Ennen Myrskyä VI - Tornion Kampanjavkloppu. Ohi on

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
akuta

Viesti Kirjoittaja akuta »

Onko tuolla koululla suihkutilat käytössä?
Nocharim

Viesti Kirjoittaja Nocharim »

Itse olen tuon lukenut niin, että pakollisten HQden määrä lasketaan pyöristämällä pistemäärää ylöspäin oli osanen vaikka 1 piste taikka 749 pistettä vajaa lähimmästä ylöspäin olevasta 750:llä jaollisesta.

Noh oletanpas, että tuo 500 pisteen pelikenttä on variaatio CP:sta jossa HQ on täysin optionaalinen. :P

Kiitoksia.
That is not dead which can eternal lie. And with strange aeons even death may die.

Hammersti Roolipelaajahörhöjen ja Fluffittelijoiden luvattu ihmemaa.
WarHound
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja WarHound »

Tähän hätään ei tule mieleen että koululla voisi käyttää suihkua, en kylläkään edes tiedä onko siellä moisia. Joten tuskin. Uimahalli on tosin erittäin lähellä, jossa pääsymaksy ei paria euroa hassumpi taida olla. Itse ainakin ajattelin käydä siellä mutkan sunnuntai-aamusella.

Tässä on linkki karttaan, mihin on merkitty missä kyseinen paikka on.http://212.50.147.150/kartta/koodi/skri ... n_Kampanja

Klikkaa punaista nappulaa.

Myöskin näin sanallisesti, että kun tulee Torniota kohti, ja jatkaa liikenneympyrästä suoraan, niin ei ensimmäinen, vaan toinen risteys vasemmalle, josta käännytään Putaan urheiluhallia ja jäähallia kohti, niin sinne. Siellä voi parkkeerata auton Jäähallin, ja uimahallin välissä olevan urheiluhallin parkkipaikalle.

Sieltä on koululle enää kivenheitto mäkeä ylös, mutta suosittelen että ihmiset, jotka tulevat muilta paikkakunnilta, tai eivät tiedä miten paikalle pääsee, niin pistäkää YV:tä minulle, niin lähetän puhelinnumeroni. Siihen numeroon voi soittaa kellon ympäri.

EDIT :

Tässä vielä jonkinlainen kuvaus joka ehkä selkeyttää...kyllä, olen huono näiden karttapalvelujen kanssa >_>
KuvaKuva

Toivottavasti ei ihmiset aja ihan kirjaimellisesti nuin epävakaasti kuin minun hiirikäteni x)
Maalari maalaa taloa, sinistä ja punaista.
Rakath
Maalajakisälli 2007

Viesti Kirjoittaja Rakath »

Ja jos haluatte itse hakea reittiä karttapalvelusta (tai auton GPS-tollolaatikosta), niin se koulun osoite on Hannulankatu 2.

Oma maalausurakka on loppusuoralla. Pari basetusta ja pikkuviilausta puuttuu enää.
Jos vain ehtisin maalata vielä yhden wanhan termiksen korvaamaan uudempaa, niin uusin figu koko armeijassa olisi 2. edikan Predator.
Saas nähdä. No, ainakin ensi kampanjaan sitten :)
Figujen poistomyynti! Paljon wanhaa tavaraa & harvinaisia klassikoita:
https://www.huuto.net/haku/sellernro/27655
WarHound
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja WarHound »

Ai niin, jos jotkut ihmiset tulevat bussilla/muulla systeemillä Tornioon, ja tarvitsevat jonkinlaista hakemista esim. Bussiasemalta, niin jonkinlainen kuljetusmetodi kyllä löytyy.

Viimeisiä talojakin rakennellaan, verilöyly mielessä. Taitaapa käydä niin, että vihollisiakin tallaan. Mutta saanemme nähdä, kuinen käy, sillä taistoja kohti tiemme vie.

Uraa, näin sotahuutomme soi, ei tiellemme kukaan käydä voi. Ken sille astukoon, se karvaan kohtalon nielköön, me hälle armoa anna emme.
Sillä taistossa pauke käy, aseiden laulu soi, kiehukoon ain veremme.

Uraa, näin sotahuutomme soi, vihollisemme kasvokkain kohtaan. Raivoisan taiston edessämme tunnen, sen kunniaksi miekkamme yhteen lyö.

Torniossa tavataan, sapelit ja pistoolit valmiuteen, kohta paukkuu!
Maalari maalaa taloa, sinistä ja punaista.
Huru-ukko

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

Syvä iskumme on, viha voittamaton,
meill' armoa ei, kotimaata.
Koko onnemme kalpamme kärjessä on,
ei rintamme heltyä saata...

jne jne jne...

Paitsi laulavissa keihäissä on jälleen nauhoitettuna niin järkyttäviä biisejä, että Ensiokin järkyttyy :) Löytyy Babitsiinin Sammya, Ilkka Lipsasta ja Kirkaa. Ainakin näin ensialkuun. Jos ne keihäät laulaa, niin kai se pitää määritellä että, mitä lauluja ne laulaa. Olisikohan Katri Helena sopivaa tai Kätkätit? Hmm... Kikkaa...
Luumumehu on soturien juomaa
spray

Viesti Kirjoittaja spray »

MOi.

Anteeksi että kysyn näin lyhyellä varoitus ajalla turnaukseen nähden mutta onko keltään mahdollista saada ensinmäisten pelien ajaksi kolmea space marina land speederiä???? Olisi mukava pelata kunnon vehkeillä että ei tarvitse proxytää :D
Only Dead WarriorWill Live
samppuliini

Viesti Kirjoittaja samppuliini »

Homenna matkaan lähdemme! For the glory of the Emperor chaaarge!

Ps: Proxutusta ei tueta.
Warhammer 40k 5.th edition Tyranids W/25 D/11 L/14

Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
Beowulf

Viesti Kirjoittaja Beowulf »

Rakath kirjoitti:Onkohan Putaan koululla minkäänlaista julkista verkkoyhteysmahdollisuutta, jos otan kannettavan matkaan. Jos "kilauta kaverille" == "googlaa, n00b".
Kai siellä jonkinlainen langaton verkko pystyssä on.
Tai siis tämmöisen käsityksen olen saanut... ;)
Toto, I don't think we're in Kansas anymore ...
Diermes

Viesti Kirjoittaja Diermes »

Nyt vaan tekemään viimeisetkin tarkistukset listoihin. Huomenna kaikki sitten ajoissa paikalle.

Nyt alkaa jännittään....
http://www.oyk.fi/rata-adressi/
Tukekaahan toverin kotimatkailua.... pliis
Diermes

En tiedä onko joku jo sanonu mutta monelta sinne tulee joku avaamaan ovet? Kymmeneltä aloitellaan mutta monelta pääsee sisään?
Huru-ukko

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

Voivoi huomennako se jo alkaa? Pitää kai ruveta maalaamaan ukkoja aargh :(

Hähä! Ei vaiskaan. Ukot on maaleissa, lista on valmiina ja viikon olen täällä Torniossa jo malttamattomana säntäillyt koulun ovea kolistelemassa. Vilpoinen on ollut pakkasöinä pelkän viltin kanssa portailla jonottaa. Olen ainakin ekana sisällä, niin kerta.

Lista on muuten tosi erikoinen ja sijoittumisesta en osaa arvailla mitään. Halusin ottaa jotain erilaista verrattuna muihin kertoihin, vaikka joka kampanjassahan olen pyrkinyt vaihtelemaan porukan kokoonpanoa. Tuntuu olevan hirmuisesti tuurista kiinni pärjääminen. Ainakin testipeleissä tuli ankaria tappioita ja niukkoja voittoja molempia. Kaikkea jännää piti jättää pois, mutta saanpahan kokeilla jotain muuta. Ensivuonna sitten niitä toisia jänniä.
Luumumehu on soturien juomaa
Nólimon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nólimon »

Kuten Hurtta tuolla aikatauluviestissään totesi kello 10:00 pääsemme sisään. Lienee niin että tuolloin saamme hälytykset pois eli sitä ennen emme vain voi tunkeutua sisään. :D Eli silloin sisään ja tunnissa koitamme hoitaa valmistelut jotta 11:00 päästään ekaa kiekkaan aloittamaan.

@Huru-ukko
Itsellänkin on melko erilainen poppoo lähdössä Tornioon. Tällä kertaa mukana on uusi armeeja ja kokonaan uudet kujeet. :D Hauskoja valintoja kaikki mitä listaani olen ottanut. Ei mitään viimosen päälle hiottua vaan tyyliä tavoteltu.

Huomen aamulla se jo alkaa!
Sopor Aeternus
Rakath
Maalajakisälli 2007

Viesti Kirjoittaja Rakath »

Voivoi, jännäksi menee. Paljon uusia kasvoja ja melkein kaksi kertaa enemmän osallistujia kuin viime vuonna.
WarHound toivottavasti tänään hakee minun maastot sinne lainaan, ettei tarvitse lauantaina pyörällä niiden kanssa lähteä sotkemaan..

Yllättäen mattimyöhäiset figut valmistuvat ajoissa, ja armeijan uusin "figu" tulee olemaan se 2. edikan Predator-tankki.

Ja jotta jännitys maksimoitaisiin, tulee maanantaina myyntiin Rushin helsinginkeikan liput, joita odotan ehkä eniten maailmassa. Voi olla unet vähissä viikonloppuna!
Figujen poistomyynti! Paljon wanhaa tavaraa & harvinaisia klassikoita:
https://www.huuto.net/haku/sellernro/27655
Mattuman!

Viesti Kirjoittaja Mattuman! »

Sori vaan kaverit, mä en pääse tulemaan tänä vuonna sittenkään, kun on kaikkia koekiireitä. Voitte poistaa mut sieltä listasta.
spray

Viesti Kirjoittaja spray »

Joo pahoittelut munki puolesta koska minäkään en pääse koe suman vuoksi.......... Tuli ilkeesti juuri tälle viikolle valtakunnallisai ja muita kokeita. Ens vuonna sitten. :( Ps. minut voi poistaa listalta
Only Dead WarriorWill Live
WolfMan

Viesti Kirjoittaja WolfMan »

***** mitä pötkylöitä... Oivoi, taitaakin käydä ohrasesti ja joudun tuomaan peleihin maalaamattoman spiiderin :( Tiukkaa tekee saade scoutit maaleihin edes välttävällä tasolla :(

WEdit: Nonii ylläripylläri en sitten saanu Scoutteja maaleihin...
Viimeksi muokannut WolfMan, Pe 13.04.2007 22:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jenian Katarn
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Jenian Katarn »

Jipii. Toinenkin kampanja jää välistä. Umpisuoli meni tulehtumaan sunnuntaina. Se leikattiin maanantaina ja en saa nostaa mitään yli 5kg olevaa kampetta. Ei sen puoleen, että voisin selkä suorassa tai mitään muuta vastaavaakaan tehdä.

9h junamatkakin olisi ollut rankka... Rehellisesti sanoen... NYT V*******!

Noh. Onnea matkaan muille ;)
NOMADS Bakunin: "Shuffel Puff Grrls"
WolfMan

Viesti Kirjoittaja WolfMan »

Jenian: Pakko vallan sanoa että paska mäihä :( Toivotan pikaista paranemista.
Diermes

Voi Ville parkaa... No hyvä kun ilmoitit. Olin varautunu greynihteihin ja tehny ehkä jopa listatkin sillä mielellä. Aamulla vielä viimeiset viilaukset ja kymmeneltä nähdään. Olen varmaan taas sen 15 min etuajassa kun se on kamppanjan parasta aikaa se odottelu ja paskanjauhanta ennen ku ovet aukee.

ps. Alunperin mulla oli 500 listassa jopa 5 termiittiä mutta taidan vaihtaa ne pois. tai sitten en.... ei sitä tiedä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”