Azhag the slaughterer
Azhag the slaughterer
Eikös kyseinen ukko ole special character?
- Teonanacatl
Onko Azhagilla 0-1 rajoitusta tai muuta rajoitusta? En ihmettelisi suuresti jos tällainen puuttuisi. Kyseessä on mahdollisesti taas yksi hieno esimerkki RAW-periaatteen typeryydestä.jakezuku kirjoitti:Varmaan siinä mielesä että sitä ei voi ottaa montaa, kuten tavan warbossia voisi.Wompatti kirjoitti:
Uniikki?
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Ei ole rajoitusta. Perus lord choice.jullevi kirjoitti:Onko Azhagilla 0-1 rajoitusta tai muuta rajoitusta? En ihmettelisi suuresti jos tällainen puuttuisi. Kyseessä on mahdollisesti taas yksi hieno esimerkki RAW-periaatteen typeryydestä.jakezuku kirjoitti:Varmaan siinä mielesä että sitä ei voi ottaa montaa, kuten tavan warbossia voisi.Wompatti kirjoitti:
Uniikki?
Jos nimettyjen hahmojen esineien kerrotaan olevan taikaesineitä niin eiköhän ne ole tuon saman taikaesinesäännön alaisia. Näin ainakin minun mielestäni.Wompatti kirjoitti:Toisaalta, säännöissä kielletään saman taikaesineen ottaminen useaan kertaan. Päteekö tämä vain Magic Item listasta valittuihin esineisiin vai myös Azhagin ja muiden nimettyjen hahmojen esineisiin jotka tulevat automaattisesti mukana?
Yllä oleva viesti on ainoa oikea totuus ja se että minä olen väärässä ei muuta sitä asiaa mitenkään. 
-
DeathWizard
- Peliporukkavalvoja
-
Rotten sound
Huom se koskee "VALITTUIHIN" joten kukaan ei voi sanoa mitään jos näkee kolme samaa "speccua", koska missään ei lue, että nämä ovat speccua, rajoitusta.SMusta kirjoitti:Jos nimettyjen hahmojen esineien kerrotaan olevan taikaesineitä niin eiköhän ne ole tuon saman taikaesinesäännön alaisia. Näin ainakin minun mielestäni.Wompatti kirjoitti:Toisaalta, säännöissä kielletään saman taikaesineen ottaminen useaan kertaan. Päteekö tämä vain Magic Item listasta valittuihin esineisiin vai myös Azhagin ja muiden nimettyjen hahmojen esineisiin jotka tulevat automaattisesti mukana?
Tämähän on porsaan kokoinen reikä
"Ja rotten, ymmärrät kai, että minulla ei ole mitään henkilökohtaista sinua vastaan."
-The Chosen Of Waagh
-The Chosen Of Waagh
-
Rotten sound
Maailma (ja säännöt) muuttuu eskoseni. Niin tyhmältä kun se kuulostaakin lyödä kaksi "special" characteria kentälle, niin säännöt eivät sitä (ainakaan ennen seuraavaa errataa) kiellä. Minäkin olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, että armeijoissa tulisi olla muutakin kuin lohikäärme ja pakolliset coret, mutta ei auta itku markkinoilla jos sellaista vastaan joutuu turnauksessa pelaamaan...Rune kirjoitti: Ja sillä pelaajalla, joka yrittää edes vitsillä tuollaista minua vastaan, on porsaan kokoinen reikä päässään ennen deploymentia.
Mutta kyllä saattaisi itsellekkin kasvaa sarvet päähän jos kaksi Tyrionia marssisi vastaan.. eli toivottavasti korjaavat tämän pian..
Tuskin tässä nyt kovinkaan moni on tuollaista temppua vetämässä, sääntöjen puitteissakaan. Useamman saman "nimetyn hahmon" (eivät ne special hahmoja enään ole) kun saa vasta 3000 pisteestä ylöspäin kentälle, ja yleensä tämän kokoiset pelit ovat niitä hupimielessä pelattuja pelejä, eivätkä mitään turnausten kaltaisia cheesefestejä.
Juuri näin, sillä tuskin kukaan semmoisen kaverin kanssa haluaa pelata, joka kavereidenkin kesken tarjoilee juustoa leivän päällä.Wompatti kirjoitti:Tuskin tässä nyt kovinkaan moni on tuollaista temppua vetämässä, sääntöjen puitteissakaan. Useamman saman "nimetyn hahmon" (eivät ne special hahmoja enään ole) kun saa vasta 3000 pisteestä ylöspäin kentälle, ja yleensä tämän kokoiset pelit ovat niitä hupimielessä pelattuja pelejä, eivätkä mitään turnausten kaltaisia cheesefestejä.