Tapaturma
-
Spyrer. Lord of Slaanesh
-
ChaosBonzai
Luultavasti noi vaan jotain häsläs siinä pöydällä eikä pelannut siinä.Grottos kirjoitti:Onpas kallis pöytä miten voi edes ajatella pelaavansa noin kalliilla pöydällä.makebou(Lord of Nurgle) kirjoitti:no mitäs täs ei ainakaa mitää pahempaa ku viiltelin kaverin 12.000mk maksavan pöydän ku maastoo tehtii onneks se ei kertonu sen vanhemmille asuttais kadulla nyt nimittäin
(Olisit kaatanut siihen vähän liimaa ja static grassia päälle
-
makebou
siinä lukee selvästi että maastoa tehtiin mut sit se oli viel semmonen tumman ruskeeks maalattu(siis tehtaalla) ja puu oli vaaleaa arvatkaa loistikse vaalee siitLegolas kirjoitti:Luultavasti noi vaan jotain häsläs siinä pöydällä eikä pelannut siinä.Grottos kirjoitti:Onpas kallis pöytä miten voi edes ajatella pelaavansa noin kalliilla pöydällä.makebou(Lord of Nurgle) kirjoitti:no mitäs täs ei ainakaa mitää pahempaa ku viiltelin kaverin 12.000mk maksavan pöydän ku maastoo tehtii onneks se ei kertonu sen vanhemmille asuttais kadulla nyt nimittäin![]()
(Olisit kaatanut siihen vähän liimaa ja static grassia päälle)
-
Skaven Lord
Haittaax jos mää kerron mun 40k Dark Eldar sekoilusta? Ei kai, no kuitenki maalasin Dark Eldar warriorin päätä ja se oli mulla sormien välissä ja se lipes :oops: siitä ja ja lens liche purple maali purkkiin. Sain onneksi ylimääräiset maalit pois mut silmät ja jotku hengitys aukot sun naamarissä saivat violetit silmät
Behold the glory of my vermin horde
Aika eroottinen figu tuli vissiin? 
Joo mieki onnistuin kikkailemaan vähän tossa pari pvä sitten.. figupoksi lens lattialle mis ei tietenkää ollu sillo laitettu superloonia väliin elikkä muovifigut lattialle ja oli sen verran huono liimaus vissiin että.. casualties:
12 warrioria eritavoin rikki
destroyerin pää ja tykki irtos
parista scarabista lähti scarab irti..
sitten takas liimaamaa paikallee.. huoh.
Joo mieki onnistuin kikkailemaan vähän tossa pari pvä sitten.. figupoksi lens lattialle mis ei tietenkää ollu sillo laitettu superloonia väliin elikkä muovifigut lattialle ja oli sen verran huono liimaus vissiin että.. casualties:
Myytävänä Necron Armeija... yv jos kiinnostaa..
-
Yksisilmä-Joe
Kerran kun olin maalailemassa ja availin justiin chainmailia niin kaveri lähettää viestin ja kännykkä oli siinä vieressä. Säpsähdin ja koko maalipurkki lentää lattialle ja sotkee maton yms. aivan totaalisesti. Yks kaveri kaato vahingossa kerran minun green inkki purkin suoraan syliini ja lattialle. Ennen pelattiin aina meidän pingispöydän päällä jonka päällä oli matto maastot yms. Kerran kun oli peli meillä kesken niin yks kaveri nojaa siihen pöytään, pöytä kaatuu ja kaikki lentää betonilattialle koska pingispöytä oli autotallissa...No me kasattiin ne takasin pöydälle, huusin sille kaverille aikani ja se sano ettei tee tuota enää toiste ja että se oli vahinko...ja niin varmaan olikin koska siinä oli sen omatkin figut. Pelattiin siinä kymmenisen minuuttia ja tämä nojaa ajattelematta taas siihen pöytään ja sama uusiksi... 
Joulun aikaan pelipöydän vieressä oleva joulukuusi ja siitä pitävä kissa saa pahaa jälkeä aikaan. Kissä päätti hypätä kuuseen ja kuusi kaatui suoraan pöydälle ja pyyhkäisi suurimman osan siinä olleista figuista lattialle. Tulos: kaksi orc-chariottia ihan kappaleiksi, yksi chaos knight-porukka kohtuu palasiksi ja lukematon määrä muita figuja enemmän tai vähemmän kappaleiksi.
- ei tämä tästä
Ahaa sen takia ne necronit oli niin osissa siellä pöydällä.Kuuker kirjoitti:Aika eroottinen figu tuli vissiin? :)
-
wind_of_razors
Aikanaan kun aloittelin fanasy battlea sain kaverilta halvalla ison läjän törkeän huonosti maalattuja skinkkejä ja sauruksia ja ajattelin paremman jäljen toivossa poistaa niistä maalit. Nokkelana poikana, ilman sitä suurempaa ajattelua laitoin figuurini uiskentelemaan maalin poisto aineeseen (ei muistu nimi mieleen) ja jätin sinne odottelemaan. Muutaman tunnin kuluttua palasin tarkistamaan tilanteen ja huomasin skinkkien muistuttavan enemmän nurglingeja kuin skinkkejä. Surullista kyllä poisto aine oli tehnyt niistä saman näköisiä kuin robokopissa hepusta joka saa happo lastin päälleen 
Karmani on jo niin musta,
Että siitä se ei enää mustene.
Alimmassakin inkarnaatiossa,
Toteutan pahuutta kaikin keinoin.
-Riivaaja-
Että siitä se ei enää mustene.
Alimmassakin inkarnaatiossa,
Toteutan pahuutta kaikin keinoin.
-Riivaaja-
-
vc
Minä olin puhdistamassa yhtä dwarffia asetoonissa. ajattelin että lämmin asetooni puhdistaa paremmin kuin kylmä (se oli ollut sellaisesse varaston tapaisessa missä ei ole lämmitystä). Aloin lämmittämään sitä kuuma puhaltimella. Huomasin sitten yhdessä vaiheessa että asetooni kiehui ja kohta oli purkki rikki ja asetoonit pöydällä, takilla ja lattialla. Mukava läikkä jäi pöytään ja lattiaan, mutta takki alkoi vain haisemaan.
-
makebou
muistatkos kuka kaato sun päälle tärpättiä enkö juuri minä:)teurastaja kirjoitti:Tossa vähänaikaa sitten kaadoin (onneksi) melko pienen purki jarrunestettä lähesuudelle matolle. Samalle matolle kaadoin vielä vesipurkin, jossa pesin jarrunesteistä hammasharjaa.
pari päivää sit meiän kissa tiputti mun jonkun maalin lattialle(en kattonu mikä ku ei levinny) huusin sille ku hevonen koska oon kieltäny sitä hyppäämäst pöydälle