Mistä lisää Starcannoneita?
Mistä lisää Starcannoneita?
Lueskelin tässä noita taktiikoita, Eldar VS. Chaos Space Marines (pelaan itse siis eldareita, kaveri mariineita), ja näyttää siltä, että selvästikin toimiva taktiikka on ottaa armeijaan mahdollisimman paljon Starcannoneita. Omassa armeijassani on yksi heavy weapon platformi jossa on Starcannon, ja ajattelin hommata sitten lisää että saa kaverikin kerran oikein kunnolla turpiin. Niin että pystyykö näitä starcannoneita hankkia muutenkin kun vain heavy weapon platformien yhteydessä, jotta saisi niitä pistettyä myös Vypereihin ym. kulkuneuvoihin. Tossa mun vyperissä ainakin oli mukana vaan shuriken cannoni. Eli, mistä lisää tähtitykkejä?
Uusissa säännöissä (codexissa) kannattaa muuten aika hillitysti käyttää niitä starcannoneita, uusi hinta/laatu sunde ei ole enään niin kova. Itse käytän nykyään ehkä 2-4 starcannonia armeijassani (vrt. entiseen 8+ määrään).
Galleriaan pääsee tästä.
- The Captain
- Valvoja
24 starcannon-laukauksesta kahdeksaan. Tällaisista muutoksista minä tykkään!Rejector kirjoitti:Uusissa säännöissä (codexissa) kannattaa muuten aika hillitysti käyttää niitä starcannoneita, uusi hinta/laatu sunde ei ole enään niin kova. Itse käytän nykyään ehkä 2-4 starcannonia armeijassani (vrt. entiseen 8+ määrään).
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Jotain juustoa ne suippokorvat kuitenkin keksii...The Captain kirjoitti:24 starcannon-laukauksesta kahdeksaan. Tällaisista muutoksista minä tykkään!Rejector kirjoitti:Uusissa säännöissä (codexissa) kannattaa muuten aika hillitysti käyttää niitä starcannoneita, uusi hinta/laatu sunde ei ole enään niin kova. Itse käytän nykyään ehkä 2-4 starcannonia armeijassani (vrt. entiseen 8+ määrään).
Tod, lienee hyvä miettiä muitakin aseita vaihtoehdoiksi, scatterlaser vaikutti kivalta, vai joko sen kiinteä ammusmäärä -huhu on kumottu?
Olet mitä syöt, minä olen ihminen
Azured kirjoitti:Hammerhead ilman Multi-Trackeria on kuin perunat ilman lihaa
mistään huhuista ollut enään pitkään aikaan kyse, kirjahan on jo ilmestynyt ihan julkisestikkin vaikka ei vielä erikseen myynnissä oleTruupperi kirjoitti:Jotain juustoa ne suippokorvat kuitenkin keksii...The Captain kirjoitti:24 starcannon-laukauksesta kahdeksaan. Tällaisista muutoksista minä tykkään!Rejector kirjoitti:Uusissa säännöissä (codexissa) kannattaa muuten aika hillitysti käyttää niitä starcannoneita, uusi hinta/laatu sunde ei ole enään niin kova. Itse käytän nykyään ehkä 2-4 starcannonia armeijassani (vrt. entiseen 8+ määrään).
Tod, lienee hyvä miettiä muitakin aseita vaihtoehdoiksi, scatterlaser vaikutti kivalta, vai joko sen kiinteä ammusmäärä -huhu on kumottu?
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
Luolan (mini)turnauksessa oli kolme Eldar pelaajaa joista taisin olla ainoa joka edes käytti starcannonia, niitä oli armeijassani kaksi. Olivat ne vieläkin ihan hyviä, mutta scatter laser melkein ajaa sen ohi yleisaseena. 10 pistettä halvempi ja tupla rate of fire tekee paljon isoina määrinä.
Galleriaan pääsee tästä.
Siinäs näit, heti ne lykkäs uuden codexin liikkelle kun katse vähänkin herpaantui.MakeH kirjoitti:mistään huhuista ollut enään pitkään aikaan kyse, kirjahan on jo ilmestynyt ihan julkisestikkin vaikka ei vielä erikseen myynnissä ole
Jep, kanssa mitä kattellut noita uusia eldarilistoja niin scatterihan se on puskenut itsensä starcannonicksi starcannonin paikalle.
Olet mitä syöt, minä olen ihminen
Azured kirjoitti:Hammerhead ilman Multi-Trackeria on kuin perunat ilman lihaa
- The Captain
- Valvoja
Kyllä minä edelleen mieluummin ammun marineita starcannonilla. Starcannon tekee keskimäärin 15/18 woundia avoimella, kun scatter laser vain 10/18. Cityfightissa ja muulloin, jolloin 4+ cover save on lähes aina saatavilla, scatter laser on jo marinentapossakin tehokkaampi.Truupperi kirjoitti: Jep, kanssa mitä kattellut noita uusia eldarilistoja niin scatterihan se on puskenut itsensä starcannonicksi starcannonin paikalle.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?