armeiat

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
johannes
Valvoja

Viesti Kirjoittaja johannes »

Jooh tervemenoa PorPr/PstK/OhjJ83.Toiseksi vittumaisin paikka heti sörnäisten vankilan suljetun osaston jälkeen suomessa. :D
Tosin heti meiän saapumiserän jälkeenhän se touhu meni ihan pelleilyks...
pronssikivi

Viesti Kirjoittaja pronssikivi »

bonesripper kirjoitti:Muukalaislegioonassa ois tyyliä, mutta kyllä se totaalikieltäytyminen silti vie voiton. Osa totaaleista menee sivareiks ihan sen takia ku eivät jaksa odottaa 2 vuoden oikeuskäsittelyä. Oikeet äijät onki sitte vankilassa. Mie lähen vaan soittamaan tuubaa inttiin :)
Sinäkin? Mä soitan samaa soitinta ja aattelin että voisin koittaa päästä laivaston soittokuntaan... Mut luultavasti meen sivariin tai vankilaan.
Ei innosta koulu jossa opetetaan tappamaan ihmisiä ja tehdään miehistä poikia :)

Kato muuten viestis.
-pronssikivi/Zambas-

...Melkein.
Puolijohdediodi

Viesti Kirjoittaja Puolijohdediodi »

macragge:
oon 1 patterissa. se on paras patteri. näin meille on kerrottu.
kk oltu eikä ahdista enää niin hirveästi.. ehkä tää sittenki alkaa sujua.. ;)
Kharon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kharon »

Puolijohdediodi kirjoitti:macragge:
oon 1 patterissa. se on paras patteri. näin meille on kerrottu.
kk oltu eikä ahdista enää niin hirveästi.. ehkä tää sittenki alkaa sujua.. ;)
'Ykkös patteri, paras patteri'... ja niinhän se vähän onkin...Eli meikäläinenkin palveli ykköspatterin tulenjohdossa ;) Oletko kenties törmännyt Ylil Haatajaan? Siinä vasta mukava mies.
fysope

Viesti Kirjoittaja fysope »

pronssikivi kirjoitti:
Sinäkin? Mä soitan samaa soitinta ja aattelin että voisin koittaa päästä laivaston soittokuntaan... Mut luultavasti meen sivariin tai vankilaan.
Ei innosta koulu jossa opetetaan tappamaan ihmisiä ja tehdään miehistä poikia :)
Mä olen vankilassa, ja täällä ei ole juurikaan kivaa. Armejassa opin tappamaan vain vihollisia, ompelemaan hyvin, sekä siivoamaan tehokkaasti :)
Innocense proves nothing
Puolijohdediodi

lord macragge:
juu haataja on "kiva" ihminen...
tuli hiukan tötöiltyä viime viikolla ja jouduin hepun puhutteluun... ;)
McJukkis

Viesti Kirjoittaja McJukkis »

bonesripper kirjoitti: Mie lähen vaan soittamaan tuubaa inttiin :)
Niin, jos pääset. Kaveri haki sinne(se on joku pianoihme), mut ei pääsy ku siel oli jotaa 2000 hakijaa ja 80 otettiin, että...

Itsekkin ajattelin yrittää ilmavoimien viestiin syksyllä mutta saapa nähdä senkin suhteen..
Ei se oo niin justiinsa
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

jee mei on kutsunnat kaks päivää miun 18v synttäreiden jälkeen (6.11), saman viikon perjantaina, elikkä se on sieltä suoraan vaan lähibaariin toipumaan järkytyksestä. siinä on kyllä suomen valtio antanut minulle oikein mieluisan syntymäpäivä lahjan.
Kharon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kharon »

Puolijohdediodi kirjoitti:lord macragge:
juu haataja on "kiva" ihminen...
tuli hiukan tötöiltyä viime viikolla ja jouduin hepun puhutteluun... ;)
Lol. Oivoi... Kyllä on mullakin kivoja muistoja Huutajasta... ei muuten mutta joka pirun metsäleirilläkin olin aina samassa paikassa kuin hän. "TAAKSE POISTU! VIHELTÄÄ!" Ja sitten maattiin naamat turpeessa kun hän huusi minkä kerkesi...kirosanat vaan lensi. Tämä siis sen jälkeen kun joku asia ei mennyt leirillä ihan suunnitelmien mukaisesti. Mutta ei siinä mitään, kannattaa pitää Haataja hyvällä tuulella, muuten tulee paskaa niskaan ;)
Iso Susi

Viesti Kirjoittaja Iso Susi »

[quote="johannes"]Jooh tervemenoa PorPr/PstK/OhjJ83.Toiseksi vittumaisin paikka heti sörnäisten vankilan suljetun osaston jälkeen suomessa. :D
Tosin heti meiän saapumiserän jälkeenhän se touhu meni ihan pelleilyks...[/quote]

I/95 Nasu kuskit tuolla oli tosi kovia jätkiä :wink: 8) 8) 8) :wink:
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Minä viihdyin armeijassa. Ei tarvinnut välittää 11 kuukauteen mistään tavallisista murheista. Muistaa vain nauttia suomen kauniista luonnosta, ja pitää mielessä, että kun huumori loppuu niin vitutus alkaa. Ei se muuta vaadi. Eli kaikkeen voi ja pitää suhtautua huumorilla ja sopivalla välinpitämättömyydellä.
Mistään siellä ei kannata stressata, koska vaikka kuinka kiireeksi asioita väitetään, niin aika siellä ei kuitenkaan koskaan lopu.
Puolijohdediodi

selvisipä juuri mille koulutusalalle täällä joudun... minusta tulee komennusmies (nakkikone)
;)
dorfeus

No kappas

Viesti Kirjoittaja dorfeus »

Minä olen menossa tammikuussa luultavimmin Vekaralle.
Jos täältä (ja sieltä) löytyy muitakin niin ainakin Blood Bowl liiga pystyyn figuhammashoitolaksi.
Puolijohdediodi

tällenenkin täällä oli...
pitääpä nostaa taas tämä esille kun osa vasaran porukasta on varmaan alkanut palveluksensa viime viikon maanantaina?
itelläni loppui just kolmisen viikkoa sitten, kyllä elämä on pirun hienoa!
:)
Kelpo

Viesti Kirjoittaja Kelpo »

Tikkakoskelle ja Kuorevedelle hain ilmavoimien teknilliseen sekä viestiin. Jos pääsen niin sinne, jollen niin Riihimäelle. Palvelus alkaa ilmavoimien tapauksessa heinäkuussa tahi sitten tammikuussa jos Riihimäelle on meneminen.
Tiedä sitten mitä tästäkin tulee.
Naapurin viljat vei halla

tralalalalalla
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Pannaan lukkoon, kun ei liity enää figuihin millään tavalla. Ja vielä kun tässä kytee flame war, niin eiköhän tämä riitä tästä aiheesta.
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”