Brother-captain patroliin?

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
DrPullasorsa

Brother-captain patroliin?

Viesti Kirjoittaja DrPullasorsa »

Voiko Grey knight Brother captainin änkeä combat patroliin jos hänelle ostaa power armourin tavallisen tilalle?
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

Mielenkiintoinen kysymys. Voiko vaihtaa paremman panssarin huonommaksi. No antaa mennä vain, en usko että kukaan valittaa asiasta.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

mielestäni tämä on aika selvä,kyllä voi :D kuten sanottu,isommaksi voi vaihtaa aina,pätee baseihin ja myös save heittoihin.

Jos voit armorystä ostaa power armourin,antaa mennä.Se on laillinen,vaikka turnauksessa saattaisikin menettää fairplay pisteitä.

Mutta eikös brotherilla ole kolme woundia..?Meinaan raja taisi olla kaksi jos en pahasti väärin muista.
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

Grand Masterilla on kolme, Brothercaptainilla 1.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Anaheim

daider kirjoitti:Grand Masterilla on kolme, Brothercaptainilla 1.
pahoitteluni,sekoitin nimet.
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Kannattaa tietysti tarkistaa, että onko power armouissa sitä tähteä (*), jolloin sen voisi ostaa terminator armourin omaavalle. Eipä taida olla...
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
leevizer

Viesti Kirjoittaja leevizer »

Oberon_ kirjoitti:Kannattaa tietysti tarkistaa, että onko power armouissa sitä tähteä (*), jolloin sen voisi ostaa terminator armourin omaavalle. Eipä taida olla...
se on kohdassa wargear, ei ase, joten ei tarvitse tähteään, lällällää :-p (oon pahis-moodissa)
Armo(uri)a ei anneta!
Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby
-Projektthor, Datarealmsin moderaattori minun sigiini.
Asmodeus

Viesti Kirjoittaja Asmodeus »

Ikävä rikkoa sun illuusiot, mut ei sillä ole mitään väliä onko se ase vai wargear se tarvitsee silti sen tähden. Esim. ei kranaatitkaan ole aseita ja silti niitä ei saa kun ei ole tähteä.
Konversio- ja sculptauspalveluja ota yhteyttä YV:llä
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95464
Anaheim

eihän chapter standardissakaan ole tähteä ja sen voi ostaa silti..? O.o elämän suuria mietintöjä ja GW:n typotyksia.
Asmodeus

Viesti Kirjoittaja Asmodeus »

Daemon Hunters kodeksi sanoo "Models wearing Terminator armour can only use wargear and weapons marked with a "*" "

Mariini kodeksissa tähti on korvattu pienellä T kirjaimella ja sanan muoto on muutettu wargear and weapons:ista equipmenttiin, mutta idea on sama.

eihän chapter standardissakaan ole tähteä
Chapter bannerissa on itseasiassa se pieni T kirjain mariini kodeksissa, kuten on myös Adamantine mantlessa, mutta Iron halossa sitä ei ole.

Ainut mikä on sinällään vähän hassu Daemon hunters kodeksissa on psychic powerit joiden perässä ei ole "*" merkkiä, mutta en itse ainakaan mokomaan puuttuisi!
Konversio- ja sculptauspalveluja ota yhteyttä YV:llä
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95464
Spetulhu

Viesti Kirjoittaja Spetulhu »

Asmodeus kirjoitti:Ainut mikä on sinällään vähän hassu Daemon hunters kodeksissa on psychic powerit joiden perässä ei ole "*" merkkiä, mutta en itse ainakaan mokomaan puuttuisi!
Niistä sanotaan itse GK Heron alla että se voi ostaa yhden. Sama GK termosten kanssa, Holocaust mainitaan itse yksikön alla.

Mutta takaisin Power Armouriin. Miksi mahtava sankari edes suostuisi vaihtamaan termospukua rupiseen powersuittiin? Ja mikä takuu on siitä että listasta ostettu PA sisältää GKn Aegiksen?
Jos raaka voima ei toimi käytät sitä vain liian vähän.

-Vanha sananlasku IG:ssä
leevizer

Viesti Kirjoittaja leevizer »

Spetulhu kirjoitti:
Asmodeus kirjoitti:Ainut mikä on sinällään vähän hassu Daemon hunters kodeksissa on psychic powerit joiden perässä ei ole "*" merkkiä, mutta en itse ainakaan mokomaan puuttuisi!
Niistä sanotaan itse GK Heron alla että se voi ostaa yhden. Sama GK termosten kanssa, Holocaust mainitaan itse yksikön alla.

Mutta takaisin Power Armouriin. Miksi mahtava sankari edes suostuisi vaihtamaan termospukua rupiseen powersuittiin? Ja mikä takuu on siitä että listasta ostettu PA sisältää GKn Aegiksen?
siksi että se saisi osallistua combat patroliin...
Armo(uri)a ei anneta!
Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby
-Projektthor, Datarealmsin moderaattori minun sigiini.
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

Kuka inkvisitaattorinen johtaja haluaa samota jotain metsiä jos ei ole varmuutta että siellä on jotain puhdistettavaa (kuitenkaan kaikki vartiotyöt ei johda taisteluun). Tämä näin fluffisesti.

Mutta sääntöteknisesti todettiin jo että tuo on mahdotonta.
DrPullasorsa

Viesti Kirjoittaja DrPullasorsa »

Tuo on kyllä totta ... :) En kyllä itsekkään lähtisi kykkimään jonnekki pusikkoo Inkvisiittorina ja ihmettelemään kun ei näy muita kuin oravia. (ellei niitäkin ole jo suolattu ;)) Kiitän kaikkia.
Näitä sattuu...
Wyrmling

Viesti Kirjoittaja Wyrmling »

Tästä oli jonkin vanhan wd:n FAQ:uissa. Siellä oli vastaus että ei saa ostettua.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”