Mordheim - Ravenhill

Joensuun peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Re: Mordheim - Ravenhill

Viesti Kirjoittaja Gilaelin »

Ainakin minä ja Topi olemme viikonloppuna heilumassa metsissä hopeapatukoiden kanssa ja heilumassa muuten järjestetyissä tapahtumissa, joten minunkin puolestani maanantai olisi jees. En ole käynyt katsomassa, ovatko pöydät vapaana, mutta jos joku kiltti ihminen käy kaupungissa vielä ennen lauantaita, niin voisi ilmoittaa tänne, mikäli en itse ehdi liikkeeseen.

Voin jakaa jengin kahtia tässä ehtiessäni, mutta ajatuksissa kävi, että voisi sijoittaa pelaajat taisteluihin hieman ratingia silmälläpitäen, jotta saataisiin mahdollisimman tasaväkistä. En ole itse ennen pelannut suuria taisteluja, mutta mutu-tuntumalta luulisin, että tällaisissa tilanteissa jengien väliset kehityserot näkyvät entistä selvemmin. Toisaalta en todellakaan tiedä, mikä jenginne ratingit ovat ja muutenkin tiedot toisten bändien kehityksestä ovat ainakin minulle vähintäänkin puoliksi arvailuiden varassa. Jos kuitenkin jengit ovat suhteellisen hyvin tasapainossa, tällä tuskin on mitään väliä. Parin pisteen heitto sinne tai tänne ei ole paha.

Mutta kuinka on, käykö ihmisille alustavasti lauantai pelipäiväksi? Ainakin Aki, minä ja Topi, sekä ilmeisesti DraSa olemme silloin vapaalla.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

Itse ehdottaisin skenuksi Street Brawlia tai Treasure Hunttia. Monster Huntissa on kaikkea pikkusäätöä niin penteleesti.

Toinen pelipäivä voisi tosiaan olla maanantai. Jos DraSa tulee siihen niin silloin voitaisiin mäiskiä kello neljän aikaan.

Ja miten olisi jos isossa mätössä pistettäisiin vastakkain ne bändit jotka vielä eivät ole tapelleet keskenään.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Slugger kirjoitti:
Ja miten olisi jos isossa mätössä pistettäisiin vastakkain ne bändit jotka vielä eivät ole tapelleet keskenään.
Kyllä, tämäkin olisi tarkoituksena. Laitan tässä jossain vaiheessa tätä iltaa/aamun puolella ehdotelman pelaajaryhmistä nettiin. En sanalla sanoen tiedä, enkä muista mitkä parit olivat ensimmäisella ja toisella kierroksella, joten joitain mokia saattaa tulla. Kerrotte vain sitten, niin korjataan.
DraSa

Viesti Kirjoittaja DraSa »

Kyllä lauantaikin käy minulle, silloin tosiaan on vapaata.
Mutta ne muutkin päivät, kuten se maanantai käy, kunhan sillo neljältä alotettas.
Ihan kuinka se noppa vaan pyörähtää, kaikki passaa
Immune to illusions and scientifical blows.
Armed with black magic, spears and crossbows.

http://jonitanskanen.wix.com/dtd-design
Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Nonih, tällaista jakoa noppa ja edellisten kierrosten otteluparien pikainen tarkastaminen tuotti:

Ensimmäisessä porukassa mättäisivät:

-DraSa
-Gobbla
-Lucius
-Gilaelin

Ja toisessa seikkailisivat:

-Slugger
-Tas
-Calmari

Nyt on tietenkin niin, että suurin osa ihmisistä on jo kohdannut toisensa, joten täysin tuoreiden joukkioiden luominen oli täysin mahdotonta. Jonnimmoiseen tasapainoon kuitenkin pyrin, jotta saataisiin jengeille uusia kasvoja vastaan.Kertokaa kuitenkin, jos näette epäkohtia, niin korjataan.

Käyn huomenna fantsussa katsomassa maanantain tilanteen ja varaan sen alustavasti. Jos jollekulle ei sovi, niin käyn itse, tai pistän jonkun ehtivän asialle muuttamaan varausta, sillä itsellä viikonloppu on tavaraa täynnä ja en voi vannoa sata varmaksi, että silloin ehdin liikeeseen.
GobbladasSquig

Viesti Kirjoittaja GobbladasSquig »

Yo gays, I'm back in black!

Pahoittelen syvästi äkillistä katoamistempauksestani kaikille, joita se jollain tavalla satutti, osanottoni ja anteeksipyyntöni myös epätoivosta rotkoon heittäytyneiden omaisille. Mutta selkäs taa älä katsomaan jää, nuori leijona ja sitä rataa, eli eiköhän unohdeta menneet ja jatketa samaan tapaan kuin ennenkin.

Siis, megapeliä on järkkäilyn alla? Nice, I'm totally in. Maanantai on miulle vähän kiireinen päivä, mutta ehtinen ottamaan osaa jossain vaiheessa. Esimerkiksi juuri ehdotetut kellonlyömät 16:00 ja 17:30 sekä niiden välinen ajanjakso kävisi minulle kohtalaisen hyvin, kuudesta eteenpäin täytyy olla jo muualla. Mites Lucius? Onko kukaan muuten kuullut Luciuksesta mitään moneen aikaan? Miulla ja monsieur in questionilla jäi yksi peli tuossa viime kierroksella pelaamatta, mutta se tuskin ketään juurikaan haittaa.

Jees boks, mie oon menossa viikonlopuksi Lahteen mäiskimään FaBaa, sitä tosimiesten peliä, enkä nyt sillä tavalla oikein voi osallistua keskusteluun, mutta kantani lienee käynyt jo selväksi. Mondag från sexton nolnol till halv sexx är jag ledig. Eller så.
Tsekkaa uusi Cabal Ostium -blogi! http://cabal-ostium.blogspot.fi/
Captain Lucius

Viesti Kirjoittaja Captain Lucius »

GobbladasSquig kirjoitti:Mites Lucius? Onko kukaan muuten kuullut Luciuksesta mitään moneen aikaan?
Onnistuinhan minä tieni tänne uusiin peliporukoihin lopulta löytämään. Olenkin sinua jo odotellut pidemmän aikaa, että saisin viimeisimmän kierroksen puuttuvan pelini sinua vastaan kuitattua, mutta se ei taida enää onnistua tällä aikataululla ennen maanantaita. Sitten megabattlen jälkeen tilanteen voisi korjata joku päivä?

Niin, ja minulle tuo megabattlen aika ja päivä ovat varsin sopivia, eli tulossa ollaan.
Liity Kaartiin! Kierrä galaksia! Kohtaa uusia, jännittäviä muukalaisia ja tapa ne!
Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Hyvä näin. Uskoisin, että jos vain kaikki olemme ajoissa paikalla neljältä maanantaina, saadaan puoleentoista/kahteen tuntiin pelattua isompikin mättö oikein hyvin. Koskapa ainakin tälle neljän porukalle näyttää maanantai kelpaavan, käyn varaamassa pöydän tänään.
Teonanacatl

Mitenkäs Megabattlepoppoo numbah 2? Miulla olisi ensiviikolla aikaa kaikkina muina päivinä paitsi keskiviikkona. Tiistaina tosin tarkoitus Tonin kanssa mäiskiä eli silloin voisi siinä klo 16 maissa pelata. Muuten aikalailla kaikki ajat käy.
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
-Trad.
xxxxxxx

Viesti Kirjoittaja xxxxxxx »

Slugger kirjoitti:Mitenkäs Megabattlepoppoo numbah 2? Miulla olisi ensiviikolla aikaa kaikkina muina päivinä paitsi keskiviikkona. Tiistaina tosin tarkoitus Tonin kanssa mäiskiä eli silloin voisi siinä klo 16 maissa pelata. Muuten aikalailla kaikki ajat käy.
No sopivasti Topin kanssa sovittiin confropeli tiistaille klo 14, sen jälkeen voisi hyvinnii pelailla, ellei sitten Topilla ole jotain muita kiireitä luvassa.
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
Tas

Viesti Kirjoittaja Tas »

Joo, tiistaina confron jälkeen voisi olla megabattlen aika, paitsi että sovin siinä about neljän jälkeen pelaavani DraSan kanssa testipelin confroa. Miten olisi jos ennen minun ja kallen konfroa pelattaisiin mättö, vaikka siinä 12-13 aikaan?
Teonanacatl

Tas kirjoitti:Joo, tiistaina confron jälkeen voisi olla megabattlen aika, paitsi että sovin siinä about neljän jälkeen pelaavani DraSan kanssa testipelin confroa. Miten olisi jos ennen minun ja kallen konfroa pelattaisiin mättö, vaikka siinä 12-13 aikaan?
No can do, Minä ja Toni pieksemme toistemme armeijoita silloin.
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
-Trad.
GobbladasSquig

Hei kuulkaas, miulle ilmestyikin nyt meno sille ensi maanantaille, juurikin gigabattlen päälle. Pitääkin mennä katsomaan tyttökaverin potentiaalisen uuden kämpän näyttöä Niinivaaralle. Eli voitte joko kylmästi viivata miut battlesta pois tai sitten miettiä uutta aikaa, ihan miten vain. Miulle käy ensi viikolla kaikki päivä paitsi se maanantai ja arkisin 11-12 on varattu. Mutta jos tuntuu vaikealta sumplia uutta aikaa, ei muuta kuin pelatkaa vain, kyllä mie pärjäilen. Pitäisikin ikäänkuin tasoitukseksi antaa teille muille parin kolmen pelin etumatka, ei tässä nyt tunnu juuri haastetta löytyvän...
Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Joo, tätä sattuu, eipä mitään. Asia ei liene liian fataali, sillä DraSalle näyttivät käyvän kaikki päivät neljästä eteenpäin ja minulle milloin vain, missä vain ja miten vain, paitsi nyt viikonloppuna. Jos siis Luciukselle käy, voisimme siirtää pelin vaikkapa keskiviikoksi, tuohon samaiseen aikaan. Jos joku teistä käy nyt tänään kaupungissa, voisitteko jaksaessanne tehdä muutoksen varauslistaan, muutoin käyn muuttamassa varauksen itse maanantaina.
Captain Lucius

Keskiviikkona neljältä käy minulle.

Mutta arvoisa Gobbla, joudettaisiinkos me nyt mahdollisesti sitten pelaamaan se meidän edellisellä kierroksella missaama peli tiistaina? Kun tarvitsisin ne taistelusta (eli sen häviämisestä) saatavat expapisteet megabattlea varten, etenkin kun tällä hetkellä kukaan käävistä ei edes ole sairaalakunnossa toipumassa jostakin hirvittävästä vammasta. Johonkin aikaan iltapäivästä, mahdollisimman aikaisin (sinulla vissiin joskus kello 12 jälkeen, ehkä lähempänä kello 13?) olisi paras aika minulle. Ellei sitten mene pahasti noiden muiden pelien päälle, mutta jos taloja vain riittää, niin saadaanhan sinne toinen pöytä viritettyä. Joten miten olisi?
Liity Kaartiin! Kierrä galaksia! Kohtaa uusia, jännittäviä muukalaisia ja tapa ne!
Teonanacatl

Captain Lucius kirjoitti:Keskiviikkona neljältä käy minulle.

Mutta arvoisa Gobbla, joudettaisiinkos me nyt mahdollisesti sitten pelaamaan se meidän edellisellä kierroksella missaama peli tiistaina? Kun tarvitsisin ne taistelusta (eli sen häviämisestä) saatavat expapisteet megabattlea varten, etenkin kun tällä hetkellä kukaan käävistä ei edes ole sairaalakunnossa toipumassa jostakin hirvittävästä vammasta. Johonkin aikaan iltapäivästä, mahdollisimman aikaisin (sinulla vissiin joskus kello 12 jälkeen, ehkä lähempänä kello 13?) olisi paras aika minulle. Ellei sitten mene pahasti noiden muiden pelien päälle, mutta jos taloja vain riittää, niin saadaanhan sinne toinen pöytä viritettyä. Joten miten olisi?
Kannattaa huomata että tiistaina on pelipöydistä aika ruuhkaa.

Minä ja Toni klo 12 -->
Kalle ja Topi klo 14 -->
Topin ja Kallen peli jälkeen Mordheim-megamättö ? -->

Mutta jos sekaan mahdutte, niin.
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
-Trad.
Tas

Viesti Kirjoittaja Tas »

Kalle, olisiko mahdollista aikaistaa meidän peliä kahdesta vaikka klo 13:sta? Aki ja Toni pelaavat kyllä silloin, mutta confrohan onnistuu hyvin sillä yhdellä pöytälevyllä. Jos sellaisen saisimme käyttöömme.

Sitten mordheim -pelikin pääsisi alkamaan kai hieman aiemmin, ja ehtisin paremmin pelata neljän aikaan Drasan kanssa.
xxxxxxx

Viesti Kirjoittaja xxxxxxx »

Tas kirjoitti:Kalle, olisiko mahdollista aikaistaa meidän peliä kahdesta vaikka klo 13:sta? Aki ja Toni pelaavat kyllä silloin, mutta confrohan onnistuu hyvin sillä yhdellä pöytälevyllä. Jos sellaisen saisimme käyttöömme.

Sitten mordheim -pelikin pääsisi alkamaan kai hieman aiemmin, ja ehtisin paremmin pelata neljän aikaan Drasan kanssa.
Sopiihan tuo.
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
GobbladasSquig

Eli Lucius, pelaamme tiistaina heti kunhan FaBa-pelini Akia vastaan päättyy, todennäköisesti jossain kahden tienoilla. Käykö siulle vielä tohon aikaan? Toinen mahdollisuus olisi pelata keskiviikkona ennen MEGAbattlea, jos siulla on vapaata. Tietysti mahdollisuudet uusien henchmanien etc. recruittaamisesta on vähän heikot siinä jos seuraava peli alkaa timman sisään...
Captain Lucius

GobbladasSquig kirjoitti:Eli Lucius, pelaamme tiistaina heti kunhan FaBa-pelini Akia vastaan päättyy, todennäköisesti jossain kahden tienoilla. Käykö siulle vielä tohon aikaan?
Juu, kahden aikaan tiistaina käy hyvin. Ilmaannun noihin aikoihin paikalle.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Joensuu”