Uudet figut: Shadowblade ja Eltharion!
Uudet figut: Shadowblade ja Eltharion!
Tässähän nämä: Linkki
Nuo on kyllä sen veeran komeita että huh huh. Oma Shadowblade-konversioni taitaa joutua alenemaan tavalliseksi Assassinksi.
Nuo on kyllä sen veeran komeita että huh huh. Oma Shadowblade-konversioni taitaa joutua alenemaan tavalliseksi Assassinksi.
Phil Kelly says "No!"
Re: Uudet figut: Shadowblade ja Eltharion!
*drool...*. Haluu Eltharionin ASAP! Jumankekka että on upea. Mikä pakko GW:n on koko ajan tehdä yhä siistimpiä figuja verottaen kukkaroani rankasti!-)Garoth kirjoitti:Tässähän nämä: Linkki
Viimeksi muokannut tneva82, To 16.01.2003 13:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
Siellähän sivulla todetaan, että WD 279:ssä tulee noille säännöt.Garoth kirjoitti:GW:n täytyy muuten tehdä Eltharionille uudet säännöt, jos he meinaavat että joku meinaa pelata tuolla figulla.
Johtuuko huonosta monitorista vai mistä, mutta mun mielestä noi ei
näytä mitenkään ihmeellisiltä, muuten kuin 7£ hintalapun kohdalta.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Noh, en halua pilata iloa... mutta jos miekka on tuon kokoinen, niin kerro miten sen vetäminen huotrasta toimii ILMAN, että kosket muuhun kuin kahvaan...
Ja no, eivät nuo minusta mitenkään hienoja ole... tai siis ihan tyylikkäitä kyllä, mutta enpä minä nyt noiden perässä pitkin mantuja juoksis... :?
Ja no, eivät nuo minusta mitenkään hienoja ole... tai siis ihan tyylikkäitä kyllä, mutta enpä minä nyt noiden perässä pitkin mantuja juoksis... :?
"Did you trust and elf??!!"
"No I didn't, Uncle-Divor!"
"Then tell me, lad, where is your beard?"
"No I didn't, Uncle-Divor!"
"Then tell me, lad, where is your beard?"
Eltharion on hieno, mutta Shadowblade puolestaan ei tunnu erottuvan edukseen muista dark elf assasineista (näistä). Ei niissä tavallisissa assasineissakaan mitään vikaa ole.
Taikuudella?Deceased kirjoitti:Noh, en halua pilata iloa... mutta jos miekka on tuon kokoinen, niin kerro miten sen vetäminen huotrasta toimii ILMAN, että kosket muuhun kuin kahvaan...
En minä juoksisi minkään figun perässä pitkin maita ja mantuja, korkeintaan läheiseen figukauppaan saattaisin mennä...Deceased kirjoitti:Ja no, eivät nuo minusta mitenkään hienoja ole... tai siis ihan tyylikkäitä kyllä, mutta enpä minä nyt noiden perässä pitkin mantuja juoksis...
-
Skaven Lord
Eltharionin asento sopii mainiosti Sokealle haltialle, huitoo jtn kärpäsiä ilmasta. Asentokin on kun vammasella mummolla. En ymmärrä mikä figussa kiinnostaa. Shadowblade taas on Assassin uusilla käsillä ja päällä. Aika hyvin menee GWllä. Joo-oh. Ton Shadowbladen vois ehkä ostaa. Eltharion sopis hyvin basen koristeeks.
The motto of Eltharions Army "the blind leading the fools"
Moips.
The motto of Eltharions Army "the blind leading the fools"
Moips.
Hope is a serum that never heals