Onkos noille kummallekkaan statseja missään?
Tää on pakko saada!
-
Skavengeneral
No, forgeworldin tilaus listassa lukee että se mammutti on hinnaltaan 340€+ €12.50 kuljetusmaksuaGotrek kirjoitti:Paljonko tommonen mammutti maksanaa??
Olen lomalla, eikä minua näy eikä kuulu. Siksi myöskään en saa viestejäsi, joten minua on turha yrittää saada mitenkään kiinni. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!
Toihan on Great Knarloc tai jotain sinne päin... Hinta 64€ + 7€ toimituskulut.... ja säännöt http://www.forgeworld.co.uk/gknarloc.pdf
-
Skavengeneral
Ja Kaaos mammutin säännöt saa tästä...
Olen lomalla, eikä minua näy eikä kuulu. Siksi myöskään en saa viestejäsi, joten minua on turha yrittää saada mitenkään kiinni. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!
-
Skaven Lord
Hienojahan noi on... Mitäs ootte mieltä yleensä Forgeworldin tuotteista pelissä? Onko lentsikat ja erikois raskaat tankit tervetulleita? Tälle vois ehkä pistää oman paikan, mutta kysytään kumminki. :?
Mun mielestä lennokit on ihan ok, kun ne tuovat realistisuutta peliin, mutta joku 800p iso tankki on kyllä vähän liikaa...
Mun mielestä lennokit on ihan ok, kun ne tuovat realistisuutta peliin, mutta joku 800p iso tankki on kyllä vähän liikaa...
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
-
Skavengeneral
Mutta eiväthän nuo olekaan viralliset säännöt kun koko monsteri on Forgeworld tuotos joten noita on enintään tosi rikkailla keräilijöillä (tietysti en tiedä pelaako semmoset heput vai ei) ja tietysti voimme pitää kyselyn onko kellään täällä tuollasta mammuttia. Ja tässä pika-arvio: EIPXI kirjoitti:KöhKöh... Nuo säännöt eivät ole tasapainotusta nähneetkään. Varsinkin pistehinta on niin alikanttiin että... Hieno tuo kyllä on! Hinta vain on hirveä.