eldar ongelma
eldar ongelma
mulla on nääs sellanen ongelmakun olen alotannut eldareilla ja kerkesin ostaa melko paljon ukeleita pakauksissa ei tullut mukana toisen laisia aseita josten minulla on kaikkissa mun koneisa ynnä muissa ne aseet jotka tulivat pakauksen mukana ja nyt kun eldarit uudistuivat katelin netistä mitä ostainin seuraavaksi huomasin että esim vyperissä oli erilaisiakin aseita pointini on haitaako se vai meneekö keräily uusiks...???
PIENIÄ MIEHIÄ ISOILLA ASEILLA
Pilkku on ystäväsi, eli yritä edes jakaa kirjoituksesi lauseisiin. Se on vanhoille ihmisille paljon helpompi lukea.
"Meneekö uusiksi"? Haluatko niitä muita aseita? Pelaatko ihmisten kanssa jotka vaatii että kaikki olisi täysin WYSIWYG vai olisiko mahdollista vain kertoa kaverille että Falconin pyssystä X onkin maksettu pyssy Yn hinta? Ja mikä tärkeintä, miten paljon rahaa olet halukas heittämään kaivoon jotta saisit kaikki haluamasi pyssyt?
"Meneekö uusiksi"? Haluatko niitä muita aseita? Pelaatko ihmisten kanssa jotka vaatii että kaikki olisi täysin WYSIWYG vai olisiko mahdollista vain kertoa kaverille että Falconin pyssystä X onkin maksettu pyssy Yn hinta? Ja mikä tärkeintä, miten paljon rahaa olet halukas heittämään kaivoon jotta saisit kaikki haluamasi pyssyt?
Jos raaka voima ei toimi käytät sitä vain liian vähän.
-Vanha sananlasku IG:ssä
-Vanha sananlasku IG:ssä
- Mariini man
En oikein tiedä... Riippuu vähän minkä aseen tökkäsit siihen. (muistaakseni vypperin asiestus ei kauheasti muuttunut uuden codexsin myötä.... ei varma en kerää eldareita. vielä...)
ja jos vastassa on joku "Enemmän" nipottava kaveri voit vaikka sanoa/yrittää selittää hänelle että liimasit aseen ennen kuin uusi codexsi tulli.
Jos itse olisin sinä en lopettaisi keräilyä missään nimessä.
ja jos vastassa on joku "Enemmän" nipottava kaveri voit vaikka sanoa/yrittää selittää hänelle että liimasit aseen ennen kuin uusi codexsi tulli.
Jos itse olisin sinä en lopettaisi keräilyä missään nimessä.
- Druzhina Captain
- Valvoja