Team finland gt blogi
Mukavaa kun jaksatte raportoida hommasta! Hauska kuulla, että Make pelailee siellä kärkikahinoissa vaikka ei ole edes viime aikoina kovin paljon Suomessa pelaillut. Onnittelut jatkopaikoista Makelle ja Pikulle. Juusolle jatko olisikin ollut jo pienoinen mestaruus, kun ottaa huomioon ton pelaamattomuuden.
Jäädään oottelemaan 40k-raportteja!
Jäädään oottelemaan 40k-raportteja!
Kun haluton laitetaan tekemään tarpeetonta työtä, tuntuu kuin turha työ menisi hukkaan...
- opootti
- Paikkakunta: Helsingin Jollas (kaupungin vuokrakämppä porhojen keskellä)
Positiivista kun ootte jaksanut kirjoitella reissustanne. Tsemppiä.
Voisitteko kurittaa pikunkin laittamaan listansa kaikkien luettaviksi. Olisi mukava nähdä hänenkin lista.
GT on kylläkin minulle mysteeri johon en ole hirveästi tutustunut. Voisiko joku valaista mistä säännöt löytyvät?
Voisitteko kurittaa pikunkin laittamaan listansa kaikkien luettaviksi. Olisi mukava nähdä hänenkin lista.
GT on kylläkin minulle mysteeri johon en ole hirveästi tutustunut. Voisiko joku valaista mistä säännöt löytyvät?
...ja sit siel oli muitakin ja mä ajattelin...
Grand Tournament on GW:n turnausformaatti ja säännöt löytyvät GW:n sivuilta. UKGT sääntöpaketin saa esim täältä.opootti kirjoitti:GT on kylläkin minulle mysteeri johon en ole hirveästi tutustunut. Voisiko joku valaista mistä säännöt löytyvät?
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
-
Armageddon
GT on englannissa jarjestettava THE figuturnaus. 3 150 pelaajan karsintaturnausta, joista jokaisesta 50 parasta paasee jatkoon. Nama 150 pelaajaa pelaavat kevaisin finaaliturnauksessa. Saannot loytyy esim. tuon jullevin mainitseman linkin takaa.opootti kirjoitti:GT on kylläkin minulle mysteeri johon en ole hirveästi tutustunut. Voisiko joku valaista mistä säännöt löytyvät?
-
Armageddon
Jatketaan nyt ot:ta. Miusta kirja on sisäisesti aika hyvin balanssissa, ei näy suoraan millaisella armeijalla tulee pelata kuten nidi, tau ja sm codexista. Tosin itse pelailenkin 40k:ta enemmän fiilispohjalta kuin turnausvoittoja tavoitellen.Vile kirjoitti:OT nyt vähän...
Anyway, ei kyllä mun mielestä ole oikein balanssissa uusiin kirjoihin ('nids, marines) nähden. Vaatii aika paljon kikkailua ja treeniä, että noista paperichoiceista saa jotain toimivaa kombinaatiota aikaan.
Ketkä pääsivät jatkoon? Ilmeisesti jollain 10 pisteen saaliilla on vielä saumoja.MakeH kirjoitti:40k ohi, meni sitten aika poydan alle koko porukalta.
Enempi kerkeaa sitten suomen puolella kirjotella, mutta pisteet seuraavasti
Juuso 12
Make 12
Pikku 10
Peso 9
Kun haluton laitetaan tekemään tarpeetonta työtä, tuntuu kuin turha työ menisi hukkaan...
jeb jeb, pikku paasi viela jatkoon, kaikki 20 pisteen miehet eivat päässeetAsdrubael kirjoitti:Ketkä pääsivät jatkoon? Ilmeisesti jollain 10 pisteen saaliilla on vielä saumoja.MakeH kirjoitti:40k ohi, meni sitten aika poydan alle koko porukalta.
Enempi kerkeaa sitten suomen puolella kirjotella, mutta pisteet seuraavasti
Juuso 12
Make 12
Pikku 10
Peso 9
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
-
Armageddon
Tässä hieman kuvia reissultamme:
http://www.edu.lahti.fi/~jpellava/UKGT2006/
Ja kuten kuvista näkyy niin figut + muut kamat mahtuivat fiestaamme vallan mainiosti.
Katsellaan jos jossain välissä ehtisi kirjoitella hieman pidempää tarinaa tuosta puolentoista viikon setistä. Nyt tosin pitää jo alkaa pakkailla ja lähteä takaisin sotimaan.
P.S. Kiitokset Vesa Nenyelle tiimimme majoituksesta.
http://www.edu.lahti.fi/~jpellava/UKGT2006/
Ja kuten kuvista näkyy niin figut + muut kamat mahtuivat fiestaamme vallan mainiosti.
Katsellaan jos jossain välissä ehtisi kirjoitella hieman pidempää tarinaa tuosta puolentoista viikon setistä. Nyt tosin pitää jo alkaa pakkailla ja lähteä takaisin sotimaan.
P.S. Kiitokset Vesa Nenyelle tiimimme majoituksesta.
Jees... Mukava reissu oli jälleen kerran ja mukaan tarttui muutama finaalilippukin. Kummassakin pelissä olin ennen viimeistä kierrosta pakkovoiton edessä ja onnistuin sellaisen kummallakin kerralla vääntämään
40k:n finaalipaikka tuli kyllä pienoisena yllätyksenä siihen nähden, että olen tainnut pelata noin 10 peliä 4edikkaa ennen turnausta ja listakin oli semisusi 
Joensuun Pöytäpeliyhdistys
Yhdyn Asdrubaelin viestiin.Asdrubael kirjoitti:Onnea jatkopaikoista kaikille, jotka niitä saivat! Finaalissahan sitä sitten vasta aletaankin vääntämään.
Kiitoksia Juusolle isosta kuvasetistä. Vielä kun jaksatte 40k-raportit vääntää, niin hyvä tulee.
T:Salonen
http://comitatus-miniturae.org/index.php
- "Noi Furyt on ihan mielesairaita" Amazing Slug
- "Noi Furyt on ihan mielesairaita" Amazing Slug
- Hands_of_blue