Onko väliä että jos mulla on scoutti ryhmä joilla on sniput ja sergeantilla ei oo snipua mutta listan mukaa on?Sillä on kädessä colsis ase mutta olen maksanut snipusta pisteet.Eli sillä on snipu eikä closis ase.Haittaako tälläinen *proxitys*?Menetänkö siitä maalaus pisteitä tai jotain?
Typerät proxyt laskevat maalauspisteitä. Kyseinen esimerkki ei vielä ole typerä proxy. Tosin jos joka toinen boltteri armeijassa on plasmagun, voidaan jo puhua typerästä. Aiheeseen liittyen, itserakennetut tai sculpatut yksiköt ovat hyvä juttu, eivätkä ne tiputa maalauspisteitä. Erikseen tietenkin mustaksi spreijatut limutölkit podeina ja vastaavat.
Muistathan kuitenkin mainita vastustajalle, että kersantilla on sniper rifle.
Vielä yksi kysymys: Jos modelien lisääminen/poistaminen eturankista aiheuttaa sen, että jotku modeleista liikkuvat yli normaalin moven mutta alle tuplan, voiko uniitti ampua?
-Voi, koska liike ei tässä tapauksessa ole marssimista
Miksi turnaukseen on otettu näin eri kanta armeijakirjaan nähden? Itse en vain voi ymmärtää, miksi fanaticcien sijainti pitäisi vastustajalle kertoa. Miksi näin?
Lainaus turnauksen sääntöpaketista:
Turnauksessa pelataan taikaesineitä lukuunottamatta avoimin listoin. Kaikki muu on paljastettava,mukaanlukien erilaiset jumalsidonnaisuudet
-Tämä on turnausjärjestäjien näkemys siitä mikä on yleisesti tasapuolista ja reilua ja voin vakuuttaa, että sääntöpaketin suunnittelijoiden tarkoituksena ei ole ollut pilata O&G pelaajien turnausta. Asia tullaan ottamaan esille seuraavaa turnauspakettia kasatessa, mutta valitettavasti sitä ei voida tähän turnaukseen muuttaa.