Onko Transformereista peliä?
- Henri Ketonen
Onko Transformereista peliä?
No kun juuri ilmestyi tuo uusi sarjakuva niin oli pakko kysyä...
zqmfgb
- Cacodemoni
- Henri Ketonen
- Cacodemoni
- Henri Ketonen
- Cacodemoni
-
.:Dreadnought:.
Pelinä ihan ookoo mutta silloin oltiinkiin vasta saavuttu ala asteelle (vuosi 95) niin tuntu tosi siistiltä. nyt kun serkku omisti vielä puoli vuotta sitten sen (saattaa vieläkin) niin meinattiin pelata taas niin se oli turhan helppo ja tylsä (Heitä noppaa ja liiku niin monta ruutua kun noppa näyttää) niin se lautapeli on sitten vissiinkin tarkotettu jollekkin 7 vuotiaille.
There is no time for peace.
No respite.
No forgivennes.
There is only WAR.
No respite.
No forgivennes.
There is only WAR.
See uudempi (se vihreä joka vieraili g.i.joenkin sivuilla) muuttui sentään messeväksi tankiksi jossa oli joku maailmanlopun tykki.Cacodemoni kirjoitti:Onko Transformersit palaamassa taas sarjakuvan muodossa? Megatronia et varmaankaan saa enää mistään. Muuten kova heppu, mutta en tykkää siitä et se muuttuu vaan tosi pliisuks aseeks eikä mikskään lentokoneeks.
- Henri Ketonen
- The Captain
- Valvoja
Heei! Mulla on tuo peli, ei mikään monimuotoisuuden riemuvoitto, mutta eiköhän sillä mecha innostus jälkikasvuun jo 3 vuotiaasta alkaen saada iskostettuamk94 kirjoitti:Ja olihan silloin joskus '80 luvulla sellainen lautapeli, missä oli sellasii tyhmän näkösiä muoviukkoja mitkä taittu keskeltä... Ja ne oli olevinaan Transformereita... Pyh...
- Henri Ketonen
-
Puolijohdediodi
no jos nyt palaillaan taas sen tietokoneen pariin, niin pc:ltä (8086) löytyi transformers peli.. yksvärinen..
ja sitte nintendolla oli kans joskus tollanen.. Optimus Primellahan siinä pelattiin..
ei mutta, luulen tosiaan että oon joskus pienenä figupelin nähnyt noista... enkä nyt tarkota sitä onnetonta lautapeliä..
ja sitte nintendolla oli kans joskus tollanen.. Optimus Primellahan siinä pelattiin..
ei mutta, luulen tosiaan että oon joskus pienenä figupelin nähnyt noista... enkä nyt tarkota sitä onnetonta lautapeliä..
- The Captain
- Valvoja
Tarkoittanet, että uusi lehti on aikuismaisempi. Ensimmäisellä sivulla käytettiin ilmaisua "käydä kusella", ja kaksi ihmistä tapettiin verisesti heti alkusivuilla - en muista koskaan nähneeni vanhassa TF:ssä tapahtuneen samaa. Muistaakseni vuosien 1984 ja 1991 välillä tapettiin kaksi ihmistä, ja toinen niistäkin kuvan ulkopuolella (ja Galen sai vain kiven päähänsä). Tähän ei sitten laskettu loppukahakan nebuloslaisia kuolonuhreja, mutta niitähän ei tapettukaan ihmisinä vaan bottien osina, eikä myöskään mahdollisia sotilaita, jotka eivät päässeetkään hyppäämään pudonneesta lentokoneesta/hajoavasta tankista/muusta sellaisesta, jota ei oikeasti näytetty.
Uuden sarjiksen tyylikin on modernimpi, mikä ei tarkoita samaa kuin parempi. Ilmaisu on mangamaisempi, eli vähemmän puhetta ja vähemmän tarinaa isompien ja hienompien kuvien jyllätessä. Stoori ei siis etene samaan tahtiin kuin kultaisella 80-luvulla.
Aikuisempana vasta olen oppinut todella arvostamaan 80-luvun tuotoksia - pentuna kiinnostivat lähinnä vain seikkailut, nyttemmin niistä on löytänyt aivan uudenlaista syvyyttä. Armada saa vielä todistaa arvonsa.
Tämä keskustelu ei muuten välttämättä kuulu Sotavasaraan; käydään lähinnä "onko figupeliä?" -kysymyksen varjolla keskustelua sarjakuvasta. Vaikka minulla ei mitään tätä vastaan olekaan (päin vastoin, on kiva päästä vuosikymmenen jälkeen takaisin), en yllättyisi, jos joku tälle jutustelulle laittaisi lukon.
Transformers-foorumi löytyy osoitteesta http://www.transfans.com - tosin varoituksen sana: porukka siellä on miljoona kertaa tylympää kuin Sotavasarassa, eikä siellä ole kuria juuri lainkaan - Beast Warsien sijasta siellä käydään Flame Warsia. Juuri foorumin huonon laadunvalvonnan takia kyllästyin siihen hyvin nopeasti.
Kyllä, Armada-lelujen mukana tulee samantapainen Tech Specs -systeemi kuin vanhoissa leluissa.
Uuden sarjiksen tyylikin on modernimpi, mikä ei tarkoita samaa kuin parempi. Ilmaisu on mangamaisempi, eli vähemmän puhetta ja vähemmän tarinaa isompien ja hienompien kuvien jyllätessä. Stoori ei siis etene samaan tahtiin kuin kultaisella 80-luvulla.
Aikuisempana vasta olen oppinut todella arvostamaan 80-luvun tuotoksia - pentuna kiinnostivat lähinnä vain seikkailut, nyttemmin niistä on löytänyt aivan uudenlaista syvyyttä. Armada saa vielä todistaa arvonsa.
Tämä keskustelu ei muuten välttämättä kuulu Sotavasaraan; käydään lähinnä "onko figupeliä?" -kysymyksen varjolla keskustelua sarjakuvasta. Vaikka minulla ei mitään tätä vastaan olekaan (päin vastoin, on kiva päästä vuosikymmenen jälkeen takaisin), en yllättyisi, jos joku tälle jutustelulle laittaisi lukon.
Transformers-foorumi löytyy osoitteesta http://www.transfans.com - tosin varoituksen sana: porukka siellä on miljoona kertaa tylympää kuin Sotavasarassa, eikä siellä ole kuria juuri lainkaan - Beast Warsien sijasta siellä käydään Flame Warsia. Juuri foorumin huonon laadunvalvonnan takia kyllästyin siihen hyvin nopeasti.
Kyllä, Armada-lelujen mukana tulee samantapainen Tech Specs -systeemi kuin vanhoissa leluissa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Henri Ketonen