delffi warriors
delffi warriors
Olen saanut käsityksen siitä että nämä ovat kovaa väkeä. Sekä kertokaa mielipiteene ja perustelkaa.
We are most civiled race in the world. We have more exquisite way to kill than any other
- hc_andersen
- The Captain
- Valvoja
Re: delffi warriors
Yli juostavaa kuraa, kuten kaikki heikosti panssaroitu T3-jalkaväki, mutta ei kärsi samasta poskettomasta pistehinnasta kuin korkeiden sukulaistensa vastineet.
WS4 suojelee näitä keskimääräisen ritarin liialliselta osumatarkkuudelta, ja M5 antaa edun muuta yli juostavaa kuraa vastaan. Leadership on kelvollinen.
Optio repeater crossboweihin tekee näistä oikeasti hyvän core unitin. Pieni, kohtuuhintainen yksikkö, joka kontestoi omaa neljännestä ja ampuu nuolikuuroja kohti vihollisia, ei voi olla hirveän huono sijoitus.
Ristisuon käsissä erinomaisen tuhovoimainen ja tehokas yksikkö.
WS4 suojelee näitä keskimääräisen ritarin liialliselta osumatarkkuudelta, ja M5 antaa edun muuta yli juostavaa kuraa vastaan. Leadership on kelvollinen.
Optio repeater crossboweihin tekee näistä oikeasti hyvän core unitin. Pieni, kohtuuhintainen yksikkö, joka kontestoi omaa neljännestä ja ampuu nuolikuuroja kohti vihollisia, ei voi olla hirveän huono sijoitus.
Ristisuon käsissä erinomaisen tuhovoimainen ja tehokas yksikkö.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Executioner
Jaa, eihän näillä ole kovin huonoja savejakaa, kuten kapteeni väitti. 4+ AS lähitaistelussa on mielestäni ihan kelpo suoja, mikäli näille ostaa sen kilven. 12 pistettä Repeater Crossbowin kanssa, ja saavat silti sen 4+ Saven. Ei mitenkään huono diili omasta mielestä. Näillä on parasta käyttää Multiple Small Units-taktiikkaa, eli 2 X 5 yksiköitä lipulla ja ehkä myös muusikolla. Saavat kivasti häröiltyä ja tuettua muuta armeijaa. Näin ainakin omasta kokemuksesta.
- The Captain
- Valvoja
Ne ovat silti jalkaväkeä, eli joko ne siepataan kyljestä (ei hand weapon -bonusta saveen) tai sitten niihin chargaa edestä joku, jota ei pieni 4+ save hetkauta. Ja ampumista vastaan melko alastomia. Muuta jalkaväkeä vastaanhan ne ovat kyllä varsin pätevää sakkia, mutta tätä nykyä luottaisin yhä vähemmän siihen, että kukaan pääsisi reiluun tappeluun jalkaväkeä vastaan.Executioner kirjoitti:Jaa, eihän näillä ole kovin huonoja savejakaa, kuten kapteeni väitti. 4+ AS lähitaistelussa on mielestäni ihan kelpo suoja, mikäli näille ostaa sen kilven.
Jokainen lippusi on 100 lisäpistettä vastustajan kassaan. Säästäisin ne liput yksiköille, joilta se ei heti putoa rapaan. MSU-taktiikkaa ajatellen dark riderit toimivat paremmin.Näillä on parasta käyttää Multiple Small Units-taktiikkaa, eli 2 X 5 yksiköitä lipulla ja ehkä myös muusikolla. Saavat kivasti häröiltyä ja tuettua muuta armeijaa. Näin ainakin omasta kokemuksesta.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
- hc_andersen
-
DeathWizard
- Peliporukkavalvoja
Kyllä tuo tekstinpätkä minun mielestäni viittaa yksikköön, jolla on 2 viiden sotilaan riviä.Executioner kirjoitti: eli 2 X 5 yksiköitä lipulla ja ehkä myös muusikolla.
Niin mutta asiaa. ei lippumiehiä tuommosiin yksiköihin... Kusevat vaan homman kun vastustaja tulee fast cavarly - yksiköillä ja vie liput.
-Mikäpä pahan tappaisi?
- Executioner
Ensinnäkin, hyvin harva armeija koostuu vain ratsuväestä, ja toiseksi, ratsuväki on erittäin helppo pysäyttää niillä 2-4 raresta löytyvällä Boltterilla. DEWit ovat vielä sen verran halpojakin, että niitä on kiva syöttää vastustajalle (ilman lippua tällöin, tottakai) ja tulla seuraavalla kierroksessa Executionereilla kylkeen. Sotavasarassa taitaa olla perusoletuksena se, että vastassa on aina minmaxattu ratsuväkijyrä, mutta ikävä kyllä joudun särkemään kuplanne: en ole vielä kertaakaan pelannut puhdasta ratsuväkiarmeijaa vastaan, ja olen harrastanut WeeHoota jo 4-5 vuotta.
M5 jalkaväki ei ole huonoa. Jalkaväki ei ole huonoa. Itse asiassa jalkaväki on usein parempa, kuin ratsuväki.
M5 jalkaväki ei ole huonoa. Jalkaväki ei ole huonoa. Itse asiassa jalkaväki on usein parempa, kuin ratsuväki.
Kohdattujen armeijoiden kirjohan riippuu täysin siitä, missä kaikkialla ja miten montaa pelaajaa vastaan pelaa. Itellä sellaiset 25 peliä alla, paria vaille kaikki lahessa, noin 7 eri pelaajaa vastaan, ja kahdella on ollut full cavalry. Pelannut skull passista saakka...Executioner kirjoitti:Ensinnäkin, hyvin harva armeija koostuu vain ratsuväestä, ja toiseksi, ratsuväki on erittäin helppo pysäyttää niillä 2-4 raresta löytyvällä Boltterilla. DEWit ovat vielä sen verran halpojakin, että niitä on kiva syöttää vastustajalle (ilman lippua tällöin, tottakai) ja tulla seuraavalla kierroksessa Executionereilla kylkeen. Sotavasarassa taitaa olla perusoletuksena se, että vastassa on aina minmaxattu ratsuväkijyrä, mutta ikävä kyllä joudun särkemään kuplanne: en ole vielä kertaakaan pelannut puhdasta ratsuväkiarmeijaa vastaan, ja olen harrastanut WeeHoota jo 4-5 vuotta.
Kaikilla armeijoilla ei ole neljää boltteria niitä hepoja pysäyttämään.
mielenkiintoinen tulkinta, kuplani ei tosin täysin särkynyt.
Kun kommentoin jotakin asiaa, lähden sillä olettamuksella liikenteeseen, että kommentteja halutaan juuri pelitehon mukaan. Jos näin ei ole, oletan, että postin aloittaja ilmoittaa minulle.
Minmaxattu ratsuväkijyrä nyt on aika koominen käsite, mikä se edes on? Tehokas "turnausarmeija" onkin sitten paljon realistisempi asia.
Sitten jotain vielä topikistakin: haltioiden jalkaväki on hyvä tehokas yksikkö. Pistehinta on kohdallaan ja yksikölle löytyy useampia eri käyttötapoja.
Kun kommentoin jotakin asiaa, lähden sillä olettamuksella liikenteeseen, että kommentteja halutaan juuri pelitehon mukaan. Jos näin ei ole, oletan, että postin aloittaja ilmoittaa minulle.
Minmaxattu ratsuväkijyrä nyt on aika koominen käsite, mikä se edes on? Tehokas "turnausarmeija" onkin sitten paljon realistisempi asia.
Sitten jotain vielä topikistakin: haltioiden jalkaväki on hyvä tehokas yksikkö. Pistehinta on kohdallaan ja yksikölle löytyy useampia eri käyttötapoja.
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head