Speaker's Corner
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- Blackguard
Speaker's Corner
isketään tänne tämä nyt pystyyn, kun kaikki vanhat herkut katosivat.
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
-
The Educated Fool
Re: Speaker's Corner
hyvä osku!! Hyvin vedetty! vieläkö pelailet?
"Miten säästätte sähköä?": "Perjantaisin on vintti pimeänä."
- Blackguard
niin aktiivisesti, etten oo about vuoteen koskenu figuihin.
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
-
The Educated Fool
sit plaamaa.
aloin just keräämää brettejä uudestaa. fanatic V pitäis saada jengi valmiiks.
Mikkohan kertoi suunnittelevansa karttapohjaista kesäkampanjaa. Sinne varmaan tarvittaisiin pelaajia, jos se nyt jaksaa sitä alkaa tekemään.
"D'oh!"
-Homer J. Simpson
-Homer J. Simpson
jokohan mikolla on pleissin uusi avain? olisi kiva päästä pelailemaan uusia vastuksia vastaan 
- Humppakeppi
Tarkoitus olisi aloittaa kampanja kesäloman jälkeen tai sen loppupuolella. Menen Viroon 10. kesäkuuta ja tulen takaisin elokuun alussa. Ehdotuksia ja ideoita koskien kampanjaa otetaan myös vastaan.Miekkonen kirjoitti:Mikkohan kertoi suunnittelevansa karttapohjaista kesäkampanjaa. Sinne varmaan tarvittaisiin pelaajia, jos se nyt jaksaa sitä alkaa tekemään.
Scary, Scary...
joku muu voisi ottaa kesän ajaks the bossen tittelin
- Humppakeppi
Esa?Viski kirjoitti:joku muu voisi ottaa kesän ajaks the bossen tittelin
Uutta avainta en ole vielä saanut, eikä näillä näkymin ole tietoa milloin sen saa (soitin Pleissille)... Voidaan kuitenkin pitää peli-päiviä muulloin kuin viikonloppusin. Varasin sen huoneen sieltä alhaalta ensi viikon perjantaiksi, siellä voi pelata n. klo. 16.00 asti.
Scary, Scary...
No kunhan uusi avain saadaan, niin kyllä mä sen voin avainnippuuni ottaa : ). Ongelmaksi tulee vaan nuo mun työvuorot. Tai sitten pelaillaan ainoastaan kun mulle käy : D. Eli kerran tai pari viikossa ja random päivinä. Joista sitten ilmoteltas foorumil.
No hommaappas sitten se avainApu kirjoitti:No kunhan uusi avain saadaan, niin kyllä mä sen voin avainnippuuni ottaa : ). Ongelmaksi tulee vaan nuo mun työvuorot. Tai sitten pelaillaan ainoastaan kun mulle käy : D. Eli kerran tai pari viikossa ja random päivinä. Joista sitten ilmoteltas foorumil.
- Humppakeppi
Uuden avaimen saattaa saada jo ensi viikolla. Perjantaina ei olekaan peli-päivää, siel on jotain lapsii...Viski kirjoitti:No hommaappas sitten se avainApu kirjoitti:No kunhan uusi avain saadaan, niin kyllä mä sen voin avainnippuuni ottaa : ). Ongelmaksi tulee vaan nuo mun työvuorot. Tai sitten pelaillaan ainoastaan kun mulle käy : D. Eli kerran tai pari viikossa ja random päivinä. Joista sitten ilmoteltas foorumil.
Scary, Scary...
Miten sait sen muovailuvahaspawnin kovaksi? Oliko se ohennettua erikeepperiä? Yritin korvata GS:in sillä, mutta ei oikeen onnistunu kun se ei kovettunu kovin hyvin, no odottelen yön yli ja katon..
"D'oh!"
-Homer J. Simpson
-Homer J. Simpson
- Humppakeppi
Laiton sen päälle pari tai kolme kerrosta vedellä ohennettua erikeepperiä. Lakkakin saattaisi toimia. Mitä yritit tehdä siitä?Miekkonen kirjoitti:Miten sait sen muovailuvahaspawnin kovaksi? Oliko se ohennettua erikeepperiä? Yritin korvata GS:in sillä, mutta ei oikeen onnistunu kun se ei kovettunu kovin hyvin, no odottelen yön yli ja katon..
Scary, Scary...
- Humppakeppi
Joo, ei siitä mitään kovin ohutta pysty tekemään...Miekkonen kirjoitti:Köyttä, ehkä ei toimi niin ohueen juttuun.
Scary, Scary...
Ohhoh, voihan viskin kalsarit. Sen verran on ollut tältä foorumilta taukoa, etten ole edes Vasaroitsijoiden uudesta tulemisesta ollut tietoinen. Eli hyvää päivää vaan kaikille minunkin puolestani. Someday I will return.
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
-
The Educated Fool
Dodiin jaakko, joku päivä sit jaakko se peli.
- Humppakeppi
Kellään onko lomaa tällä viikolla? Olisiko mahdollista peli-iltamaa järjestää?
"D'oh!"
-Homer J. Simpson
-Homer J. Simpson