BattleTech

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
Da Crux

BattleTech

Viesti Kirjoittaja Da Crux »

ei ole gw:n peli mut kuuluu tää silti muut pelit osastoo...=) eli pelaako kukaa battletechiä? ja mistä saisi suomesta ostettua bt kamaa ku muute pitää ulkomailt tilata.
kaaos

Viesti Kirjoittaja kaaos »

no nyt ois ainaki huuto.netissä myynnissä jollain battletechiä
Kharon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kharon »

Meikällä komistaa pelihyllyä 'Battletech - Jättiläisrobottien taistelupeli'. Tosin pelattu ei ole kuin vissiin kerran kokeilumielessä.
Da Crux

paitsi et en tarvi noit mitä siel on. ja kirjat saan suomest, pääasias noita figuja tarvisin.
Puolijohdediodi

Viesti Kirjoittaja Puolijohdediodi »

mää näin huutonetssiä just niitä figujakin.. huudelkaa!
:)
KharnTheB

Viesti Kirjoittaja KharnTheB »

Niitä miniatyyrejähän voisi tilata kimpassa ulkomailta. Ostettaisiin iso pino raskaita klaanilaisten rynnäkkömechejä ja jaettaisiin postikulut. Se on tietysti kannattavaa vain jos tilataan niitä todella paljon. Yhteensä noin 100 mechiä olisi sopiva. :)
Da Crux

heh... ne mitä usas katoin on sellaset 60mk kappale. mut mä tulisin ainaki mukaa, nimiä tänne...=D
Puolijohdediodi

niin, moniko täällä nyt itseasias pelaa battletechia tai mechwarrior dark agea?
mä ehkä alotan kaverin kans pelaan..
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Puolijohdediodi kirjoitti:niin, moniko täällä nyt itseasias pelaa battletechia tai mechwarrior dark agea?
mä ehkä alotan kaverin kans pelaan..
Pelaisin jos olisi figuja.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Puolijohdediodi

mulla on itseasissa jo muutama figu, pari tankkia ja muutama agromechi ja pari forestry mechia.. nää on siis mechwarrior dark age figuja..
swiftwind

Viesti Kirjoittaja swiftwind »

Mulla on pari lancea inner spheren mechejä. Ei ole tullut hetkeen peluttua.
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Kyllähän tuo BT on aivan erinomainen peli. Eli classic Battletechiä tulee pelailtua, melko säännöölisesti. Tosin tällä hetkellä vain yhden kaverin kanssa. Edellinen peli päättyikin sitten nöyryyttävään tappioon, kun raskain mechini sai heti alussa pääosuman klaanilaisten PPC:stä.

Ja mainittakoon että tällä hetkellä olisi hieman klaanirautaa hakusessa, sekä muutama IS mechikin. Elikkäs jos jollakulla on figuja, joita voisi haluta myydä/vaihtaa johonkin muihin, niin ilmoitelkaapas itsestänne. Novacat, Loki ja Thor klaanien puolelta lähinnä kiinnostaisi, muistakin keskustellaan mielellään.

Ja mainittakoon vielä, että Helsingin fantasiapelit sanoi tilaavansaa säännöllisesti USA:n Ral Parthalta tavaraa, joten mechejäkin sitä kautta saa noin 3 - 6 viikon toimituksilla. Hintaa myyjä taisi sanoa tulevan n. 1/3 Ral Parthan ilmoittamiin lisää.
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

No joo, itse laitoin juuri OMV-alueelle ostoilmoituksen... Sitten kuulemma fantsusta pystyy ostamaan jotakin. Pitäis tuo uus Mercenarieskin ostaa vaikkei kuulemma kakkosta voitakkaan.
Madcat on tosimiehen Mech.
zqmfgb
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”