- Inspiraatiota vedin David Draken Hammers Slammers kirjoista. Toki kaikkea en aio orjallisesti kopioida, joten puristit älköön närkästykö jos poikkean (pahastikin) Hammers Slammers fluffista.
- Tarkoitus on siis tehdä jonkinlainen palkkasoturi panssari rykmentti 40K maailmaan. Tuonnempana vaivaudun ehkä selittämään fluffia/aivoituksiani tarkemmin jos kiinnostusta jollakulla riittää.
- Sääntöinä käytän Codex Tau:ta. Ihmisiä nämä ovat silti, säännöt vaan sattuvat sopimaan ideoimaani taustaan parhaiten.
- Kyseessä on projekti, jota olen halunnut tehdä vuosikaudet... Nyt vaan alkaa olla figuilutaidot sitä luokkaa, että jaksaa vaivautua. Mun Hrudit olivat jonkinlainen esiaste tälle idealle (miksattuna mun rotta-rakkauteen). Nyt siis sama idea, mutta ihan ihmisillä toteutettuna ja aivan uusi Codexi tuomassa rajoja hulluudelleni.
Eka kuva on mun testifigu Slammersin jalkaväelle. Varusteina haarniska, commo-kypärä ja 2cm voima-ase (tiedätte mistä puhun jos ootte Drakea lukenu... Kyseessä eräänlainen plasma ase. Taun pulssikivääri reppaa sitä erinomaisesti.) Tau säännöissä tämä siis on Firewarrior.

Seuraava figu on kersantti tiedusteluryhmästä. Varustettu 1cm konepistoolilla, johon on pultattu kiinni kohteiden maalaus laser. Figu reppaa Taun Pathfinderiä.

Seuraava kuva myöskin tiedusteluryhmästä. Aseena kevyt panssarinläpäisy raketinheitin (lempinimeltään "Buzz-bomb"). Tämä ase reppaa rail rifleä.

Ja viimeisenä jotakin, mitä ei Slammers kirjoista löydy, mutta tein silti, kun kodeksissa on säännöt tälläiselle. (Tätä juuri tarkoitin, etten ihan orjallisesti aio noudattaa Slammers kirjoja, vaan otan välillä ns. taiteellisia vapauksia taustan suhteen.)
Kyseessä Slammerien erikoisjoukkoja, jotka pudotetaan vihollislinjojen taakse kiusaa tekemään. Varusteina panssarikilpi, 2cm tri-barrel voima-ase ja hyppyreppu. Sulautuvat myös maastoon hyvin. Tällä hepulla kaupunkitaisteluun tarkoitettu camo.
Tämä figu reppaa Taun Stealth suittia.

Siinä tälläerää ekat figut. Lisää tulossa kevään mittaan. Tarkoitus olisi saada armeija valmiiksi kesään mennessä.