Koko vertailu

Onko kokoa riittävästi? Mitä pitää parantaa? Älkää vielä välittäko pintojen epätasaisuudesta. Pitää viilata ne pois, kun milliputin ja greenstuffin sekoitus kovettuu kunnolla.

Tuohan loputkin marinet, niin pelastan nekin.Terminator Sergeant kirjoitti:hyvin sait pelastettu sen ukon
Kaatuu? kuinka niin?Terminator Sergeant kirjoitti:mutta jalat on ohuet ja epäluonnollisessa asennossa, tuo kaatuu.
Ehkä. Mutta pelissä suurempi base on haitaksi.Terminator Sergeant kirjoitti:40mm base olisi suotavaa.
Itseasiassa minä suunnittelin asetoa itse taipumalla eri asentoihin ja kaiken lisäksi tuo on space marine. Kai heistä on muokattu sellaisia, että he voivat taipua joskus hassusti.Rectunator kirjoitti:Asento on tosiaan varsin... epäluonteva. Koitappa itse taipua noin
Minä hain tuossa asennossa sellaista fiilistä, että hän on juuri iskenyt kuolettavan iskun tuolla aseellaan ja viimeistelee bolterilla. Sellainen henkilö vetää taistelussa noin.Rectunator kirjoitti:mieti että kuka helvetti taistelussa vetää noin.

http://2011.piraattivaalit.fi/patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.