Brother-captain patroliin?
-
DrPullasorsa
Brother-captain patroliin?
Voiko Grey knight Brother captainin änkeä combat patroliin jos hänelle ostaa power armourin tavallisen tilalle?
mielestäni tämä on aika selvä,kyllä voi
kuten sanottu,isommaksi voi vaihtaa aina,pätee baseihin ja myös save heittoihin.
Jos voit armorystä ostaa power armourin,antaa mennä.Se on laillinen,vaikka turnauksessa saattaisikin menettää fairplay pisteitä.
Mutta eikös brotherilla ole kolme woundia..?Meinaan raja taisi olla kaksi jos en pahasti väärin muista.
Jos voit armorystä ostaa power armourin,antaa mennä.Se on laillinen,vaikka turnauksessa saattaisikin menettää fairplay pisteitä.
Mutta eikös brotherilla ole kolme woundia..?Meinaan raja taisi olla kaksi jos en pahasti väärin muista.
se on kohdassa wargear, ei ase, joten ei tarvitse tähteään, lällällää :-p (oon pahis-moodissa)Oberon_ kirjoitti:Kannattaa tietysti tarkistaa, että onko power armouissa sitä tähteä (*), jolloin sen voisi ostaa terminator armourin omaavalle. Eipä taida olla...
Armo(uri)a ei anneta!
-Projektthor, Datarealmsin moderaattori minun sigiini.Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby
Ikävä rikkoa sun illuusiot, mut ei sillä ole mitään väliä onko se ase vai wargear se tarvitsee silti sen tähden. Esim. ei kranaatitkaan ole aseita ja silti niitä ei saa kun ei ole tähteä.
Konversio- ja sculptauspalveluja ota yhteyttä YV:llä
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95464
Daemon Hunters kodeksi sanoo "Models wearing Terminator armour can only use wargear and weapons marked with a "*" "
Mariini kodeksissa tähti on korvattu pienellä T kirjaimella ja sanan muoto on muutettu wargear and weapons:ista equipmenttiin, mutta idea on sama.
Ainut mikä on sinällään vähän hassu Daemon hunters kodeksissa on psychic powerit joiden perässä ei ole "*" merkkiä, mutta en itse ainakaan mokomaan puuttuisi!
Mariini kodeksissa tähti on korvattu pienellä T kirjaimella ja sanan muoto on muutettu wargear and weapons:ista equipmenttiin, mutta idea on sama.
Chapter bannerissa on itseasiassa se pieni T kirjain mariini kodeksissa, kuten on myös Adamantine mantlessa, mutta Iron halossa sitä ei ole.eihän chapter standardissakaan ole tähteä
Ainut mikä on sinällään vähän hassu Daemon hunters kodeksissa on psychic powerit joiden perässä ei ole "*" merkkiä, mutta en itse ainakaan mokomaan puuttuisi!
Konversio- ja sculptauspalveluja ota yhteyttä YV:llä
Niistä sanotaan itse GK Heron alla että se voi ostaa yhden. Sama GK termosten kanssa, Holocaust mainitaan itse yksikön alla.Asmodeus kirjoitti:Ainut mikä on sinällään vähän hassu Daemon hunters kodeksissa on psychic powerit joiden perässä ei ole "*" merkkiä, mutta en itse ainakaan mokomaan puuttuisi!
Mutta takaisin Power Armouriin. Miksi mahtava sankari edes suostuisi vaihtamaan termospukua rupiseen powersuittiin? Ja mikä takuu on siitä että listasta ostettu PA sisältää GKn Aegiksen?
Jos raaka voima ei toimi käytät sitä vain liian vähän.
-Vanha sananlasku IG:ssä
-Vanha sananlasku IG:ssä
siksi että se saisi osallistua combat patroliin...Spetulhu kirjoitti:Niistä sanotaan itse GK Heron alla että se voi ostaa yhden. Sama GK termosten kanssa, Holocaust mainitaan itse yksikön alla.Asmodeus kirjoitti:Ainut mikä on sinällään vähän hassu Daemon hunters kodeksissa on psychic powerit joiden perässä ei ole "*" merkkiä, mutta en itse ainakaan mokomaan puuttuisi!
Mutta takaisin Power Armouriin. Miksi mahtava sankari edes suostuisi vaihtamaan termospukua rupiseen powersuittiin? Ja mikä takuu on siitä että listasta ostettu PA sisältää GKn Aegiksen?
Armo(uri)a ei anneta!
-Projektthor, Datarealmsin moderaattori minun sigiini.Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby
-
DrPullasorsa