
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Hena
Viesti:

Eikös fantsu ota SG kamoja myös erillistilauksina toisiin kauppoihin? Eli menee listan (mitä näkee netistä) kauppaan ja sanoo haluavansa tilata nämä. Kannattaa kysyä.
tneva82

Hena kirjoitti:Eikös fantsu ota SG kamoja myös erillistilauksina toisiin kauppoihin? Eli menee listan (mitä näkee netistä) kauppaan ja sanoo haluavansa tilata nämä. Kannattaa kysyä.
Ehka. En ole varma tuosta. Mutta ei kaikki asu sellaisessa kaupassa missa olisi fantsu :D Esmes kesalomien aikana mina vietan aikani Hangossa eika siella ole fantsun tapaistakaan :D

Fantsu ei kasittaakseni toimita SG figuja postimyyntina joten noissa tapauksissa PKP kannattaa pitaa mielessa.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Hena
Viesti:

Re: epic?

toimisto kirjoitti:terve sotulaiset! olen aloittamassa epiciä, joten tarvitsisin apua armeijan suunnitteluun.Olisin aloittamassa space marineilla,vastustajia tulevat ainakin örkit, ig,eldar.
Muuten, missäköhän pain suomea pelaat? Jos pääkaupunkiseudulla voidaan saada myös muita vastustajia.
RooK

Viesti Kirjoittaja RooK »

Eikö TAU:ta ole epicissä?
tnjrp
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tnjrp »

HeRoS: tauolla ainakin toistaiseksi
tneva82

Ajoneuvot vertailukelpoisia(ja osittain jopa halpoja) muihin armeijoihin mutta jalkavaki...(ja huom puhun nyt rahasta enka pelitehosta. Joskin ajoneuvot taulla on hyvia eli seuraava vinkki ei ammu itseaan ainakaan taysin jalkaan pelillisestikkaan)

Jos Taulla haluaa aloittaa suosittelen vakavasti aloittamaan lahes 100% ellei 100% mekanisoidulla armeijalla minimaalisella(tai jopa ilman) jalkavakea(tarkemmin sanottuna fire warrioreita, krootteja ja mahdollisesti pathfindereita). Saa laillisen armeijan selvasti pienemmalla euro maaralla. Jalkavakea voi sitten lisata myohemmin kun on saanut laillisen armeijan.

Tuo on ainakin miten itse lahtisin tekemaan tau armeijaa epicciin forgen figuilla. Jalkavaki on niin sairaan kallista etta jalkavaki pohjaisella armeijalla aloittaminen tuntuu kahjolta ajatukselta.

Olettaen tietysti ettei ole lottovoittaja :D
asaura

Viesti Kirjoittaja asaura »

Taukki-infarin proxyiksi sopinevat aika hyvin ainakin wanhat muovi-Eldarit tai sitten jonkun muun valmistajan scifi-infari. On kuitenkin huomattava, että FW:n figut ovat varsin hyvännäköisiä.

Jalkaväkeä saa Epic Tau -armeijaan myös helposti proxytettavien auxilaarien muodossa. Ihmisiksi kelpaavat mitkä hyvänsä ihmiset (itse käytän wanhoja muovi-kaartilaisia, mutta myös esim. Dark Realm Miniaturesin ihmiset näyttävät hyviltä) ja Krooteiksi kelpaavat FW:n figujen sijasta esim. wanhat Beastmanit tai muut alien-figuurit.

Taukkien säännöt tuntuvat pikku hiljaa vakiintuvan. Suuria mullistuksia army listiin ei ole enää odotettavissa.
Hena
Viesti:

Tilasin itselleni tuolta DRM:ltä juuri infantryä toimaan ihan perus guardeina. Saa nähdä miltä näyttävät kunhan tulee.
asaura

Viesti Kirjoittaja asaura »

Hena kirjoitti:Tilasin itselleni tuolta DRM:ltä juuri infantryä toimaan ihan perus guardeina. Saa nähdä miltä näyttävät kunhan tulee.
Olisit kysynyt! Minulla on noita muutama paketti. Tarkoitukseni on käyttää niitä Storm Troopereina, koska perus-infarilla on kokolailla plasmakiväärin näköiset aseet.
Hena
Viesti:

asaura kirjoitti:Olisit kysynyt! Minulla on noita muutama paketti. Tarkoitukseni on käyttää niitä Storm Troopereina, koska perus-infarilla on kokolailla plasmakiväärin näköiset aseet.
Noh ei haittaa. Otin lähes kaikkea yhden. Eli

Human Light Infantry
Human AT Infantry
Special forces Infantry
Industrial Infantry
Scout Infantry

Ajattelin samalla katsoa noista niitä AMTLän omia sotilaita, joten voi olla erilaista ihan hyvin. Ja scoutit pitäisi kuvan perusteella sopia snipereiksi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Epic Armageddon”