hive fleet sephirot-blogi (update: 16.2)
Aivan mahtavaa, kuten aina
Noi ravenien kuvat on vähän sumeita, etenkin toinen, jos sais parempia kuvia, niin olis kiva, vaikka kyllä noistakin näkee, että perinteistä "Sephirottia" (hyvässä mielessä
) on nekin maalausjäljeltään. Eikun uutta vaan kehiin ja magnetifex 3 maaleihin niin hyvä tulee 
Mitä zeroke-intiaani tekee, kun hänellä on kivi kengässä? No ottaa sen pois!
Oikein upeita... Tyrantti on wallan mainio! Siivet+4*talonssit= h*ton upean näköinen figu! Eikä maalauksestakaan löydy moittimista...
Jään odottamaan lictoreita... 
Never Play Poker with GMHalf-Breed kirjoitti:Täällä annetaan neuvoja 40k:hon, ei lassipalloon.
Nimimerkki vaihtui 5.1.-12; elfman -> Blue_Hill
ei siellä pitäisi olla mitää fb:stä, tosin welffit olisi tartkoitus aloittaa, kunhan saan nämä ja tulevat cryxit pois alta.Cait Sith kirjoitti: Todella hienoa jälkeä kaikki tekeleesi tähän mennessä, ja erityisesti tykkään tuosta Flying Tyrantista..
Näkyykö tuossa welffejä taustalla? Siis siinä kuvassa jossa on maalattu fexu.
ne welffien näköset modelit on genestealereita jotka pitäisi jaksaa maalata...
tänään saattaa tulla WIP jalkatyrant ja toinen lictor. en tiedä vielä...
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
- Terminator Sergeant
koska harmaina ne olisivat chitiniä, ei luuta.Warp-Rider kirjoitti:Ihan siistejä. Kyllä noita vastaan kehtaa pelata. Eräs asia jäi ihmetyttämään. Miksi noiden siipien "luut" tai mitä nyt ovatkin, ovat tuommoiset, eivätkä harmaat?
joku sentään huomasi! luulin jo että ne valujäljet olisivat "näkymättömiä" kameralleTerminator Sergeant kirjoitti:minkäs ötökän siivet nämä oikein ovat ( haluan samanlaiset) ja miksi ihmeessä figut ovat täynnä valujälkiä?
joo, luultavasti siksi, koska olen laiska/en kerennyt/en onnistunut niillä välineillä mitä minulla on. taloneissa olevat valujäljet pitäisi kyllä opetella poistamaan, kun ne on kaikkein näkyvimmät. pelikentällehän nämä on tulossa, joten en menetä yöuniani näiden takia.
siivet tulevat balrogilta...
noniin, updatea pukkaa.
WIP tyrant:

sivulta
lictor:

sivulta
wip lictor
mangetfex3:en toinen käsipari
scrach-built devourer
ei muuta tälläkertaa. seuraavana varmaan tyrantin maalausta...
kuvat on otettu melko nopeasti, niin jotkut saattaa olla tärähtäneitä, itse en tiedä, kun näen ne oikeissa väreissä vain livenä, tai kamerani minimaaliselta ruudulta...
WIP tyrant:

sivulta
lictor:

sivulta
wip lictor
mangetfex3:en toinen käsipari
scrach-built devourer
ei muuta tälläkertaa. seuraavana varmaan tyrantin maalausta...
kuvat on otettu melko nopeasti, niin jotkut saattaa olla tärähtäneitä, itse en tiedä, kun näen ne oikeissa väreissä vain livenä, tai kamerani minimaaliselta ruudulta...
Viimeksi muokannut Datsi, Ke 31.01.2007 22:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jaa ei siis mitään Fabaa? miten musta tuntuu että tossa yhessä kuvassa näkyy faban giantti. siis tossa kauempaa edestä otetussa kuvassa tosta siivekkäästä tyrantista.Sephirot kirjoitti:ei siellä pitäisi olla mitää fb:stä, tosin welffit olisi tartkoitus aloittaa, kunhan saan nämä ja tulevat cryxit pois alta.Cait Sith kirjoitti: Todella hienoa jälkeä kaikki tekeleesi tähän mennessä, ja erityisesti tykkään tuosta Flying Tyrantista..
Näkyykö tuossa welffejä taustalla? Siis siinä kuvassa jossa on maalattu fexu.
ne welffien näköset modelit on genestealereita jotka pitäisi jaksaa maalata...
tänään saattaa tulla WIP jalkatyrant ja toinen lictor. en tiedä vielä...
47.3% tilastoista on lonkalta heitettyjä
Ainut huono puoli näissä on basejen reunojen tuhruisuus, kannattaa sitten kerralla siistiä kaikilta basejen reunat kerralla.
http://2011.piraattivaalit.fi/patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
no siis minulla on tapana ottaa kuvat sitten kuin kaikki maalit on kuivat, kyllä minä nuo basejen reunat on korjattu aina kuvien ottamisen jälkeen.
ne rajojen yli menneet maaliviivat on useimmiten chitiniin roiskuneita maalausvesijälkiä tain maalihitusia joita aina roiskuu hieman drybrushatessa tai inkkiessä, asian voisi korjata siivoamalla pöydän, mutta näytänkö ihmiseltä joka jaksaa siivota mitään muuta kuin figuja pelipöydältä? ihan oikeesti, katsokaa niitä kuvia
ne rajojen yli menneet maaliviivat on useimmiten chitiniin roiskuneita maalausvesijälkiä tain maalihitusia joita aina roiskuu hieman drybrushatessa tai inkkiessä, asian voisi korjata siivoamalla pöydän, mutta näytänkö ihmiseltä joka jaksaa siivota mitään muuta kuin figuja pelipöydältä? ihan oikeesti, katsokaa niitä kuvia
- Cait Sith
Oletko Aivan varma..? Lukitaanko vastaus?tietysti unohdin jotain no, sovitaan sitten ettei mitään ihmisenkokoista fabaa
Siellä nimittäin näkyy kulmikas alusta. Juuri samassa kuvassa kuin missä se gianttikin näkyy.. Vai ovatko ne jotain 40k? Sillä itse en ole vielä kohdannut yhtäkään 40k-figua kulmikkaalla alustalla..
Maalauksesta en sano mitään, sitä samaa mitä ennenkin..
On muutes Viesti nro. 100!
ehdottomasti paras paikka säilyttää mangetfexejä ja niiden käsiä 
[/quote]
Lol! Repesin tolle eli tosi nättejä mutta joissakin on vähän suhruja mut nehän kuuluu asiaan!
[/quote]
Lol! Repesin tolle eli tosi nättejä mutta joissakin on vähän suhruja mut nehän kuuluu asiaan!
okei, siellä pöydällä on giantti, pari ogrea ja halfling hotpot. mikään näistä ei tietääkseni ole ihmisen kokoinen, vai onko?Cait Sith kirjoitti:Oletko Aivan varma..? Lukitaanko vastaus?tietysti unohdin jotain no, sovitaan sitten ettei mitään ihmisenkokoista fabaa
Siellä nimittäin näkyy kulmikas alusta. Juuri samassa kuvassa kuin missä se gianttikin näkyy.. Vai ovatko ne jotain 40k? Sillä itse en ole vielä kohdannut yhtäkään 40k-figua kulmikkaalla alustalla..