Info kirjakaupat?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Thor

Info kirjakaupat?

Viesti Kirjoittaja Thor »

Myydänkö infoissa figuja, jostain näin olen kuullut?

Ja tietääkö kukaan onko vuoksenniskan infossa figuja myynnissä?
Let the Hammer Fall
Skavengeneral

Viesti Kirjoittaja Skavengeneral »

Siis ainakin Tampereella myydään info kirjakaupoissa figuja eli kai muuallakin on.
Olen lomalla, eikä minua näy eikä kuulu. Siksi myöskään en saa viestejäsi, joten minua on turha yrittää saada mitenkään kiinni. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!
c0mmy

.......

Viesti Kirjoittaja c0mmy »

Kyllä myydään .. ihmeellistä vaan että ne ovat lopettaneet maalien myymisen .. ainakin Tampereel
Skaven Lord

Re: .......

Viesti Kirjoittaja Skaven Lord »

Comissar kirjoitti:Kyllä myydään .. ihmeellistä vaan että ne ovat lopettaneet maalien myymisen .. ainakin Tampereel
Hei anteex vaan mut jos kysyt niiltä et missä niitten maalit o niin ne näyttää ne sulle :D Ne ei oo lopettanu maalien myynnin vaan ne o siirtäny sen hyllyn pikkasen sivummalle kyllä sen sieltä huomaa se on vaan aikas huonossa paikassa, meinaan se o maassa.
Behold the glory of my vermin horde
Ketku

Viesti Kirjoittaja Ketku »

Hämeenlinnan Infosta ei kyllä löydy mitään figuja. Ainakaan minä en ole löytänyt. Tämä voinee johtua siitä että Hämeenlinna on niin iso kaupunki :)
"Ah sitä suloista tuskaa ja kipua viiltävää"
Puolijohdediodi

Viesti Kirjoittaja Puolijohdediodi »

raumalla ne lopetti figumyynnin kokonaa... :cry:
luulen että turussa myös, viimeksi kun kävin en löytänyt sieltä enää figuja...
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Lohjalla myydään ainakin...
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Skavengeneral

Viesti Kirjoittaja Skavengeneral »

Skaven Lord kirjoitti:
Comissar kirjoitti:Kyllä myydään .. ihmeellistä vaan että ne ovat lopettaneet maalien myymisen .. ainakin Tampereel
Hei anteex vaan mut jos kysyt niiltä et missä niitten maalit o niin ne näyttää ne sulle :D Ne ei oo lopettanu maalien myynnin vaan ne o siirtäny sen hyllyn pikkasen sivummalle kyllä sen sieltä huomaa se on vaan aikas huonossa paikassa, meinaan se o maassa.
Juu, kuten Skaven lord sanoi, niin on niitä maalejakin siellä vielä, ne on vaan pensseleitten luona siinä seuraavassa kulmassa (kävin sielä mettästämässä tänään bestial brownia, joka oli loppu sekä sieltä että fantasiapeleistä). Ja se info ei kyllä oo lopettamassa myyntiä koska kaikki hyllyt oli täynnä paketteja ja blistereitä (ainoa ongelma on että blistereille on liian vähän tilaa :()
Olen lomalla, eikä minua näy eikä kuulu. Siksi myöskään en saa viestejäsi, joten minua on turha yrittää saada mitenkään kiinni. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!
Skaven Lord

Skavengeneral kirjoitti:
Skaven Lord kirjoitti:
Juu, kuten Skaven lord sanoi, niin on niitä maalejakin siellä vielä, ne on vaan pensseleitten luona siinä seuraavassa kulmassa (kävin sielä mettästämässä tänään bestial brownia, joka oli loppu sekä sieltä että fantasiapeleistä). Ja se info ei kyllä oo lopettamassa myyntiä koska kaikki hyllyt oli täynnä paketteja ja blistereitä (ainoa ongelma on että blistereille on liian vähän tilaa :()
Huomasin ton blistereiden tilan puutteen :cry: kanssa kun vierailin infossa viime maanantaina. Meinaat ottaa jonku blisterin niin eix toinen tipu siit vierestä :cry: säälittävää
c0mmy

........

Viesti Kirjoittaja c0mmy »

Juu ne kaikki figut on ahdettu siihen yhelle seinälle .. rasittavaa .. saisivat käyttää enemmän tilaa niille kun kerta ovat tilanneet niin paljon.
Skaven Lord

Re: ........

Comissar kirjoitti:Juu ne kaikki figut on ahdettu siihen yhelle seinälle .. rasittavaa .. saisivat käyttää enemmän tilaa niille kun kerta ovat tilanneet niin paljon.
Nii ainakin kax hyllyy ois mahtava :D Musta tuntuu et infossa o varmaan tampereen parhaiten noita isoja härveleitä tohon 40k:on
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

info on hywä kauppa mutta tilanpuute (Tampereen...) kaverin kanssa keräiltiin kymmenen minuuttia siinä blistereitä kun piti etsiä Gandalfia mutta arvatkaapa vain tippuiko melkein kaikki...!!
niih.
Skaven Lord

KääpiöKuningas kirjoitti:info on hywä kauppa mutta tilanpuute (Tampereen...) kaverin kanssa keräiltiin kymmenen minuuttia siinä blistereitä kun piti etsiä Gandalfia mutta arvatkaapa vain tippuiko melkein kaikki...!!
Juuri tuota tarkoitan :cry: Pitäisköhäm laittaa joku sellanen adressi johon listataan ihan sikana nimiä että saatais infoon lisää tilaa :D
Eerie

Viesti Kirjoittaja Eerie »

joo kyllä lohjalla myydään mutta aika ****n vähän :cry:
minä olen swamphead
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”