"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Regiments of Renown

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Tor

Regiments of Renown

Viesti Kirjoittaja Tor »

Eli, seuraavaa mietin, kun Dogs of War armeijan kokoaminen jonkin verran houkuttelisi..

Kun kerta (kuulemani mukaan) suurinosa turnauksista kieltää Regiments of Renownit, niin onko tälle kiellolle olemassa oikeaa perustelua?

RoR-lista itsessään sanoo seuraavaa:
...you can field these
models as normal Dogs of War, but with the rules
included in this article, you now have a chance of fielding
these special versions of the basic mercenary troops.
Tuosta en ainakaan itse löydä mitään varsinaista kieltoa, eikä muuallakaan noissa listoissa sanota, että näitä saisi käyttää vain vastustajan suostumuksella (kuten esim vanhan special characterit).

Ymmärrän kyllä että säännöt ovat turnauskohtaisia.

Mutta minulta ainakin jää huomaamatta se punainen lanka, jonka perusteella sitten nuo RoR yksiköt kielletään, toisin kuin esimerkiksi uudet "special" characterit, joita periaatteessa sääntöjen nojalla voi tuoda useammankin kentälle :)

P.S Tämä vuodatus perustuu toiseen postaukseen, jossa käisteltiin tuota uusien special charactereiden ongelmaa, tarkoituksena oli tuoda asia esille omassa aiheessaan. Enkä ainakaan löytänyt miltään muulta osastolta vastaavaa postausta.
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Kysymys lienee siinä, että regiments of renownit ovat paikoitellen kovia yhdistettynä muihin armeijoihin. Sotakoirat eivät koskaan ole päässeet siihen samaan juustosarjaan ja ovat pitkään roikkuneet vain kuriositeettinä kuten pahat hassuhattuiset kaaoskääpiöt.

Esimerkiksi itse laskeskelin joitain vuosia sitten laillisen 2000 pisteen listan, jossa komeili lordin lohikäärmeen lisäksi Asarnilin lohikäärme.
Tor

Viesti Kirjoittaja Tor »

Murhe kirjoitti: Esimerkiksi itse laskeskelin joitain vuosia sitten laillisen 2000 pisteen listan, jossa komeili lordin lohikäärmeen lisäksi Asarnilin lohikäärme.
Tuo kyllä voisi osoittautua ongelmaksi :)

Tietenkin oma lehmähän tässä on ojassa, sillä DoW armeijani kaipailisi niitä Galloper Guneja, mutta turnauskäyttöön ne eivät varmaan koskaan pääsisi...
Heretic
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Heretic »

Tietenkin oma lehmähän tässä on ojassa, sillä DoW armeijani kaipailisi niitä Galloper Guneja, mutta turnauskäyttöön ne eivät varmaan koskaan pääsisi...
Eikös RoR yksiköt ole sallittuja DOW armeijoissa? Siis ihan joka turnauksessa on ollut sääntönä että DOW saa ROR:ria, ainakin mitä minä olen tiiraillut.....Tosin muihin armeijoihin noita ei ole saanut.
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Tor

Viesti Kirjoittaja Tor »

Eli jälleen hutkin ennenkuin tutkin... noh, aina ei voi voittaa :)
spjarv

Viesti Kirjoittaja spjarv »

En muista pelanneeni turnauksessa, jossa DoW armeijana ei olisi ollut sallittu. Yleensä DoW-yksiköt muissakin armeijoissa on sallittu (perstuntumalta turnauksista viimeisen vuoden ajalta) ja mitään älytöntä ei olla nähty.

Eihän se mikään hirvittävän kova lista ole, toisinkuin esim. chaos dwarffit, mutta sillä pystyy pelaamaan ja voi ihmetellä, mitä kaikkea halvalla 333-statlinen miehellä voikaan tehdä. Olen niillä joskus jonkin turnauksen tainnut jopa voittaa ja pari kertaa top3:ssa, eivät ne ihan toivottamia ole. Jos pieni ylämäkeen taistelu ei haittaa, niin ehdottamasti hieno armeija. Loppuunviilattuja listoja vastaan voi tosin tulla äitiä ikävä :)

-Sami
Is that a diver's watch, can you dive? Is that a pilot's briefcase, can you fly? Oh fuck, another three bottle lunch.
Kääpänä

Viesti Kirjoittaja Kääpänä »

Kunka monta prosenttia turnauksista sallii RoRien käytön ? (Ei sillä, että olettaisin, että joku oikeasti olisi tuon laskenut, mutta kuitenkin jotain arvioita määrästä?)
Ja olihan se niin, että niitä sai käyttää peruspelissä ilman vastustajan lupaa yms. ? Satun nimittäin omistamaan Long Drongin piraatti yksikön ja nyt kun olen jo melkein säännötkin oppinut, olisi hauska päästä käymään jossakin turneessa.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

kääpänä kirjoitti:Kunka monta prosenttia turnauksista sallii RoRien käytön ? (Ei sillä, että olettaisin, että joku oikeasti olisi tuon laskenut, mutta kuitenkin jotain arvioita määrästä?)
Ei kovin moni loppujen lopuksi. Dogs of War -arneijoissa yleensä, muuten näyttävät olevan usein kiellettyjä. Ainakaan ei kannata lähteä oletuksesta, että RoReja saisi käyttää.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”