Elikkä.
Olisin tulossa viikolla 21 Tettiin Helsinkiin, ja iltavapailla ajattelin pelailla figuilla. Nelkytkoo kiinnostaisi, ja figuistakin voisin saada kasaan noin 500-100pts armeijan Kaaosta. Pulma on siinä, etten osaa täydellisesti sääntöjä.
Löytyisikö pääkaupungista ketään joka voisi opettaa minulle sääntöjä, ja onko helsingissä jotain yleistä paikkaa jossa voisi pelailla vapaasti (Fantsu, GeeWee??)
Helsingissä ketään opettamassa 40K:ta (Uusi yritys)
Helsingissä ketään opettamassa 40K:ta (Uusi yritys)
Viimeksi muokannut IRiaD, Ti 22.05.2007 19:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
-
Sir Trousar
40k ensiviikolla?
Itse voisin jossain vaiheessa tulla pelailemaan. Omistukseeni kuuluu 2000 pts Eldar ja 1000pts IG. Fantasy battle on kyllä paremmin hanskassa, mutta olen saanut jälleen kahden vuoden takaisen 40k innostuksen käyntiin. Ilmottele vaikkapa päiviä mitkä sopivat niin palaillaan asiaan.
Helsingin Fantasiapelien Lohikäärmeenluola Kaisaniemen metroasemalla sopinee parhaiten helpon saavutettavuutensa ja pelitilojensa ansiosta.
Numeroni on 0503635756, siihen voi toki soittaa jos on muuta kysyttävää, tai jos et löydä paikanpäälle.
-Osku
://OEdit: Anteeksi, piti mennä yv;llä, mutta ryssin sitten jotenkin. Ensikerralla oikein sitten.
Helsingin Fantasiapelien Lohikäärmeenluola Kaisaniemen metroasemalla sopinee parhaiten helpon saavutettavuutensa ja pelitilojensa ansiosta.
Numeroni on 0503635756, siihen voi toki soittaa jos on muuta kysyttävää, tai jos et löydä paikanpäälle.
-Osku
://OEdit: Anteeksi, piti mennä yv;llä, mutta ryssin sitten jotenkin. Ensikerralla oikein sitten.
A small mind is easily filled with hope. Hope is the first step on the road of dissapointement.
No hei taas ihmiset. Tarvitsisin uudestaan sitä peliseuraa, kun edellinen peli estyi Deep Purplen keikan ilmaislipun takia. päiväksi kävisi torstai tai perjantai tätä viikkoa. Peli on 40k, koko 500pts, aihe sääntöjen opettelu ja paikka Lohikäärmeenluola. Eli jos jotain kiinnostaa opettaa minulle 40kn säännöt niin...
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P