Tää on pakko saada!

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Mets^

Viesti Kirjoittaja Mets^ »

Ei harranjumala toi Mammutti :D Erittäin vaikuttava.

Onkos noille kummallekkaan statseja missään?
Gondori

Viesti Kirjoittaja Gondori »

Paljonko tommonen mammutti maksanaa??
Skavengeneral

Viesti Kirjoittaja Skavengeneral »

Gotrek kirjoitti:Paljonko tommonen mammutti maksanaa??
No, forgeworldin tilaus listassa lukee että se mammutti on hinnaltaan 340€+ €12.50 kuljetusmaksua
Olen lomalla, eikä minua näy eikä kuulu. Siksi myöskään en saa viestejäsi, joten minua on turha yrittää saada mitenkään kiinni. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!
Harma

Viesti Kirjoittaja Harma »

Toihan on Great Knarloc tai jotain sinne päin... Hinta 64€ + 7€ toimituskulut.... ja säännöt http://www.forgeworld.co.uk/gknarloc.pdf
Skavengeneral

Ja Kaaos mammutin säännöt saa tästä...
Olen lomalla, eikä minua näy eikä kuulu. Siksi myöskään en saa viestejäsi, joten minua on turha yrittää saada mitenkään kiinni. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!
Skaven Lord

Viesti Kirjoittaja Skaven Lord »

Nuo kummatkin tai ainakin toi warmammoth pitää saada
Behold the glory of my vermin horde
Temenius

Viesti Kirjoittaja Temenius »

Tuo on kyllä vähän mahtavan näkönen!!
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Hienojahan noi on... Mitäs ootte mieltä yleensä Forgeworldin tuotteista pelissä? Onko lentsikat ja erikois raskaat tankit tervetulleita? Tälle vois ehkä pistää oman paikan, mutta kysytään kumminki. :?

Mun mielestä lennokit on ihan ok, kun ne tuovat realistisuutta peliin, mutta joku 800p iso tankki on kyllä vähän liikaa... :|
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Kalakukko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kalakukko »

KöhKöh... Nuo säännöt eivät ole tasapainotusta nähneetkään. Varsinkin pistehinta on niin alikanttiin että... Hieno tuo kyllä on! Hinta vain on hirveä.
::Ei ole hyviä ihmisiä, on vain pahoja ihmisiä, joila on kaksi vastakkaista puolta::
Skavengeneral

PXI kirjoitti:KöhKöh... Nuo säännöt eivät ole tasapainotusta nähneetkään. Varsinkin pistehinta on niin alikanttiin että... Hieno tuo kyllä on! Hinta vain on hirveä.
Mutta eiväthän nuo olekaan viralliset säännöt kun koko monsteri on Forgeworld tuotos joten noita on enintään tosi rikkailla keräilijöillä (tietysti en tiedä pelaako semmoset heput vai ei) ja tietysti voimme pitää kyselyn onko kellään täällä tuollasta mammuttia. Ja tässä pika-arvio: EI :D
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Kesällä varmaan tulee warhound titan chaokselle, jos voitan lotossa, ostan niitä 5

:? en lottoa
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”