Espanjan GD kuvia

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Espanjan GD kuvia

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki »

Eli tuollaista ovat Espanjan otukset saaneet aikaa:

http://www.games-workshop.es/comunidad/ ... emon06.asp
Modern cars - they all look like electric shavers.
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Kolmoskategorian voittaja on hienoin.
Aika moni oli noita naarmuuntuneita marineita, eikö mitään uutta enää keksitä? Itse oon tietysti paraskin sanomaan..
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Maelis kirjoitti: Aika moni oli noita naarmuuntuneita marineita, eikö mitään uutta enää keksitä? Itse oon tietysti paraskin sanomaan..
Hehe, minä mietin ihan samaa. Muutenkin oli hieman tasapaksua tavaraa. Joskin toki korkealaatuista, mutta ei mitään selkeästi massasta erottuvia.
Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki »

Maelis kirjoitti:Kolmoskategorian voittaja on hienoin.
Aika moni oli noita naarmuuntuneita marineita, eikö mitään uutta enää keksitä? Itse oon tietysti paraskin sanomaan..
Ovat nähneet sinun marineitasi ja päättivät sitten hävyttömästi kopioida niitä ;)...mokomat espanjalaiset.

Minusta tuo openin voittaja on ehkä hienoin, eli se Alfonson IG. Tosin myös bretti ogre on hauska samoin kuin nuo erilaiset spadewuffet. Mutta tosiaan naarmuinen SM haarniska on se päivän sana.

Itseäni kyllä viehättää tuo tapa millä monet noista maalaavat kasvot figuille.
Modern cars - they all look like electric shavers.
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

Pidän ehdottomasti eniten tuosta kapaloitua lasta suojaan kantavasta sokeutuneesta kaartilaisesta,siittä saisi upeaa propag...KRHM hienon koristeen.
raastin

Viesti Kirjoittaja raastin »

Hienojahan noi oli. Oma lempparini oli Nurglen jätti. Siinä on vain tyyliä. Pitäisköhänä pakertaa oma. :P
raastin raastaa ja ryystää
spray

Viesti Kirjoittaja spray »

No joo nättejä kaikki mutta ei älyn ihmeitä ollu. oma suosikkini on 11. katekorian voittaja "Leso imppa sotilas" tuohon on saatu sitä taistelun viemää veroa mukaan.
Only Dead WarriorWill Live
Hands_of_blue

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

Ei kyllä yhtään kunnon leuantipauttajaa mahtunut mukaan. Kaikki olivat teknisesti aivan mahtavaa tasoa mutta ei oikeastaan yhtä lukuunottamatta näkynyt mitään uutta. Tämä yksi oli mustavalkoinen Arwen, vähän aikaa mietitytti onko kuva vaan mustavalkoinen. On kyllä pirun hieno, lisäksi wraithlordi ja imperial ogre olivat tyylikkäitä.
taavetti

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Meikäläiseen kolahti erityisesti tuo 1. kategorian kolmonen, single 40k.
Uskomattoman hyvä tunnelma, teknisesti luonnollisesti hyvä. Mielestäni ansaitsisi voiton. Upea.

Noita mariineja on nähty jo liikaakin cmonissa ja trendi näemmä pysyy.
Enok

Viesti Kirjoittaja Enok »

Juu ovathan nuo suurin osa kauniita, mutta elämää nähneet mariinit ovat tosiaan tuttuja. Myöskin spacewolffit ovat nähtyjä, joskin näyttävät aina suhteellisen hyviltä. Henkilökohtainen suosikkini on varmaan tuo ykkösekategorian pronssi. Siinä on jotenkin saatu tunnelmaa ja liikettä aikaiseksi. Nurglen jättikin on hauska, mutta hopealle samassa kategoriassa tullut ogre on tasokkampi kylläkin.
Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Minulle pisti silmään kyllä tuo eldar wraithlordi. Oli kyllä nätti.. Tuo hopea missä lie kategoriassa :).
Viljanderi

Viesti Kirjoittaja Viljanderi »

Taidan jäädä mielipiteineni aika yksin, mutta oli kyllä mielestäni parasta GD:tä aikoihin, varsinkin fantasian puolelta. Rauhalliset maanläheiset värit ja suht. hillitty kokonaisuus olivat monien töiden vahvuuksia.
Kivoja töitä olivat ainakin kaikki kolme duelia, single fantasya ja lotrit. Myös Staffin ykkönen säväytti.
Suosikki on ehdottomasti fantasian voittaja. Hyvä paletti, mielenkiintoinen hahmo, hillityn tunnelmallinen alusta. Loistavaa. Parempia kuvia tosin toivoisi.

Viljanderi
"Always play on one and don't fake the funk." -Bootsy
Possessed

Viesti Kirjoittaja Possessed »

Onko 8 kategoriassa samat figut, mutta maalattu eriksi.
Hän itse

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

Single 40k kategorian voittajasta jotenkin base pisti silmään, lmi muistutti enemmän vaahtosoppaa kuin lunta. Reunatkin ovat jotenkin ruman siistimättömät. Pronssi sijan työ loistaa ihan pelkällä erillaisuudellaan, kai tuo on plussaa.
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
Hena
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hena »

Oma mieltymys meni tuohon Forgen alukseen. Ne siivet, ne siivet...
Virtuoosi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Virtuoosi »

Tasasta on, ei mitään kovin räväkkää näy, mutta hienoa työtä kaikki.
"Heresy is like a tree, its roots lie in the darkness whilst its leaves wave in the sun."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”