GW Sneak Peeks + Muita uusia LotR figuja
-
Simpsons Friikki
-
Eorl Nuori
Nämä tuotelinjat siis tuodaan myyntiin joskus loppukesästä/alkusyksystä.
Varsin hyvältä näyttää. Kirjojen kannet eivät minua mitenkään erityisesti säväyttäneet, mutta kyllähän ne kelpaavat.
Ritarit vaikuttavat olevan täysin identtisiä vanhojen kanssa, jos jätetään huomioimatta kilvet ja peitsiin ilmestyneet liput. Sen sijaan hevoset ovatkin kaikki uusia ja vielä varsin hienoa kamaa. Taitaapi ratsuväkiyksikköni kasvaa tämän lisärin myötä.
Morannonin örkit näyttävät mielestäni lupaavilta ja varsin yksityiskohtaisilta ollakseen muovisia. Osalla vaikuttaa olevan länkisääret, mutta luulisin sen johtuvan vain kuvakulmasta(moni on selvästi astumassa eteenpäin, mikä vääristää kuvaa). Aseistus on hienoa. Ostan varmasti.
Varsin hyvältä näyttää. Kirjojen kannet eivät minua mitenkään erityisesti säväyttäneet, mutta kyllähän ne kelpaavat.
Ritarit vaikuttavat olevan täysin identtisiä vanhojen kanssa, jos jätetään huomioimatta kilvet ja peitsiin ilmestyneet liput. Sen sijaan hevoset ovatkin kaikki uusia ja vielä varsin hienoa kamaa. Taitaapi ratsuväkiyksikköni kasvaa tämän lisärin myötä.
Morannonin örkit näyttävät mielestäni lupaavilta ja varsin yksityiskohtaisilta ollakseen muovisia. Osalla vaikuttaa olevan länkisääret, mutta luulisin sen johtuvan vain kuvakulmasta(moni on selvästi astumassa eteenpäin, mikä vääristää kuvaa). Aseistus on hienoa. Ostan varmasti.
Viimeksi muokannut tartunta, To 10.05.2007 19:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ah, knaitit ovat todella tyylikkäitä! Liput ovat kiva lisä ja hauskaa, että nuo kilvet ovat nyt tulleet optioiksi. Minulla on jo yksi knaitti, jolle olen kilven pistänyt, mutta se esittääkin kapteenia 
Morannon örkit ovat kanssa laatutavaraa, parilla on erittäin mielenkiintoiset asennot, mutta muutama on lähes suora kopio Minasseista sekä yski näyttää aivan kääpiöltä. Erittäin hienosti tehtyjä kumminkin, haarniskat ovat erityisen hyviä, sekä ilmeet ovat todella agressiivisia. Tuo örkki oikeassa yläkulmassa näyttää kyllä Mr T:ltä, mutta ei kai se haittaa
Morannon örkit ovat kanssa laatutavaraa, parilla on erittäin mielenkiintoiset asennot, mutta muutama on lähes suora kopio Minasseista sekä yski näyttää aivan kääpiöltä. Erittäin hienosti tehtyjä kumminkin, haarniskat ovat erityisen hyviä, sekä ilmeet ovat todella agressiivisia. Tuo örkki oikeassa yläkulmassa näyttää kyllä Mr T:ltä, mutta ei kai se haittaa
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
Ratsastajat ovat kyllä tyylikkäitä, erityisesti plussaa siitä, että ovat GW:llä jaksaneet tehdä uudet hevoset. Morannonit just hienoja! Komeat aseet, armorit, asennot, koko kokonaisuus upea! Ne on just "örkkimäisiä"- niinku pitääkin. Gondor in flames-kansi oli hienonpi, se journey bookki ei ihan niin hienoa kantta omannut. Morannonit siis ainakin meitin ostolistalla.
Haradien kuvia odotellessa...
Haradien kuvia odotellessa...
Uudet Dol Amrothin pikemenit nähtävillä! Upeita! Kypärätkin ovat tällä kertaa sopivia ja komeita!
Loppusyksystä näyttäisi tulevan Gondorilleni varsinaista kulta-aikaa.
Loppusyksystä näyttäisi tulevan Gondorilleni varsinaista kulta-aikaa.
-
koomaSonkku
- Gondorin Marko
Hoi! Kesäkuun WD on saapunut jo joillekin. Ja mitäs sieltä löytyykään?
Axemen of Lossarnach - tönkköinä kuin sillit
Clansmen of Lamedon - pelin isoimmilla miekoilla
Harad Serpent Riders - oikeasti pelottavan näköisiä kavereita <3
Riders of the Dead - hienoja, joskin konversiot muovisista Rohanilaisista taitavat tulla olemaan melko yleisiä pelikentillä
Woset - hyvisten ihka omat goblinit
http://www.thelastalliance.com/index.ph ... orum_id=59
Axemen of Lossarnach - tönkköinä kuin sillit
Clansmen of Lamedon - pelin isoimmilla miekoilla
Harad Serpent Riders - oikeasti pelottavan näköisiä kavereita <3
Riders of the Dead - hienoja, joskin konversiot muovisista Rohanilaisista taitavat tulla olemaan melko yleisiä pelikentillä
Woset - hyvisten ihka omat goblinit
http://www.thelastalliance.com/index.ph ... orum_id=59
"The unit attacked on the back do not enjoy the protection of their shield."
-
Chaotic Dwarf
Serpent riderit olivat oikein onnistuneen näköisiä, mitä tuosta kuvasta sai selvää. Eniten kuitenkin tulevasta julkaisusta odotan woses warrioreja.
Jos oikea silmäsi viettelee sinua, repäise se irti ja heitä pois. Ja jos oikea kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä pois.
-Jeesus Nasaretilainen, Matt. 5:29-30
-Jeesus Nasaretilainen, Matt. 5:29-30
- Gondorin Marko
Scrollailet tuota linkin sivua vähän alaspäin niin siellä on isompikin kuva. Jos siis et sinne asti lukenut.Captain of Dwarfs kirjoitti:Serpent riderit olivat oikein onnistuneen näköisiä, mitä tuosta kuvasta sai selvää. Eniten kuitenkin tulevasta julkaisusta odotan woses warrioreja.
"The unit attacked on the back do not enjoy the protection of their shield."
Mukavan näköistä porukkaa tuli taas esille. Axemenit ovat tönkköjä ja näyttävät liikaa kääpiöiltä. Clansmenit ovat ihan hienoja, mutta odotin näiltä kahdelta hieman enemmän noiden Men-at-arms of Dol Amrothien jälkeen.
Rider of deadit ja wosesit ovat myös upeita, mutta eniten minuun kolahti nuo serpent riderit. Ne tulevat monipuolistamaan mukavasti harad armeijaani. Serpent guardit ovat sitten varmaankin melko saman laisia kuin nämä raiderit. Itse asiassa luulen, että guardit ja raiderit ovat sama asia, mutta toinen on vain ratsulla. Tullekohan näille bodyguard?
Rider of deadit ja wosesit ovat myös upeita, mutta eniten minuun kolahti nuo serpent riderit. Ne tulevat monipuolistamaan mukavasti harad armeijaani. Serpent guardit ovat sitten varmaankin melko saman laisia kuin nämä raiderit. Itse asiassa luulen, että guardit ja raiderit ovat sama asia, mutta toinen on vain ratsulla. Tullekohan näille bodyguard?
Puhuimpas kivasti!