Pienet kysymykset jotka eivät tarvitse omaa topiccia
- Blame-nator
Jos GW:n linjauksella mennään, niin örkeille kuuluu örkkimäiset talot ja autiomaa, IG:lle rauniokaupungit ja tankkiesteet ja Mariineille kraaterit ja oudot palmumetsät, mutta itse en ole kenenkään viellä nähnyt noudattavan näitä.
Itse sanoisin, että parasta maastoa niille voisi olla ruohomatto, jonka päällä on erinäisiä asiota, esim: kraatereita, raunioita (ei paljoa ellei halua cityfightia), ehkä pari puuta, mäkiä ynnä muuta sellaista, tai sitten oikeastaan mitä tahansa mitä sitten haluaakin sinne pistää.
Itse sanoisin, että parasta maastoa niille voisi olla ruohomatto, jonka päällä on erinäisiä asiota, esim: kraatereita, raunioita (ei paljoa ellei halua cityfightia), ehkä pari puuta, mäkiä ynnä muuta sellaista, tai sitten oikeastaan mitä tahansa mitä sitten haluaakin sinne pistää.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
- Hands_of_blue
Paras vaihtoehto on tehdä yleipätevä sotatanner, joissa kaikki armeijat näyttävät hyvältä. Jos väkisin haluat tehdä teemoitetun pelipöydän niin kuvia ja ideoita on netti pullollaan.Blame-nator kirjoitti:Mitkä ovat parasta: örkki, IG ja spessu maastoa?
Edit: Onko Brush restorer sama asia kuin sivellin saippua?
Restorehan meinaa entisöintiä tai kuntoon laittamista, mutta en sitten perusteellisemmin tiedä.
Minullakin olisi yksi tyhmä kysymys, koskien... öhöm.. laatikkoa.
Eli siis, onko Battlefleet Gothicin se peruspaketti minkä kokoinen? Jos omistat tai kaverisi omistaa, niin voisiko tänne saada mitat, tai vaikka mututuntumalla kertoa että onko se esim. noin A4-paperin kokoinen tjsp.
Tiedän että pitääkö varautua miten kun tälläsitä lähden pyörällä hakemaan.
Minullakin olisi yksi tyhmä kysymys, koskien... öhöm.. laatikkoa.
Eli siis, onko Battlefleet Gothicin se peruspaketti minkä kokoinen? Jos omistat tai kaverisi omistaa, niin voisiko tänne saada mitat, tai vaikka mututuntumalla kertoa että onko se esim. noin A4-paperin kokoinen tjsp.
Tiedän että pitääkö varautua miten kun tälläsitä lähden pyörällä hakemaan.
92% ihmisistä vetää tilastoja hatusta
-
hyytelöperuna
- Raistlin Majere
- Raistlin Majere
- Hands_of_blue
Ainakin viimeksi kun katsoin niin hintaa oli kyllä 1€. Mutta märkäpaletti on ystäväsi, ja sekoittamiseen ei kannata käyttää sivellintä, itse käytän pieniä koktail tikkuja. (Märkäpaletista lisää Haulla)esko kirjoitti:Tai sitten tyhjissä maali purkeissa. Gw: itsekkin myy täysin tyhjiä "mixing potteja" 2.50e hintaan.Adun kirjoitti:Jos tarkoitit eri värien sekoittamista, muovipaletilla sekoitan pensselin avulla.
- Teonanacatl
Voihan sitä aina kokeilla, mutta kannattaa miettiä onko pelissä sitten molemmilla pelaajilla kivaa. Kymmenen loharia vastaan kahta hiisiyksikköä ja hiisisankaria ei pelinä ehkä ole mikään pisin tai edes hyvä.esko kirjoitti:Oisko mitenkään päin järkevää pelata "un limited" matsi. Kun eihän keski ajan sodissakaan ollut niin että "mulla on 200 ukkoo ja sulla 199."
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Jos kaikki figut on maalattu, maasto on näyttävää ja pelaajat ovat sopivalla asenteella liikenteessä, mikä ettei. Rajoittamaton hero-hammer maalaamattomilla viguilla ja paperilapuilla sen sijaan on ajanhukkaa.esko kirjoitti:Oisko mitenkään päin järkevää pelata "un limited" matsi. Kun eihän keski ajan sodissakaan ollut niin että "mulla on 200 ukkoo ja sulla 199."
Pelasimme tässä muutama kuukausi sitten Traconissa Warhammer Siege -demopelin, jossa teimme armeijat sillä periaatteella että löimme pöytään suunnilleen kaikki maalatut figut, jotka olimme jaksaneet kantaa paikalle ja aloitimme pelaamaan. Armeijat ottivat käyttöönsä sopivalta tuntuvan määrän charactereita. Kaikki oli siis periaatteessa ilmaista, mutta minkäänasteista "juustottamista" ei kuitenkaan näkynyt koska siinä ei olisi ollut mitään järkeä.
Täytyy myöntää, että en ollut pitkään aikaan nauttinut fabasta yhtä paljon kuin kyseisessä demopelissä.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Eikä kannata unohtaa erästä Puolenkuun Pelien turnausta, jossa tarkoitus on tuoda vain niin paljon joukkoja kuin mahdollista, eli koko Force Organisation sheetti (40K peli).jullevi kirjoitti:Jos kaikki figut on maalattu, maasto on näyttävää ja pelaajat ovat sopivalla asenteella liikenteessä, mikä ettei. Rajoittamaton hero-hammer maalaamattomilla viguilla ja paperilapuilla sen sijaan on ajanhukkaa.esko kirjoitti:Oisko mitenkään päin järkevää pelata "un limited" matsi. Kun eihän keski ajan sodissakaan ollut niin että "mulla on 200 ukkoo ja sulla 199."
Pelasimme tässä muutama kuukausi sitten Traconissa Warhammer Siege -demopelin, jossa teimme armeijat sillä periaatteella että löimme pöytään suunnilleen kaikki maalatut figut, jotka olimme jaksaneet kantaa paikalle ja aloitimme pelaamaan. Armeijat ottivat käyttöönsä sopivalta tuntuvan määrän charactereita. Kaikki oli siis periaatteessa ilmaista, mutta minkäänasteista "juustottamista" ei kuitenkaan näkynyt koska siinä ei olisi ollut mitään järkeä.
Täytyy myöntää, että en ollut pitkään aikaan nauttinut fabasta yhtä paljon kuin kyseisessä demopelissä.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Mainittakoon, että Epic: Armageddonin sääntökirja kovin vahvasti suosittelee pelaamaan peliä skenaariolähtöisesti ja unohtamaan keinotekoiset pistehinnat. Esim. Imperator Titanille on statit, mutta ei pistehintaa.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!