Citadelin maalipurkkien korkit!

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Timorion

Viesti Kirjoittaja Timorion »

Vega kirjoitti:Jooh meette tuppervaarakutsuille ja hommaatte semmosen muoviläpyskän millä aukastaan keittiöpurjkkeja, sillä aukeaa. Kun alkaa kunnolla vääntämään. sitten jos saa viellä toisen semmoisen niin jo on elämä helppoa purkkien kanssa.
'
Jep suosittelen, on muuten ihan superkätevä tapa avata ne juuttuneet purkit. Tai sitten käytetään myyrävoimia...
"A wise man hears one word and understands two."

https://pikkumiehet.wordpress.com
Zerath

Viesti Kirjoittaja Zerath »

Ei ne mitään kovia ole. Siis, painat hampailla niin että se korkki painuu soikion muotoon ihan pikkiriikkisen, ja silloin sieltä, mistä se levenee niin irtoaa maalista. ja sit vaan 90 asteen kiepautus ja uusi puraisu. Tottakai se sattuu jos hikipäissään koitat purra sitä auki kun joku koira. Sellainen tekninen puraisu. Että olen VJ:n kanssa samaa mieltä, ei mitään neiti-keinoja, se on raakaa voimaa. Eikä tarvita edes mitään pihtivippaskonsteja. :D
All those who believe in telekinesis, raise my hand.
Thorwald
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thorwald »

Machiavelli kirjoitti:Heh, eläimellisiä keinoja :). Tarkoitatko nyt siis niitä vanhoja läppä korkkeja?? Niitä oon itekki purrut auki mut en kyl tajua mitenkä sä noi uudet silleen avaat...
Onko nuo: http://us.games-workshop.com/thelordoft ... ection.htm Lotrin maalipurkit niitä vanhanmallisia? tai jotain muita. Jos Joku tietäisi niistä jotain muutakin..........
Where's mi pint? I can't do nothing whitout mi pint!
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Thorwald kirjoitti: Onko nuo: http://us.games-workshop.com/thelordoft ... ection.htm Lotrin maalipurkit niitä vanhanmallisia? tai jotain muita. Jos Joku tietäisi niistä jotain muutakin..........
Eivät ole noi niitä vanhoja. Kannattaa etsiä nimellä Coat d'arms jos kiinnostaa.
And they wonder how he dealt with stress so well..
The Chaos Cell

Viesti Kirjoittaja The Chaos Cell »

Mä saan korkit auki silleen että laitan kuumaan veteen joksiki aikaa, ja sit väännän oikein kovasti korkkia niin ruuka aueta korkit HELPOSTI.
si
Killu

Viesti Kirjoittaja Killu »

ruuvari korkin ja purkin väliin ja pikkusen vääntöö sillain että naksahtaa, pitäs aueta
1+1=10
Nimbus
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nimbus »

Weekender kirjoitti:
Miten ihmeessä te muuten sitten sekoitetatte sen maalin, jos ette sitä ravistele?
Tikulla?
Siihenhän kuluu tolkuttomasti maalia...
Those who advance blind find trouble
Victory allways lurks in corners
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

no ei mulla ainakaan ole mikään maali sillain tosi kunnolla jämähtänyt, mitä nyt jotkut tosi wanhat maalit on vähän jäykkiä. Avaan purkin ja pistän korkin nopeasti sivulle, maalipuoli ylöspäin ettei vain valu hukkaan!

kannattaa muuten maalata pieni piste kyseistä maalia korkkiin, ne tunnistaa helpommin! (inkit kyllä tunnistaa kun ne 'kusee' värinsä kanteen ja paljon muualle.)

että tällaista...
niih.
Skaven Lord

Viesti Kirjoittaja Skaven Lord »

KääpiöKuningas kirjoitti:kannattaa muuten maalata pieni piste kyseistä maalia korkkiin, ne tunnistaa helpommin! (inkit kyllä tunnistaa kun ne 'kusee' värinsä kanteen ja paljon muualle.)
Itse käytän tuota samaa tyyliä koska maalini ovat pöydän laatikossa
Behold the glory of my vermin horde
Ricu

Viesti Kirjoittaja Ricu »

Itse avaan aina jumittuneen purkin näin: otan hampailla kiinni korkista ja kädellä purkista, sitten vaan kääntää sen julmasti auki. koskaan ei ole tullut purkkia mikä ei aukeisi :)
CinderShade

Viesti Kirjoittaja CinderShade »

ultimate keino; kumiläpykkä (kuten tupper) ja sitten tarvitaan vain pikkasen raakaa voimaa niin kyllä lähtee
The shadow falls every night,
So does the sun rise every morning...
Lord Azog

Viesti Kirjoittaja Lord Azog »

Toisella käjellä kiinni purkista, toisella korkista, väännä eri suuntiin ja korkki aukeaa. Toimii jopa mulla vaikka oonkin tosi heikko...
Olen kantanut miekkaa ja keihästä, kunnes kumpikin verestä kiilti. Olen uljaana katsonut syrjästä, haukat hävityksen yllä kun liiti.
dacker

Viesti Kirjoittaja dacker »

Mitään veitsiä tarvii maalipurkkien avaamiseen

senkus väännät raa-alla voimalla sen auki

kyl nyt pitäis olla sen verran voimaa et saa maalipurkin auki
Mita undead sanoi viholliselle kun tama hyokkasi? "vain kuolleen ruumiini yli"
glaurung
Viesti:

Viesti Kirjoittaja glaurung »

Jos haluaa käyttää sen ajan maalamiseen eikä purkkien aukomiseen kannattaa tehdä kuin minä ja ilmeisesti Weekender :D
Eli ette ikinä ravista sitä purkkia ja säilytätte ne oikein päin!!!
Jos sitä ravistelee, niin sitä maalia kuivaa paljon siihen korkkiin eli menee hukkaan. Aikaakin kuluu vähemmän kun käyttää tikkua sekoittamiseen!!!
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Joskus väänsin sellaisen korkin rikki asti, siitä siis irtosi se päälliosa. No siitä tuli paljon kätevämpi niin, vähän niin kuin läppäkorkit. Nyt vain rikon kaikki korkit, jotka jumiutuvat.
zqmfgb
Skavengeneral

Viesti Kirjoittaja Skavengeneral »

Mä avaan omat jumittuneet maali purkit kuminauhan avulla, se tehostaa sitä raakaa voimaa.
Olen lomalla, eikä minua näy eikä kuulu. Siksi myöskään en saa viestejäsi, joten minua on turha yrittää saada mitenkään kiinni. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!
c0mmy

........

Viesti Kirjoittaja c0mmy »

Pistät purkin vähäks aikaa kuumaan veteen ... Varmasti aukeaa
ChaosBonzai

Viesti Kirjoittaja ChaosBonzai »

Skavengeneral kirjoitti:Mä avaan omat jumittuneet maali purkit kuminauhan avulla, se tehostaa sitä raakaa voimaa.
Ja tämä toimii miten?
Pistät kuminauhan käteen ja alat vääntää?!
Puolijohdediodi

Viesti Kirjoittaja Puolijohdediodi »

kuumaan veteen.
oho, comissar oli tän jo keksinyt.. :)
Kuuker

Viesti Kirjoittaja Kuuker »

Jos ei suostu avautumaan pinnistän ja äkistän kovaa ja murisen ja sitten väännän niin kovaa kun ikinä lähtee ni kyllä aukee... enkä siis puhunut kun olen vessassa. :roll: :D
Myytävänä Necron Armeija... yv jos kiinnostaa..
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”