Khornelle taktiikoita...
Khornelle taktiikoita...
Mitä vaan taktiikoita!!![/b]
Maailmassa vallitsee aina sota jossain,jossain vuodatetaan aina verta,jossain tapahtuu aina pahaa,minä en edes tiedä mistä puhun...
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
- Henri Ketonen
Tuo ei varmaan toimi oikein hyvin khornella.Suur-Sieni II kirjoitti:Laita niille bolterit ja rupea ammuskelemaan. Jos joku tulee liian lähelle niin turpaan vaan ankarasti.
I am the wall you can never climb
I am the pain you that you feel inside
I bring it all let the show begin
I am the War you can never win
Riippuu sun armeijan koosta ja mitä sinne laitat, mutta tuhanteen pisteeseen minkä mä oon huomannu hyödylliseksi on deamon prince, 1 berzerkker squadi rhinoon, bloodlettereitä, ja heavya drekkis ja predator.
I am the wall you can never climb
bloodletterit on yllättävän pakollinen valinta, koska ne on kovia! Sitte se 2 rhinollista berzuja, lordi tai demoniprinssi hyvillä boostauksilla ja ite suosin ennemmin dredejä, kuin tankkeja. Defilier olis varmaan aika kova, jos siitä olisi figu.
Taktiikka on päästä mahdollisimman nopeasti lähitaisteluun ja välttää vihollisen ikävät heput, kuten dredit ja wraith lordit, koska perusjannut ei tee niihin naarmuakaan. Sitte isommilla otuksilla ja pyssyillä pommittelet niitä. Dredi pärjää kohtalaisen hyvin WL:ää vastaan ja tietenkin toista drediä. Blood rage on oikein mukava, kun se tuppaa tuplaamaan attackit, jos assaulttaat.
Taktiikka on päästä mahdollisimman nopeasti lähitaisteluun ja välttää vihollisen ikävät heput, kuten dredit ja wraith lordit, koska perusjannut ei tee niihin naarmuakaan. Sitte isommilla otuksilla ja pyssyillä pommittelet niitä. Dredi pärjää kohtalaisen hyvin WL:ää vastaan ja tietenkin toista drediä. Blood rage on oikein mukava, kun se tuppaa tuplaamaan attackit, jos assaulttaat.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
pelkkä hakkaa päälle ei toimi khornella mutta ota demoneja ja kannattaa miettiä sitä demoni prinssiä onhan se lyödä 6-11 kertaa tai jotain Berserker glaive on pakollinen ja siivet selkään ja joku juttu josta saa d3 hyökkäystä lahitaistelun alussa ja sitten furious charge niin alkaa sattua. No laita porukka rinoihin ja ota luutnantti jolle retinue ja rinoon ja sitten bound iconiin demoneja se sattuu.
Wow miniatyyrejä aika pitkän tauon jälkeen
berserker glaive ei oikee toimi siipien kanssa, koska glaive pakottaa tekemään bloodfrenzy liikkeen, jonka kanssa ei saa käyttää muita liikkumismetodeja. ja rage of khorne(vai mikä sen +d3 attacks when chargingin nimi olikaan) ei oikein toimi kun se syö tilaa daemonic abiliteilta... bloodletterit tosiaan ovat kovia koska ne pääsevät helposti haavoittumatta vihollisten kanssa lähitaisteluun, kun vaikka daemon prince on liikkunut jo yhden vuoron verran ja sitten summonoi ne siihen eteen seuraavalla vuorolla. itse ainakin pidän eniten siitä kun ne tulevat 3.:lla vuorolla niin ne pääsevät sunnilleen varmasti vihujen kanssa kontaktiin. ja retinuet maksavat aivan liikaa 1500pts armeijalle... mutta suuremmalle voisi jo harkita, mutta varmasti löytyy muutakin johon voisi kuluttaa pisteensä.
Elämä on aina yhtä jännittävää, kun ei koskaan tiedä milloin kuolee.
Eikös noi kaks sanaa oo vähä ristiriitasii?
Khorne
Taktiikka
Taktiikka
Khorne
Eihän noi voi edes sopia samaan lauseeseen....
Kannatan Suippo herran ehdotusta.
Kaikille se samperin Blood Frenzy systeemi (1I ja 1S ku chargaa).
Sit kaikki rhinoon, tee vielä armeijastas virallinen khorne armeija, 8 ryhmät, ilmanen champpi, sille powerfist.
Ja koko armeija rhinoihin joissa extra a ja smoke launcher.
Sit vaan päältä niin perkeleesti.
Khorne
Taktiikka
Taktiikka
Khorne
Eihän noi voi edes sopia samaan lauseeseen....
Kannatan Suippo herran ehdotusta.
Kaikille se samperin Blood Frenzy systeemi (1I ja 1S ku chargaa).
Sit kaikki rhinoon, tee vielä armeijastas virallinen khorne armeija, 8 ryhmät, ilmanen champpi, sille powerfist.
Ja koko armeija rhinoihin joissa extra a ja smoke launcher.
Sit vaan päältä niin perkeleesti.
http://www.esquilax.com/baywatch/index.shtml
Tätä minä olen aina sanonut.
Tätä minä olen aina sanonut.
Tossai luki et June/July 2003: release of forgeworld defiler. olis se aika outoo jos ei gw:ltä tulis sitä. Mut olis se myös outoo jos gw ja forgeworld tekis omat defilerit.
edit: muuten voisko joku khorne-pelaaja selittää et miten toimii furious charge? Kun siinä lukee "all units have blaablaa" ,että eikö sitä pidä antaa kun vaikka yhelle äijälle squadissa ja se vaikuttaa kaikkiin? hmmhmmhmm..
edit: muuten voisko joku khorne-pelaaja selittää et miten toimii furious charge? Kun siinä lukee "all units have blaablaa" ,että eikö sitä pidä antaa kun vaikka yhelle äijälle squadissa ja se vaikuttaa kaikkiin? hmmhmmhmm..
Viimeksi muokannut Maelis, Su 12.01.2003 19:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Blood_Letter
joo
kannattaa ottaa myösfuriesseja ostin niitäalunperin fantaybatleen tänään kokeilin niitä 40koohon ne erittäin hyviä yllätyin positiivisesti myösbloodleeterit on pakkohankinta
Furious charge on veteran skill. Antaa etuja, kun assaulttaat.Mälis kirjoitti:edit: muuten voisko joku khorne-pelaaja selittää et miten toimii furious charge? Kun siinä lukee "all units have blaablaa" ,että eikö sitä pidä antaa kun vaikka yhelle äijälle squadissa ja se vaikuttaa kaikkiin? hmmhmmhmm..
Blood frenzy on Khornen markkiin liittyvä ominaisuus, pakottaa mahdolisesti liikkumaan lähintä vihollista kohti.
Re: joo
Yep. Furyt 40k:ssa on ÄÄRIMMÄISEN hyviä. Varsin loistavia varsinkin ei niin panssaroituja armeijoita klosis armeijoita vastaan(tyranid, ORKS!) eikä marineitakaan vastaan ihan toivottomia.Blood_Letter kirjoitti:kannattaa ottaa myösfuriesseja ostin niitäalunperin fantaybatleen tänään kokeilin niitä 40koohon ne erittäin hyviä yllätyin positiivisesti myösbloodleeterit on pakkohankinta
Kaverin fury ryhmä on jatkuvan päänsäryn aihe minulle.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
-
HtUnliving
- Peliporukkavalvoja
Demoneist puheenollen, jos oon ymmärtäny oikein, ni demonitha tulee ulos (summonataa) lipusta, vai mite? Mun codexi o lainass....
Siis kysymykseni on: jos Lipunkantaja( tai kuka miit ny summonaaki) o vehiclen sisäll, ni voiko se summonaa ne demonit vehiclen ulkopuolelle?
Tää o v varmaa vähä tyhmä kysymys, mutten oo koskaa syventyty Demonien sieluelämään... ????? sielu??? Ääh, whatever...
Siis kysymykseni on: jos Lipunkantaja( tai kuka miit ny summonaaki) o vehiclen sisäll, ni voiko se summonaa ne demonit vehiclen ulkopuolelle?
Tää o v varmaa vähä tyhmä kysymys, mutten oo koskaa syventyty Demonien sieluelämään... ????? sielu??? Ääh, whatever...
Aiemmin Jan Von Carstein.
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
Ei pysty, lipuntakantajan pitää olla ulkona jotta sitä voidaan käyttää.
Demoneilla ei ole sieluja, nehän vain sattuvat olemaan tunteiden ruumiillistumia, paitsi sitten greater demonit jotka ovat jumalan kuvia tjsp. (Avatar näin englanniksi) ja sitten prinssit ovat entisiä ihmisiä/mariineja kuten myös possesedid. Jos muistin jotain väärin niin korjatkaa =)
Demoneilla ei ole sieluja, nehän vain sattuvat olemaan tunteiden ruumiillistumia, paitsi sitten greater demonit jotka ovat jumalan kuvia tjsp. (Avatar näin englanniksi) ja sitten prinssit ovat entisiä ihmisiä/mariineja kuten myös possesedid. Jos muistin jotain väärin niin korjatkaa =)
I am, I am
Tähän on vastattu kyllä ihan Q&Assakin jonka saa ilmaiseksi netistä haettua pdfnä.Hatebreeder the Unliving kirjoitti:Demoneist puheenollen, jos oon ymmärtäny oikein, ni demonitha tulee ulos (summonataa) lipusta, vai mite? Mun codexi o lainass....
Eli ei, iconin/lipun täytyy olla pöydällä seisomassa että voi summonata.. eli esim. deep striken tai transportista ulostulon jälkeen vasta.