Tapaturma
Tuosta muuten palaa mieleeni eräs hassu tapahtuma:
Kaverini oli maalannut mordheimin witch huntterin erääseen maalauskilpiluun, kun hän oli lähdössä kyseiseen tapahtumaan oli hän jättänyt sen figun johonkin pöydälle ja mennyt hakemaan jotain alakerrasta. Sillä aikaa koira oli huomannut valkometallin mahtavan maun ja pureksinut sen figun suht muussiksi...
Kaverini oli maalannut mordheimin witch huntterin erääseen maalauskilpiluun, kun hän oli lähdössä kyseiseen tapahtumaan oli hän jättänyt sen figun johonkin pöydälle ja mennyt hakemaan jotain alakerrasta. Sillä aikaa koira oli huomannut valkometallin mahtavan maun ja pureksinut sen figun suht muussiksi...
Kaverile kävi samoin. Olin lahjoittanut sille space örkkejä ja sit seuraavana päivänä sain kuulla että iso paha koira tuli ja vaikka örkit urheasti tulitivat ja hakkasivat kirveillään koira sai ne yksitellen suuhunsa. (pari kuitenkin pääsi piiloon ja siellä ne taitavat olla vielä tänäkin päivänä).Ahneman kirjoitti:No onhan meillä koira ja se on joskus todella innokas pureskelemaan muovisia figuja silloin kun ne on sen ulottuvilla
-
Herra juusto
joskus muinoin heitin dragon ogreni jotenkin ihmeessä portaat alas ja se jätkä hajos alkutekijöihinsä. onneks oli lakannut sen niin maan perusteellisesti ettei maalipinta kärsinyt pätkääkään.
askarteluveitsi+pikaliima on sinänsä kiva yhdistelmä että kun on tarpeeksi nakkisormi niin liimaa samantien haavat umpeen.
askarteluveitsi+pikaliima on sinänsä kiva yhdistelmä että kun on tarpeeksi nakkisormi niin liimaa samantien haavat umpeen.
Viimeksi muokannut Väkipyörä, Ke 06.08.2003 22:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mikä ei tapa, ärsyttää!
Pekasimme kavereitten kanssa olohuoneen lattialla ja meitä oli kuusi. Matto oli rajana. Kaikkilla oli ukkelit pitkin mattoa ja puhelin soi.... Siitä sitten ylös ja maton poikki, mutta jalka ottinkin maton reunaan ja turvalleen siihen matolle. :oops: Siinä sitten meni IGt, 2 mariini armeijaa, orkit, kaamokset ja tyranidit... ei kokonaan tietenkään, mutta kyllä kavereita ja tietysti itteeni vähän pirutti, kun osa tankeista ja muista yksiköistä on osina taas... 
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Juu minähän olin toinen niistä kavereista, itsekkin kerroin siitä täällä. Eikös sinunkin päälle lentänyt valkoista maaliaTankki kirjoitti:ei mulle mitään vakavampaa mutta ku oltiin turun fantasiapeleissä chaos kirjan julkaisu tilaisuudessa parin kaverin kanssa ja sai maalata yhden marauderin ni kaveri tiputti vahingossa avonaisen väriltään valkoisen suoraan lattialle, ni lattialle tuli kiva valkoinen läikkä
kato kun voi vahingossa hörpätä "teetä" vaikka maalipurkistaMysterous kirjoitti:Täh :? Menin ihan sekaisin. Muista että et saa juoda teetämaalatessasi sillä väistämätön tapahtuu?MYYRÄ kirjoitti:ennen muinoin GWn maalausohjeissa luki seuraavaa kun ne on englantilaisia:
"Remember NOT to drink tea when painting, because the inevitable WILL happen..."
hm
Ei itselle niinkään itse tehnyt, mutta katsonut vierestä
kun kaveri yrittää ikkunalle; mutta ei kerkä, ja oksentaa
MTG-korttikansioidensa ja warhammer jenginsä päälle...
Ja roskikseen vaan... ja tämä ennen 2nd edikan 40k aikaa
-- Llewar
kun kaveri yrittää ikkunalle; mutta ei kerkä, ja oksentaa
MTG-korttikansioidensa ja warhammer jenginsä päälle...
Ja roskikseen vaan... ja tämä ennen 2nd edikan 40k aikaa
-- Llewar
.. Beyond hope,
... Beyond silly khornites
.... Beyond help
..... Slaanesh
... Beyond silly khornites
.... Beyond help
..... Slaanesh
Ei kai mitään kovin katastrofaalista ole päässyt koskaan tapahtumaan, mutta nämä ovat jääneet ainakin mieleen:
Maalailtiin yhtenä kesänä autotallissa figuja ja yksi lasinen Miniature paints-purkki pääsi tippumaan betonilattialle ja päästiin siivoamaan. Sillon oli kynsilakanpoistoaine tullut vähän aikaa sitten mukaan kuvioihin ja ajateltiin, että kyllähän se maali sillä lähtee lattiasta jos figuistakin. Jonkun aikaa siinä hinkattiin mutta aikaseksi saatiin vain kohtalaisen kova hedari kaikille maalaajille. Palasimme sitten vähän maanläheisimpiin keinoihin ja saimme läikän pois Fairilla.
Toinen aika hyvä oli kun kaveri vaihtoi kuluneen pensselinsä uuteen. Vanha pensseli pöydältä käteen, "hihihihiih", *naks* ja roskikseen. Vanha pensseli vieläkin pöydällä, doh
.
Maalailtiin yhtenä kesänä autotallissa figuja ja yksi lasinen Miniature paints-purkki pääsi tippumaan betonilattialle ja päästiin siivoamaan. Sillon oli kynsilakanpoistoaine tullut vähän aikaa sitten mukaan kuvioihin ja ajateltiin, että kyllähän se maali sillä lähtee lattiasta jos figuistakin. Jonkun aikaa siinä hinkattiin mutta aikaseksi saatiin vain kohtalaisen kova hedari kaikille maalaajille. Palasimme sitten vähän maanläheisimpiin keinoihin ja saimme läikän pois Fairilla.
Toinen aika hyvä oli kun kaveri vaihtoi kuluneen pensselinsä uuteen. Vanha pensseli pöydältä käteen, "hihihihiih", *naks* ja roskikseen. Vanha pensseli vieläkin pöydällä, doh
Noh, pahinta mitä on sattunut on se että astuin isoveljeni Zombin päälle :oops: , ei sentäs tuhoutunut kokonaan: sormet poikki ja uusi asento
. on muuten aika vänkän näkönen.
Sen lisäksi olen liimaillut sormeni yhteen kerran jos toisenkin ja sotkenut paikkoja maaleilla.
(olen kyllä sotkenut kieleni useasti imeskeltyäni pensseleitä HIEMAN liikaa)
Sen lisäksi olen liimaillut sormeni yhteen kerran jos toisenkin ja sotkenut paikkoja maaleilla.
(olen kyllä sotkenut kieleni useasti imeskeltyäni pensseleitä HIEMAN liikaa)