Butcher Cup on samana päivänäHedelmäpeli kirjoitti:siinä ois uus päivä, sopiikos se paremmin ihmisille?
T:Salonen
Butcher Cup on samana päivänäHedelmäpeli kirjoitti:siinä ois uus päivä, sopiikos se paremmin ihmisille?
niinSalonen kirjoitti:Butcher Cup on samana päivänäHedelmäpeli kirjoitti:siinä ois uus päivä, sopiikos se paremmin ihmisille?nyt pitää tähdä näitä kuuluisia elämän suuria valintoja
T:Salonen
olen ollu yhteydessä muissakin turnaus asioissa tiedustelin asiaa josko kävis osan sääntöpaketin lainaus ja myös tarjosin heille sähköpostin välityksellä n.4000euron palkinto sopimusta, mutta homma kariutui siihen kun sieltä suunnasta kukaan ei vaivautunut vastaamaan viestiin. Mutta empä minä näissä asioissa mitään menetä yritän saada pelaajille vain parempaa vastinetta rahoilleen.Armageddon kirjoitti:Eiköhän kyseessä ole ennemminkin tilanne, että fanaticin säännöt halutaan julkaista sille kuuluvassa topicissa paremmin infottuna, kuin jonkun toisen porukan järkkäämässä turnauksessa.Hedelmäpeli kirjoitti:Koska puokki ei halua tehdä riksun kanssa yhteistyötä
Moi.
tänks. nyt paketti on näin aamusta pikaisesti muokattu, ensimmäisen viikonlopun scenuihin jätin tuon viimeisen scenun tuomaan hieman väriä muuten tasa paksuun settiin.Amazing Slug kirjoitti:Fanatikin säännöt on pitkälti jo tiedossa, elleivät sitten ihan silmiä päästään valehdelleet tuolla fanatikin ketjussa.
Lyhyesti: Normihammeria. Ei komppeja eikä kummallisia kommervenkkejä.
en näe omasta mielestäni mitään muuta tekijää joka pitää turnaukset yhteydessä toisiinsa, paitsi että ne on samassa topicissa.kerro jos oon missannu jonku sana muodon tai muun kohdan?Hedelmäpeli kirjoitti:Planet Fall -07
Tarina on ainoastaan turnaukset toisiinsa kytkevä tekijä.
ei mitään tiimejä tai erikois rajoituksia.Kaato kirjoitti:Onko siis kaikki pelit yksin pelejä?
Näin ainakin ymmärsin...
Hups, mähän tässä olin lukenut omiani.Hedelmäpeli kirjoitti: en näe omasta mielestäni mitään muuta tekijää joka pitää turnaukset yhteydessä toisiinsa, paitsi että ne on samassa topicissa.kerro jos oon missannu jonku sana muodon tai muun kohdan?