Warmachinesta/Hordesta Iron Kingdomsiin.

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
Tuska

Viesti Kirjoittaja Tuska »

Chukie kirjoitti:IK maailmassa suippokorvat ovat tosiaan harvassa. Tarjolla on melkein sukupuuttoon kuolleet Nyssit pohjoisessa ja heidän korruptoituneet sukulaisen Legioonan leivistä, sekä Iosin haltia.

Nyssit käyvät selviytymistaistelua ja heitä on todella vähän. Blighted Nyssejä on jo huomattavasti enemmän ja heihin törmää useammin, mutta ne eivät juurikaan harrasta ystävällistä kanssakäymistä.
Päinvastoin, Nyssit eivät ole katoamassa (Bligthed nyssi lisääntyvät kokoajan!) ja vasrsinaisen vihamielisiä Nyssit eivät ole jos näkevät mahdollisuuden levitää Blightä, tosin yleinsä ne pienet mutaatiot antavat vihjeen että olisi ehkä tuo Blight päässyt hieman vaikutamaan (ja se raivotauti)....
For EverBlight!
Pseudok kirjoitti:Dogmaattiset raamatullisenkuuloiset kärjistetyt mielipiteet ovat aika lol.
Crowmire
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Crowmire »

njoo, mutta chtulhu on silti paras rope mitä on... ei ainakaan tule munchinointia ;)
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Chukie kirjoitti:En ole pelannut, mutta olen todella kiinnostunut pelaamaan. Aloituskynnys on vain kovin suuri, koska en omista D&D:n sääntökirjoja, joten pitäisi ostaa turhan monta kirjaa. IK World Guiden olen hommannut, mutta lähinnä taustatarinoiden takia. Olen sen verran fluffifriikki, että pitää selvitellä maailman historia ja tietää miksi siellä taistellaan. :)
Deeändeen sääntöjä voi tiirailla vaikka täältä, jos tarvii. Niitä kirjoja loppujen lopuksi mihinkään tarvitse, meillä pelataan jo melkein kokonaan ulkomuistista ja vedetään hatusta mitä ei muisteta.

Guidet omistan, ja Monsternomiconin olen iivölinä warettajana lataillut netistä. Paska kopio, pitää ostaa paperilla kun/jos saan joskus viritellä sitä halvatun peliä käyntiin. Ihmisissä on tarpeeksi vaihtelua siihen asti.

Kapu: Niinhän se alignmentin piru Iikoossakin on. Eipä ainakaan minua jaksa häiritä, ruksaa lähimmän siihen hahmolappuun ja pelaa jotain sinne päin.

Privateer Press saa muuten pisteet kauneimmasta ikinä näkemästäni hahmolapusta.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”