Turnauslistat (Helffit ja Mordor + Eastern realms)

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
koomaSonkku

Turnauslistat (Helffit ja Mordor + Eastern realms)

Viesti Kirjoittaja koomaSonkku »

Eipä ole eka kerta kun meikäläiseltä tulee tämän tyylisiä listoja, mutta muutos on se, että oon jopa tyytyväinen näihin. :)

Pahikset

Eastern realms:

Khamûl the Easterling 135pts.
-Armoured horse

18x Easterling warrior 152pts.
-8x HW ja shield
-6x Bow
-4x Spear ja shield

Mordor:

Orc captain 55pts.
-Shield
-Warg

Mordor Uruk-hai Captain 55pts.
-Shield

16x Orc warrior 96pts.
-12x spear
-4x HW ja shield

5x Warg rider 69pts.
-2x t-spear ja shield
-3x HW ja shield

5x Mordor Uruk-hai 45pts.
-5x shield

YHT: 607pts. Massa: 46 Jousia: 6 (sankareiden hevoset mäkeen) Mahtia: vain 6
Onko teemallisesti huono tai muuten vaan hirveää juustoa ottaa Shagrat tavallisen kapun tilalle?

Hyvikset:

Elven havens:

Glorfindel 140pts.
-Heppa

Elf Captain 80pts.
-H-A
-Shield

34x Elf warrior 370pts.
-12x Spear ja bow
-16x Elven blade
-6x Spear ja shield

YHT: 590pts. Massa: 36 Jousia: 12 (tasan 33%) Mahtia: vaan 5
Viimeksi muokannut koomaSonkku, Ti 15.05.2007 16:57. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Elrondin fight paremmaksi!

Purrrr.
koomaSonkku

Joo ihan hyviä ideoita. Mitään muita ehdotuksia? Merkkasin kursivoidulla ukot, joita ei vielä oo käytettävissä eli niiden pois ottoa tai hienosäätöä voi ehdottaa melko vapaasti.

Purrrr.
Eorl Nuori

Viesti Kirjoittaja Eorl Nuori »

Miten olisi jos vaihtaisit Mordorin Urukki kapun Easterling kapteeniin, jolloin voisit vaihtaa Khamulin Rinkkuun. Tämä siksi, että Rinkut taikoovat paremmin. Ja jos otat Khamulin taistelijaksi, niin saat esim. Peikon tuohon hintaan. Myönnetään, ei minulla ole kokemusta Khamulista, mutta jotenkin en ole vakuuttunut siitä. Ei ole kovin kummoinen taistelija, kiitos yhden attackin ja woundin. Ja taikominen luistaa Rinkuiltakin paremmin.
koomaSonkku

Noin mulla just oli alkuperäsessä kokoonpanossa herojen osalta. Khamûlhan ei lähistelytaidoilla juhli, mutta erikoissääntönsä ansiosta on jo ihan kelpo siihenkin hommaan. Vielä kun saa kaupan päälle ison arsenaalin taikoja, on Khamûl ihan kova valinta. Tokihan sormus fani taikoo paremmin, mutta kyllä noilla itäläisenkin taikojen osumisilla selviää. Easterling kapu on sitä paitsi sekä Fightiltaan että strenaltaan heikompi kuin Mordorin urukki kapu. Ja tuo kapteeni on tämän listan wnb-mättöhero. Mutta mutta, ihan harkitsemisen arvoinen idea.

Purrrr.
Eorl Nuori

Viesti Kirjoittaja Eorl Nuori »

No kyllähän silla Khamulilla warruja pieksee, mutta "arskankaatajaksi" siitä ei oikein ole ;). Heroja tappaessa kannattaa varmaankin Transfixata kohde ensin, ettei tule Khamulille noutaja.
Olen kyllä edelleen sitä mielta, että vaihda Khamuli, mutta jos olet hyväksi kokenut, niin mikäs siinä, Khamulhan sopii Easterlingien kanssa kuin nenä päähän.
Elrohir

Viesti Kirjoittaja Elrohir »

Minun mielestäni voisit pitää Khamulin, sillä hevosella hyökätessä saa extra attackin ja siihen vielä spessun avulla lisäatakki ja sitten kaatunutta vastustajaa lyödäänkin jo kuudella iskulla.

Mutta siis listoihin tarkemmin, hienon näköisiä, eroavat monista muista liittolaislistoista, mahtia on ehkä pikkuisen normaalia vähempi, mutta massaa on mukavasti. Pidä tuo tuollaisena tai tee kokonaan uusi.
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
Serkunson

Viesti Kirjoittaja Serkunson »

Kyllähän tuo Khamul voi saada noita willejä takaisin... Mutta taas isolla beissillä Khamul joutuu helposti neljää vastaan jos sillä on tappelu mielessä.

Tosin Khamulilla on vain se kaksi mahtia ja jos sattuu heittämään tappelussa kolmosen ja vastustaja heittää kutosen ja wundaa pari kertaa on Khamul mennyttä... Eikä tolla kahdella mahdilla paljon heroiceja tehdä...

Tavallinen rinkku voisi olla linjojen takana ja juoksennella hevosella taikomassa sinne tänne. Mutta jos tykkäät Khamulista ota se ihmeessä. Mutta kyllä minä sen tavallisen rinkun ehkä ottaisin.
Elämä on lyhyt, elä se täysillä!!!
tartunta

Viesti Kirjoittaja tartunta »

Khamulia en itse ainakaan olisi poistamassa; se on siisti ja oikein käytettynä yksi pelin tehokkaimmista napeista. Muista valikoida taistelusi (yleensä armeijoiden reunoilta, ei keskeltä päälinjaa) ja käytä williä loitsimiseen vain pakon edessä(ehkä joskus teet transfixin, mutta muuten se ei kannata). Ja jos haluat viedä Khamulin tehot vielä aivan toiseen sfääriin, kannattaa ottaa Fell Beast(silloin tällä kaataa varsin helposti jo Arskankin).

Mikäli vaihdat normaaliin rinkkuun, saat käytännössä täysin erilaisen heron: Khamul on mutkikkaampi lähishero, normaali rinkku taas loitsii armeijan takaa. Valinta riippuu siitä, että kummasta pidät enemmän. Itse pitäisin Khamulin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Armeijalistat”