Onko kukaan kuullut kansasta "loxatl"?
-
JunttuThaLictor
Anaheim, toivottavasti ei, koska ite oon alottanu väsäämää omaa liskomaista ydintekniikka armeijaa.
Mut toisaalt jos gw julkasee näitä tälläsii muita kansoi orjuuttaivia tappeluhullu ja ihmissyöjä liskoja ni ois huippu
.
Mut toisaalt jos gw julkasee näitä tälläsii muita kansoi orjuuttaivia tappeluhullu ja ihmissyöjä liskoja ni ois huippu
<(\__/)---<<<
<(='.'=)---<<<
<('.') ('.')--<<<
Bunny is death... SÄÄDSÄDSÄD LMAO
<(='.'=)---<<<
<('.') ('.')--<<<
Yhdistetään sitten kummatkin ja saadaan öranidit.Anaheim kirjoitti:Hei, meillä on jo örkit ja tyraniditJunttuThaLictor kirjoitti:Anaheim, toivottavasti ei, koska ite oon alottanu väsäämää omaa liskomaista ydintekniikka armeijaa.
Mut toisaalt jos gw julkasee näitä tälläsii muita kansoi orjuuttaivia tappeluhullu ja ihmissyöjä liskoja ni ois huippu.
Nyt aletaan olla kujallaQQ3 kirjoitti:Yhdistetään sitten kummatkin ja saadaan öranidit.Anaheim kirjoitti:Hei, meillä on jo örkit ja tyraniditJunttuThaLictor kirjoitti:Anaheim, toivottavasti ei, koska ite oon alottanu väsäämää omaa liskomaista ydintekniikka armeijaa.
Mut toisaalt jos gw julkasee näitä tälläsii muita kansoi orjuuttaivia tappeluhullu ja ihmissyöjä liskoja ni ois huippu.
Jaa ei mulla vaan ole yhtään tyrkkyä koskaan ollut. Eikö muka kukaan ole V:tä kattonut? Ne liskothan söivät siinä mitä tahansa sätkivää, ja ampuivat lasereilla kapinoivaa roskasakkia. Ei tarvi kauheasti miettiä, mitä eroa niillä olisi örkkeihin tai tyrkkyihin. Hyönteisiähän ne tyraniidit muutenkin enempi ovat.
Mutta tyhjän jauhamistahan tällainen aprikointi on joka tapauksessa, kun ei kukaan oikeasti tunnu tietävän asiasta mitään. Jokainen voi sanoa joo tai ei, eikä se siitä mihinkään muutu.
Mutta tyhjän jauhamistahan tällainen aprikointi on joka tapauksessa, kun ei kukaan oikeasti tunnu tietävän asiasta mitään. Jokainen voi sanoa joo tai ei, eikä se siitä mihinkään muutu.
Luumumehu on soturien juomaa
-
JunttuThaLictor
TodellakiAnaheim kirjoitti:Nyt aletaan olla kujallaQQ3 kirjoitti:Yhdistetään sitten kummatkin ja saadaan öranidit.Anaheim kirjoitti:Hei, meillä on jo örkit ja tyraniditJunttuThaLictor kirjoitti:Anaheim, toivottavasti ei, koska ite oon alottanu väsäämää omaa liskomaista ydintekniikka armeijaa.
jos ei kellään enään ole mitään tyhjentävää sanottavaa, voisi tämän läimäistä lukkoon OT tulvan välttämiseksi. Vastaus lienee jo selvinnyt.
Mun mun henk koht mielestä gwn pitäs julkasta pari xenokansaa viel lisää...
<(\__/)---<<<
<(='.'=)---<<<
<('.') ('.')--<<<
<(='.'=)---<<<
<('.') ('.')--<<<
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
Mutta jos julkaistaan uusia kansoja tulee niille keksiä fluffia joka on yhden mukainen jo olevan fluffin kanssa. Samoin pitää kysyä minkä uuden peli elementin kyseinen kansa tuo peliin. Meillä on kova ampuja kansa (Tau), kovat lähistelijät (nidit), koominen ja kova ääninen (örkit) sekä hiipijä ja taktikointia käyttävä (eldar) sekä viimeisenä xenojen space marinet eli kestävä (necron) armeija.
Jos keksitään jotain täysin uuttaa niin sitten voisi uuden kansan luoda.
Itse mietin jotain ei-humanoidi rotua, mikä tuntuu nyt puuttuvan koko galaxista (mikä tuntuu typerältä vaikkakin Old onet olivat lähes kaikkien rotujen juuri ja itse humanoideja). Enslaverit (eli ne kivat olennot warpista jotka menivät ihmisten päihin ja mieliin ja orjuuttivat niitä) voisi olla ihan kiva loota armeija. Eli voisi käytännössä ottaa minkä tahansa armeijan joukkoja kun lähes kaikki ovat alttiita näiden voimille. Ja ne eivät olleet humanoideja vaan jotain henkiolennon ja ison hyönteisen väliltä.
Tietenkin jokin täysin puhdas warp olento, eli hyvis-demoni, olisi ihan kiva mutta se taas sotii ideaa vastaan että warp ei ole vuosi tuhansiin ollut vakaa paikka. Tietty GW voisi luoda sinne jonkun lehdon missä on vielä näitä kauniita ja äärimmäisen voimakkaita olentoja, jotka syntyivät rotujen hyvistä tunteista ja taistelevat kaaosta vastaan. Armeija voisi olla juuri 10 tällästä vastaan 300 kaaos soturia (vertaa 10 enkeliä vastaan 300 demonia).
Jos keksitään jotain täysin uuttaa niin sitten voisi uuden kansan luoda.
Itse mietin jotain ei-humanoidi rotua, mikä tuntuu nyt puuttuvan koko galaxista (mikä tuntuu typerältä vaikkakin Old onet olivat lähes kaikkien rotujen juuri ja itse humanoideja). Enslaverit (eli ne kivat olennot warpista jotka menivät ihmisten päihin ja mieliin ja orjuuttivat niitä) voisi olla ihan kiva loota armeija. Eli voisi käytännössä ottaa minkä tahansa armeijan joukkoja kun lähes kaikki ovat alttiita näiden voimille. Ja ne eivät olleet humanoideja vaan jotain henkiolennon ja ison hyönteisen väliltä.
Tietenkin jokin täysin puhdas warp olento, eli hyvis-demoni, olisi ihan kiva mutta se taas sotii ideaa vastaan että warp ei ole vuosi tuhansiin ollut vakaa paikka. Tietty GW voisi luoda sinne jonkun lehdon missä on vielä näitä kauniita ja äärimmäisen voimakkaita olentoja, jotka syntyivät rotujen hyvistä tunteista ja taistelevat kaaosta vastaan. Armeija voisi olla juuri 10 tällästä vastaan 300 kaaos soturia (vertaa 10 enkeliä vastaan 300 demonia).
Kylläpäs on GW:n "fluffi-jaos" taas ylittänyt itsensä mielikuvituksen räjähdellessä...Rogue kirjoitti: Loxatl are a reptilian type of xenos commonly found as mercenaries in service of the Blood Pact Army. They live under water in their natural enviroment thus many of the Loxatl senses are dulled out of water. They navigate using taste and vibrations and when scaling walls use dew claws.
Wikipedia - Axolotl
Tuli vaan mieleen kun hankin tollasia lemmikiksi.
Niin ja anteeksi hieman OT-viesti, mutta eihän yleissivistys ikinä haittaa eihän?
Wh40k 2nd edition rulebook kirjoitti:Remember that you're playing to enjoy a challenging battle with friends, where the spirit of the game is more important than winning at any cost.
Ei tämä edes loppujen lopuksi niin OT:ta ollut, kyllähän tuo lajiin aika oleisesti liitty ija taas Geeween yleinen mielikuvitus paljastui.Hanska kirjoitti:Kylläpäs on GW:n "fluffi-jaos" taas ylittänyt itsensä mielikuvituksen räjähdellessä...Rogue kirjoitti: Loxatl are a reptilian type of xenos commonly found as mercenaries in service of the Blood Pact Army. They live under water in their natural enviroment thus many of the Loxatl senses are dulled out of water. They navigate using taste and vibrations and when scaling walls use dew claws.
Wikipedia - Axolotl
Niin ja anteeksi hieman OT-viesti, mutta eihän yleissivistys ikinä haittaa eihän?
Niin missä on 2 editioni Necro kodeksiin?The Captain kirjoitti:Tinaisille Necroneille oli kakkosedikan mini-codexi WD:ssä. Anaheim viitannee kolmosen sääntökirjaan, jossa mainitut kansat olivat kuvissa mukana.Huru-ukko kirjoitti:Jos jokunen figu on ehtinyt kakkoslaitoksen loppupuolella päivänvalon nähdä, niin se on justiinsa ehkä mahdollista.
WD:(white dwarf)ssä silloisessa julkaistiin. Figuja saat vielä order directistä, sen sijaan tuon codexin metsästys voi käydä hankalaksi.Rampe kirjoitti:Niin missä on 2 editioni Necro kodeksiin?The Captain kirjoitti:Tinaisille Necroneille oli kakkosedikan mini-codexi WD:ssä. Anaheim viitannee kolmosen sääntökirjaan, jossa mainitut kansat olivat kuvissa mukana.Huru-ukko kirjoitti:Jos jokunen figu on ehtinyt kakkoslaitoksen loppupuolella päivänvalon nähdä, niin se on justiinsa ehkä mahdollista.
Ja vaikka GW olisikin keksinyt ko. otukset itse, valitettaisiin siitä kuinka epäaitoja ja järjenvastaisia ne olisivat...Anaheim kirjoitti:Ei tämä edes loppujen lopuksi niin OT:ta ollut, kyllähän tuo lajiin aika oleisesti liitty ija taas Geeween yleinen mielikuvitus paljastui.Hanska kirjoitti:Kylläpäs on GW:n "fluffi-jaos" taas ylittänyt itsensä mielikuvituksen räjähdellessä...Rogue kirjoitti: Loxatl are a reptilian type of xenos commonly found as mercenaries in service of the Blood Pact Army. They live under water in their natural enviroment thus many of the Loxatl senses are dulled out of water. They navigate using taste and vibrations and when scaling walls use dew claws.
Wikipedia - Axolotl
Olet mitä syöt, minä olen ihminen
Azured kirjoitti:Hammerhead ilman Multi-Trackeria on kuin perunat ilman lihaa