Ulric
- Nuuska-Peke
Ulric
Haluaisin vain kysyä, että monta White Wolf Knightia voi tuosta Empiren ritari boxista värkätä? Ajattelin aloittaa Ulricin. Onko muuten Ulricin tulevaisuus kovin hämärän peitossa? Kun tuo uusi empirekin tulee.
Rappiolla on hyvä olla.
Ritari-lootassa tulee kaksi tällaista kehikkoa. Tarkoittaen siis sitä, että kaikille riittää kyllä vasaroita ja karvaisia päitä, mutta vain puolelle viittoja. Valitettavasti suoraan poksista kasatut White wolfit on järkyttävän rumia, itse en saanut konvertoimallakaan siedettäviä ja päädyin hankkimaan nelosedikan knigettejä. Sama pätee kyllä muihinkin kuin white wolffeihin..
Ulric-armeijalistojen (kultti ja army of middenland) tulevaisuus on vähintäänkin hämärän peitossa. Todennäköisesti GW:ltä emme tule kuulemaan halaistua sanaa listojen tulevaisuudesta, joten koko homma jää meidän omiin käsiin. Cult of Ulric toimii periaatteessa sellaisenaan, mutta army of middenland saattaa hajota omaan mahdottomuuteensa kun pitäisi referoida uutta armeijakirjaa tiettyjen yksikkötyyppien kohdalla. Virallisuus on sana joka kannattaa joka tapauksessa unohtaa, sanalla kun ei ole mitään merkitystä nykyään.
Ulric-armeijalistojen (kultti ja army of middenland) tulevaisuus on vähintäänkin hämärän peitossa. Todennäköisesti GW:ltä emme tule kuulemaan halaistua sanaa listojen tulevaisuudesta, joten koko homma jää meidän omiin käsiin. Cult of Ulric toimii periaatteessa sellaisenaan, mutta army of middenland saattaa hajota omaan mahdottomuuteensa kun pitäisi referoida uutta armeijakirjaa tiettyjen yksikkötyyppien kohdalla. Virallisuus on sana joka kannattaa joka tapauksessa unohtaa, sanalla kun ei ole mitään merkitystä nykyään.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
- Nuuska-Peke
Noh.. Ei se minua pysäytä, yritän kuitenkin saada näistä siedettäviä. No pain, no gain.Ritari-lootassa tulee kaksi tällaista kehikkoa. Tarkoittaen siis sitä, että kaikille riittää kyllä vasaroita ja karvaisia päitä, mutta vain puolelle viittoja. Valitettavasti suoraan poksista kasatut White wolfit on järkyttävän rumia, itse en saanut konvertoimallakaan siedettäviä
No ei kyllä tuokaan minua pysäytä. Sen takia vain kysyin, että pääseekö turnauksiin Cult of Ulric armeijoilla? Kyllä kaveripeleissä tuo menee.Ulric-armeijalistojen (kultti ja army of middenland) tulevaisuus on vähintäänkin hämärän peitossa. Todennäköisesti GW:ltä emme tule kuulemaan halaistua sanaa listojen tulevaisuudesta, joten koko homma jää meidän omiin käsiin. Cult of Ulric toimii periaatteessa sellaisenaan, mutta army of middenland saattaa hajota omaan mahdottomuuteensa kun pitäisi referoida uutta armeijakirjaa tiettyjen yksikkötyyppien kohdalla. Virallisuus on sana joka kannattaa joka tapauksessa unohtaa, sanalla kun ei ole mitään merkitystä nykyään
Rappiolla on hyvä olla.
- The Captain
- Valvoja
Todennäköisesti ei. Mitä pidemmälle tulevaisuuteen mennään, sitä epätodennäköisemmin.Nuuska-Peke kirjoitti: Sen takia vain kysyin, että pääseekö turnauksiin Cult of Ulric armeijoilla?
Tämä nyt ei estä minua teemoittamasta tulevaa Empireäni Middenlandiin. Pappismiehellä ei näyttänyt olevan enää sääntöteknistä Sigmar-ongelmaa, joten sen voi nimetä uudelleen ja käyttää karvapäistä figua. Flagellanttien säännöillä voi käyttää Wolf-kinejä ja Greatswordien säännöillä Teutogen guardia.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Jaa-a vai, että rumia.jullevi kirjoitti: Valitettavasti suoraan poksista kasatut White wolfit on järkyttävän rumia, itse en saanut konvertoimallakaan siedettäviä ja päädyin hankkimaan nelosedikan knigettejä. Sama pätee kyllä muihinkin kuin white wolffeihin.
Ajattelin itsekkin muutamat white wolffit hankkia ja nyt heräsi kysymys, että minkä näköisiä nuo nelosedikan wolffit lienevät.?Entä kuinka hienoilta näyttävät kuutos- tai viitosedikan wolffit?
Ja vielä minkäköhän edikan ukkoja nämä http://uk.games-workshop.com/storefront ... B&Img=3593
ja nämä http://uk.games-workshop.com/empire/cul ... -wolf2.jpg
lienevät?
- riimumestari
- The Captain
- Valvoja
Nelos-viitosedikan Wolffit ovat noita linkittämiäsi metallisia, kuutosedikan hukkaäijät noita alempia. Hyvin maalattuina tietysti näyttävät pienessä kaukaa otetussa kuvassa vallan mainioilta, mutta parempiakin figuja olen nähnyt.kääpänä kirjoitti: Ajattelin itsekkin muutamat white wolffit hankkia ja nyt heräsi kysymys, että minkä näköisiä nuo nelosedikan wolffit lienevät.?Entä kuinka hienoilta näyttävät kuutos- tai viitosedikan wolffit?
Ja vielä minkäköhän edikan ukkoja nämä http://uk.games-workshop.com/storefront ... B&Img=3593
ja nämä http://uk.games-workshop.com/empire/cul ... -wolf2.jpg
lienevät?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?