Terminator - WIP ( 3d )
Pitkästä aikaa pieni tilanteenpäivitys.
Ja ´nidejähän piisaa. Tässä yksi.
Nyt ensialkuun teemme äänitestin joka on pariminuuttia pitkä. Tällä teoksella äänimies kuittaa oman lopputyönsä. Itse lopullinen teos onkin sitten lähemmäs viisi minuuttia kestoltaan ja se tähdätään esitettäväksi ensikesän Assemblyyn. Lyhyt version valmistuu tällä viikolla...Drakken kirjoitti: kuinka pitkää pätkää olet työstämässä? Esiintyykö siinä 'nidejä?
Ja ´nidejähän piisaa. Tässä yksi.
- dead flesh penalty
- figunarkki
Ihan nättiä.
Valitettavasti ainakaan minulle nuo vähemmän varjostetut kuvat eivät tuo juuri lainkaan terminaattoria mieleen. Jotenkin noista kuvista puuttuu se hirvittävä massa, jonka aina yhdistän terminaattorihaarniskaan. Hartiatkin näyttävät valitettavan kapeilta. Pään ja repun jos vaihtaisit, niin avot, siinäpä olisi nätti taktinen panssari.
Jos muuten tyrkkyörmysi on tuon konseptipiirroksen mukaan tehty, siinä on paha virhe: Tyranideilla on kuusi raajaa. Häntä saa otuksen näyttämään Alieneista ripatulta.
Jos antaisit kunnolla valaistut kuvat suoraan edestä ja sivulta, olisi paljon helpompi kommentoida. Nyt voi antaa vain geneeristä "ooh, aah" -tason kommenttia. Hyvältähän tuo näyttää, ei siinä mitään.
Valitettavasti ainakaan minulle nuo vähemmän varjostetut kuvat eivät tuo juuri lainkaan terminaattoria mieleen. Jotenkin noista kuvista puuttuu se hirvittävä massa, jonka aina yhdistän terminaattorihaarniskaan. Hartiatkin näyttävät valitettavan kapeilta. Pään ja repun jos vaihtaisit, niin avot, siinäpä olisi nätti taktinen panssari.
Jos muuten tyrkkyörmysi on tuon konseptipiirroksen mukaan tehty, siinä on paha virhe: Tyranideilla on kuusi raajaa. Häntä saa otuksen näyttämään Alieneista ripatulta.
Jos antaisit kunnolla valaistut kuvat suoraan edestä ja sivulta, olisi paljon helpompi kommentoida. Nyt voi antaa vain geneeristä "ooh, aah" -tason kommenttia. Hyvältähän tuo näyttää, ei siinä mitään.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
-
TranssiApina
Tul(l)ee...Warp-Rider kirjoitti: Tuleeko animaatiosi ladattavaksi...
Attila kirjoitti:Jotenkin noista kuvista puuttuu se hirvittävä massa... Pään ja repun jos vaihtaisit, niin avot, siinäpä olisi nätti taktinen panssari.
Öm öm.. juu mutta... äh olkoon. Video on jo tehty joten palataan asiaan sitten kun saan tuosta nyt ensin nuo opintopisteet pois.TranssiApina kirjoitti:pää liian syvällä panssarissa
Tosin jos jostain saatte valmiiksi kaivettua tarkempia mittoja terminaattorin haarniskalle ja/tai kuvamateriaalia, niin olisin kiitollinen.
Ja joku hyvä selitys sille miksi se kypärä roikkuu puoliksi rinnuksilla...
Siellä kainalossa oli pieni kolo sille toiselle käsiparille... Ja häntä typistyi kolmasosaan piirretystä.Attila kirjoitti:Tyranideilla on kuusi raajaa.
Eikös ne Tyranidit ole pääasiassa Alieneista ripattu? Palasin vain lähdemateriaalille
Otin muutaman otoksen teoksen tekstiä kuvittamaan:
pällistelkää niitä
- Cait Sith
Mistäköhän mahtaa johtua, etten näe muutakuin tuon viimeisimmän linkin kuvia?.. Mutta siis niiden kuvien perusteella mitä näin, en malta odottaa että näen lisää.. Kerrassaan upeaa työtä!
Mitään rakentavaa on vaikea sanoa, kaikki on niin täydellistä.
Tuossa on kyllä Hieman 'nidiä, mutta missäs kaviot? *pienoinen hymy* Itse olen ainakin käsittänyt että 'nideillä on jotkin kavion sekaiset koivet.. Mutta paremmilta näyttää ilman kaviota, ainakin siis uskon niin.
Mitään rakentavaa on vaikea sanoa, kaikki on niin täydellistä.
Tuossa on kyllä Hieman 'nidiä, mutta missäs kaviot? *pienoinen hymy* Itse olen ainakin käsittänyt että 'nideillä on jotkin kavion sekaiset koivet.. Mutta paremmilta näyttää ilman kaviota, ainakin siis uskon niin.
- figunarkki
Lievästi ottaneessa tilassa en tarkistanut kaikkia kommentteja, mutta kulutusjäljen puuttuminen eniten kulutusta ottavassa paikassa, eli power fistissä (kiiltävät sormet) jäi painamaan mieltä.
Uskomattoman hieno kuva muuten.
Voisi lisätä näitä edellämainittuja purity sealeja ja vastaavia "For the Emperor!" tyylisiä fanaattisuutta korostavia detaileja jos jotain keksii.
Uskomattoman hieno kuva muuten.
Voisi lisätä näitä edellämainittuja purity sealeja ja vastaavia "For the Emperor!" tyylisiä fanaattisuutta korostavia detaileja jos jotain keksii.