Ulric

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Nuuska-Peke

Ulric

Viesti Kirjoittaja Nuuska-Peke »

Haluaisin vain kysyä, että monta White Wolf Knightia voi tuosta Empiren ritari boxista värkätä? Ajattelin aloittaa Ulricin. Onko muuten Ulricin tulevaisuus kovin hämärän peitossa? Kun tuo uusi empirekin tulee.
Rappiolla on hyvä olla.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Ritari-lootassa tulee kaksi tällaista kehikkoa. Tarkoittaen siis sitä, että kaikille riittää kyllä vasaroita ja karvaisia päitä, mutta vain puolelle viittoja. Valitettavasti suoraan poksista kasatut White wolfit on järkyttävän rumia, itse en saanut konvertoimallakaan siedettäviä ja päädyin hankkimaan nelosedikan knigettejä. Sama pätee kyllä muihinkin kuin white wolffeihin..

Ulric-armeijalistojen (kultti ja army of middenland) tulevaisuus on vähintäänkin hämärän peitossa. Todennäköisesti GW:ltä emme tule kuulemaan halaistua sanaa listojen tulevaisuudesta, joten koko homma jää meidän omiin käsiin. Cult of Ulric toimii periaatteessa sellaisenaan, mutta army of middenland saattaa hajota omaan mahdottomuuteensa kun pitäisi referoida uutta armeijakirjaa tiettyjen yksikkötyyppien kohdalla. Virallisuus on sana joka kannattaa joka tapauksessa unohtaa, sanalla kun ei ole mitään merkitystä nykyään.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Nuuska-Peke

Viesti Kirjoittaja Nuuska-Peke »

Ritari-lootassa tulee kaksi tällaista kehikkoa. Tarkoittaen siis sitä, että kaikille riittää kyllä vasaroita ja karvaisia päitä, mutta vain puolelle viittoja. Valitettavasti suoraan poksista kasatut White wolfit on järkyttävän rumia, itse en saanut konvertoimallakaan siedettäviä
Noh.. Ei se minua pysäytä, yritän kuitenkin saada näistä siedettäviä. No pain, no gain.
Ulric-armeijalistojen (kultti ja army of middenland) tulevaisuus on vähintäänkin hämärän peitossa. Todennäköisesti GW:ltä emme tule kuulemaan halaistua sanaa listojen tulevaisuudesta, joten koko homma jää meidän omiin käsiin. Cult of Ulric toimii periaatteessa sellaisenaan, mutta army of middenland saattaa hajota omaan mahdottomuuteensa kun pitäisi referoida uutta armeijakirjaa tiettyjen yksikkötyyppien kohdalla. Virallisuus on sana joka kannattaa joka tapauksessa unohtaa, sanalla kun ei ole mitään merkitystä nykyään
No ei kyllä tuokaan minua pysäytä. Sen takia vain kysyin, että pääseekö turnauksiin Cult of Ulric armeijoilla? Kyllä kaveripeleissä tuo menee.
Rappiolla on hyvä olla.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Nuuska-Peke kirjoitti: Sen takia vain kysyin, että pääseekö turnauksiin Cult of Ulric armeijoilla?
Todennäköisesti ei. Mitä pidemmälle tulevaisuuteen mennään, sitä epätodennäköisemmin.

Tämä nyt ei estä minua teemoittamasta tulevaa Empireäni Middenlandiin. Pappismiehellä ei näyttänyt olevan enää sääntöteknistä Sigmar-ongelmaa, joten sen voi nimetä uudelleen ja käyttää karvapäistä figua. Flagellanttien säännöillä voi käyttää Wolf-kinejä ja Greatswordien säännöillä Teutogen guardia.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Kääpänä

Viesti Kirjoittaja Kääpänä »

jullevi kirjoitti: Valitettavasti suoraan poksista kasatut White wolfit on järkyttävän rumia, itse en saanut konvertoimallakaan siedettäviä ja päädyin hankkimaan nelosedikan knigettejä. Sama pätee kyllä muihinkin kuin white wolffeihin.
Jaa-a vai, että rumia.
Ajattelin itsekkin muutamat white wolffit hankkia ja nyt heräsi kysymys, että minkä näköisiä nuo nelosedikan wolffit lienevät.?Entä kuinka hienoilta näyttävät kuutos- tai viitosedikan wolffit?
Ja vielä minkäköhän edikan ukkoja nämä http://uk.games-workshop.com/storefront ... B&Img=3593
ja nämä http://uk.games-workshop.com/empire/cul ... -wolf2.jpg
lienevät?
riimumestari

Viesti Kirjoittaja riimumestari »

ylemmät figut ovat jotain 3-5 edikan hammereita ja taasen alapuolella ovat niitä uusimpia 6.ed... ja tuossahan nyt on pistetty kaikki peliin niiden kattauksessa... todellisesti=rumia kuin skaven, ei ei... rumempia!
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

kääpänä kirjoitti: Ajattelin itsekkin muutamat white wolffit hankkia ja nyt heräsi kysymys, että minkä näköisiä nuo nelosedikan wolffit lienevät.?Entä kuinka hienoilta näyttävät kuutos- tai viitosedikan wolffit?
Ja vielä minkäköhän edikan ukkoja nämä http://uk.games-workshop.com/storefront ... B&Img=3593
ja nämä http://uk.games-workshop.com/empire/cul ... -wolf2.jpg
lienevät?
Nelos-viitosedikan Wolffit ovat noita linkittämiäsi metallisia, kuutosedikan hukkaäijät noita alempia. Hyvin maalattuina tietysti näyttävät pienessä kaukaa otetussa kuvassa vallan mainioilta, mutta parempiakin figuja olen nähnyt.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”