hullunkoiran galleria päivitetty. Paljon mariineja!

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Wahtisaari

Viesti Kirjoittaja Wahtisaari »

Mer'siles puhuu asiaa. Onhan figut totta vie hienoja mut kyllä niitä virheitä jokaisella on. Ja jos kritiikkiä ei osaa ottaa vastaan niin se on ylimielisyyttä. Ja nuo scouttien naamat, en pidä. Näyttävät niin jotenkin...
En Kyllä väitä että itse osaisin paremmin, mutta naamat eivät vain minusta toimi.
Indeed...
Diermes

Viesti Kirjoittaja Diermes »

Maddog itse kirjoitti:Maddog on laadun tae.
Kuvien perusteella ainakin totta
armageddon kirjoitti:napit näyttävät aivan uskomattoman näteiltä.
Totta
mer'siles kirjoitti:Tokihan ne figut varmasti ihan hyvän näköisiä on, mutta tuommoinen käyttäytyminen rupeaa ainakin minua vituttamaan.
Tosi tämäkin.

Vaikka ei mitään uskovaisia oltaisi niin ylpeys kyllä käy lankeemuksen edellä....
http://www.oyk.fi/rata-adressi/
Tukekaahan toverin kotimatkailua.... pliis
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Töitten tekijänä on kutenkin Maddog (useaan otteeseen täältä jäähyllä ollut), joten ketään vähänkään pitempään näitä foorumeita seuranutta ei pitäisi tekijän ylimielisyys mitenkään yllättää. Jos ei kaveri suostu ottamaan rakentavaa kritiikkiä vastaan, niin se on hänen oma ongelmansa.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

Osaat maalata, täytyy myöntää.Mutta moitteen sijaa löytyy.Veri on hanurista(gray knights dreadnought).Mutta itse figuista en mitään valitettavaa löytänyt, asenteestasi kylläkin.
hullukoira

Viesti Kirjoittaja hullukoira »

No niin, jospa vihaiset murkkuikäiset koettaisivat keskittyä puhumaan figuista ja jättäisivät henkilöiden panettelun vaikka limudiskon nurkkahetkiin.

Figuja saa toki kriteerata, mutta kyllä minäkin älähdän jos aletaan käyttää sopimatonta kieltä.

suomessa on, tiedän, omakehu kielletty laissa, mutta hei, välitänkö minä? En! Eläkää sen kanssa, vekarat! ;)
Anaheim

hullukoira kirjoitti:No niin, jospa vihaiset murkkuikäiset koettaisivat keskittyä puhumaan figuista ja jättäisivät henkilöiden panettelun vaikka limudiskon nurkkahetkiin.

Figuja saa toki kriteerata, mutta kyllä minäkin älähdän jos aletaan käyttää sopimatonta kieltä.

suomessa on, tiedän, omakehu kielletty laissa, mutta hei, välitänkö minä? En! Eläkää sen kanssa, vekarat! ;)
Alkaa muuten tuntua siltä että herralla on yks jos toinenkin ruuvi löysällä.Suurin osa aktiivikäyttäjistä taitaa olla täysi-ikäisiä,joten turha ruveta selittämään"nämä ovat murkkuikäisiä,heheh,eivät tiedä mitään,heheh,pelkkää murkkuikäisten angstia heheh"
hullukoira

whatever...
Draike

Viesti Kirjoittaja Draike »

Jos joku luulee itsestään liikoja, kannattaa jättää hänet ja luulonsa itsestään oman onnensa nojaan, vaikka se ärsyttäisikin katsojaa. Tekijä ei ainakaan tule koskaan kehittymään eteenpäin, jos ei näe tekeleissään mitään vikaa.

Henkilökohtaisesti NMM:si pidän, kiva. Minua kuitenkin oudoksuttaa, että eikö noinkin ilmeisen kokenut maalaaja osaa ohentaa maaleja? Kaikki blendisi on tehty layeroimalla. Kritiikkiä antaisin ehkä myös keltaisen highliteista, jotka ovat aika epätasaisia ja rosoisia, joskin ilmeisesti ovat tarkoitettu pelipöydälle.

Galleriassa on turha käskeä katsomaan figuja ensin livenä, kun katseltavaksi annetaan kuvia. Ota kuvasi kauempaa, niin ihmiset näkevät ne "pelipöytä" kuvakulmasta. Pöydälle tarkoitettuja figuja ei kannata kuvata läheltä kuten showcase nappia ikään, jos tarkoituksena on figun näyttäminen hyvältä kauempaa, joka on ihan ymmärrettävää sillä tällainen laatu nopeuttaa maalaamista.

Asenteen ruuvausta, ei muuta. NMM tyylisi on kuitenkin omaperäinen, siitä bonusta.
Häkä-Ässä

Viesti Kirjoittaja Häkä-Ässä »

Itse otin tuon laadun takeen lähinnä sinä että hän maalaa figunsa huolella. En tajua miten jotakuta voi moinen kommentti vituttaa.
Corgimaster

Viesti Kirjoittaja Corgimaster »

Runic kirjoitti: Henkilökohtaisesti NMM:si pidän, kiva. Minua kuitenkin oudoksuttaa, että eikö noinkin ilmeisen kokenut maalaaja osaa ohentaa maaleja?
täh mitäs persettiä? ei muka oo osannut ohentaa maaleja? eijjoo perää, enintään nuo keltaset saattaa vähän näyttää siltä mut uskon että "pelipöytähailaitit" antaa sellasen käsityksen.

helvetin hienoja, NMM on inspiroivaa, aion ottaa mallia niistä :)
"vi vi ***** dry dry drybr brushaa gob gob goblin gg greenillä"
skarsnak
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja skarsnak »

Runic kirjoitti:-- ohentaa maaleja?
Haha, alkaako Baretul-mantra taas nostaa päätään iki-ihanassa sotavasarassamme :D
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
susivaara

Viesti Kirjoittaja susivaara »

Todella nättejä figuureja. Saakin olla ylpeä.
Draike

Viesti Kirjoittaja Draike »

Viittasin tuolla tosiaan layereiden, ainakin liian läheltä, suureen paljastuvuuteen. Mutta käsittääksenihän kyseessä on palkkamaalattuja nappeja "pelipöytätasolla," joten tuskin nuo kaukaa sitten erottuvat. Taisin tuon mainita jo ensimmäisessä viestissäkin.
Yuri

Viesti Kirjoittaja Yuri »

Mielenkiintoista. Tuo 2D-tekniikan soveltaminen näyttää toimivan yllättävän hyvin, joskin kappaleiden kolmiulotteisuus sumentuu, kun kaikkia pintoja käsitellään vain pintoina joilla ei ole paikkaa avaruudessa.

Ven Dread on erityisen komea kultaisella panssarillaan, mutta kallistuu ehkä liikaa super-busyn puolelle. Ainakin tuossa kuvassa, kun kameran erottelukyvyn takia torso ja jalat ovat samalla tasolla. Livenä se näyttää varmasti rauhallisemmalta. Ja sitäkin paremmalta. :)

Kovin vähän näitä kuvia on, jos näitä on armeijaksi asti. Olisin mielelläni nähnyt muutaman Character-konversionkin.

Kunnioitettavaa on, että olet jaksanut maalata armeijan verran nappuloita noinkin aikaavievällä tekniikalla. Siitä hatunnosto. :)

Ei välttämättä oma valintani, mutta pirun hienoa jälkeä silti.

Yuri - out.
http://www.pbase.com/yuuri Mitäs täältä löytyy?
hullukoira

En voi olla laittamatta tähän muutamaa värssyä kymmensivuoisesta, eeppisestä, ja varmaan myös jambisesta ylistyslaulustani ode to the master joka menee näin:

Play with Maddog army and you cannot lose
you'll not even need that cunning ruse
cause maddog's army wins by it's reputation
the fame that by now has swept the whole nation!

Loput runosta voitte lukea runokirjastani Ken kissan häntää nostaisi (maddog press 2006), joka, sivumennen sanoen, on saanut suitsutusta niin maallikoilta kuin kriitikoiltakin. Ja joka, ihan vain mainitakseni, valittiin Puolenkuun runopiirissä vuoden 2006 runoteokseksi.

'Kuink karust maasta karjalan
tuolt peräpihoilt lantalan
noust saattoi suuri maalari näin
en kässää, oonksmä väärinpäin?'

-innostui itse P. Munter lausumahan luettuaan kyseisen kirjan läpi yhdeltä istumalta. Sitten hän liikuttui niin syvästi omasta, ja Maddogin henkevydestä, että purskahti itkuun, ja muiden paikalla olleiden runonystävien oli koetettava tyynnytellä häntä lasillisella mitä mainiota englantilaista sherryä.

Totta joka sana!
Relic

Viesti Kirjoittaja Relic »

<huumori>ei taida ego mahtua samaan asuntoon sun kanssa </huumori>
Anaheim

Relic kirjoitti:<huumori>ei taida ego mahtua samaan asuntoon sun kanssa </huumori>
ei taida tälle foorumillekkaan :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”