Minkälaista porukkaa mun pitäs ruveta kerää?
Minkälaista porukkaa mun pitäs ruveta kerää?
Olen tässä miettinyt, että kumpaa armeijaa rupeen kerää: Mordorin porukkaa vai kääpiöitä?
-
Hadhod the Great
-
Eorl Nuori
Olisit voinut ehkä selata nuo kymmenet muut tälläiset topicit tuossa etusivulla, ennen kuin aloitat taas uuden tälläisen ihanan ketjun...
No mutta sitten kysymykseesi. Mordor ja Kapsät ovat molemmat hyviä armeijoita, Mordor tosin selvästi laajempi. Suurin osa LotRin pelaajista omistaa sekä hyvän, että pahan puolen armeijan, koska turnauksiin tarvitaan molemmat, joten mikset hommaa molempia? Ja tuohon "kumpia alan kerätä"-kysymykseen vastaan taas, kuten kaikkiin muihinkin tälläisiin kysymyksii olen vastannut, että päätä itse, emme voi päättää puolestasi.
No mutta sitten kysymykseesi. Mordor ja Kapsät ovat molemmat hyviä armeijoita, Mordor tosin selvästi laajempi. Suurin osa LotRin pelaajista omistaa sekä hyvän, että pahan puolen armeijan, koska turnauksiin tarvitaan molemmat, joten mikset hommaa molempia? Ja tuohon "kumpia alan kerätä"-kysymykseen vastaan taas, kuten kaikkiin muihinkin tälläisiin kysymyksii olen vastannut, että päätä itse, emme voi päättää puolestasi.
Ihmettely
Miksi näitä kysymyksiä tulee näin paljon?
Jos haluatte tietää esim. kumpi on parempi, Mordor vai rohan, niin menkää katsomaan armeijan valinta apua aloittelioille( se on tossa tiedotteissa ).
Uskokaa nyt jo hyvällä, että valinta on TEIDÄN.
Näiden ketjujen tekeminen saisi jo loppua...
Jos haluatte tietää esim. kumpi on parempi, Mordor vai rohan, niin menkää katsomaan armeijan valinta apua aloittelioille( se on tossa tiedotteissa ).
Uskokaa nyt jo hyvällä, että valinta on TEIDÄN.
Näiden ketjujen tekeminen saisi jo loppua...
Gamesworkshop.com, sinne ne warhammeristit menneet on... ;D
Sotuun pitäisi näköjään lisätä uusi The Lord of the Rings -osio. LotR hiekkalaatikko, nimittäin. Sinne voisi varastoida kaikki tälläiset ketjut, joiden takia tätä foorumin osiota ei nykyään meinaa jaksaa selata. Ja oli ihan pakko tulla taas valittamaan, jos siitä aiheesta aiotte post countianne nostaa seuraavaksi.
Haha!Klonkku kirjoitti:Sotuun pitäisi näköjään lisätä uusi The Lord of the Rings -osio. LotR hiekkalaatikko, nimittäin. Sinne voisi varastoida kaikki tälläiset ketjut, joiden takia tätä foorumin osiota ei nykyään meinaa jaksaa selata.
Opinions are like assholes: everyone has one and they usually stink.
My thoughts exactly. Kaikille uusille käyttäjille vinkeiksi, että miettikää kahdesti ennen postaamista, olkaa oma-aloitteisia, ajatelkaa itse, käyttäkää hakua ja viestien muokkaustoimintoa, ja katsokaa miten kokeneemmat käyttäjät postaavat.Vrasku kirjoitti:Alkaa tosiaan ärsyttää kun koko sivu on nyt täynnä näitä tyhjänpäiväisiä topiceja. Lukkojakin on tainnut tulla viimeaikoina ennätysmäärä. Ja vielä juuri näitä "kumpi-on-parempi" -topiceja. Ei perskutarallaa!
Avautumista. Toivottavasti koko alue ei mene lähitulevaisuudessa ihan retuperälle, ettei tarvitse alkaa Gestapoa leikkimään.
Viimeksi muokannut pamp-pu, La 28.04.2007 19:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.