Keskiviikko käy tosiaan myös minulle.Gilaelin kirjoitti:Joo, tätä sattuu, eipä mitään. Asia ei liene liian fataali, sillä DraSalle näyttivät käyvän kaikki päivät neljästä eteenpäin ja minulle milloin vain, missä vain ja miten vain, paitsi nyt viikonloppuna. Jos siis Luciukselle käy, voisimme siirtää pelin vaikkapa keskiviikoksi, tuohon samaiseen aikaan. Jos joku teistä käy nyt tänään kaupungissa, voisitteko jaksaessanne tehdä muutoksen varauslistaan, muutoin käyn muuttamassa varauksen itse maanantaina.
Mordheim - Ravenhill
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Mordheim - Ravenhill
Immune to illusions and scientifical blows.
Armed with black magic, spears and crossbows.
http://jonitanskanen.wix.com/dtd-design
Hyvä on tämä. Kävin varaamassa pöydän tänään keskiviikoksi 16- .
On kyllä huomenna ruuhkaista pelipöydällä: 11- minä ja Niki, 12- Aki ja Toni ja 14- Topi ja Kalle.
On kyllä huomenna ruuhkaista pelipöydällä: 11- minä ja Niki, 12- Aki ja Toni ja 14- Topi ja Kalle.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Hohoo. Päivä oli Tuulenvaanijoiden, jotka omistivat tasapuolisesti sekä örkit ja kääpiöt, että pisimpään hermonsa pitäneet noidanmetsästäjät. Bling-blingiä sitten herui sen verran, että joukkioon saatiin taas kaksi haltiaa lisää, joka tekee yhteensä yhdeksän. Onnistuipa jengin onnenpekka Blondie ampumaan kääpiöiden johtajankin huvikseen noidanmetsästäjien ja kääpiöiden jättihäsyyn ampuessaan.
Seuraavan kierroksen parit lienevät siis tässä, pistän nämä ylös jo nyt, koska olen juhannuksen päivät harrastamassa suomalaisia kulttuuri-iloja tuttavien mökillä, enkä siten ole tavattavissa. Haltioista saa jauhaa shaibaa vapaasti sillävälin
.
Rune vs Calmari
Gilaelin vs Slugger
Gobbla vs DraSa
Shamaani vs Lucius
Tas vs Stonefist
Heitetään tähän väliin puoliretorinen kysymys. Kuinkas on: heinäkuussa valtio kaappaa kaksi, taikka kolme pelaajista asepalvelukseen, joka tietenkin tarkoittaa pelaajamäärän vähentymistä. Haluatteko jatkaa kampanjaa vielä tämänkin jälkeen, vai lopetetaanko (mie voisin kyllä jatkaa)? Tietysti kampanjan virallisella pitäjällä, Peetulla saattaa asianosaisena olla oma visionsa asiasta, mutta kysynpä nyt alustavasti kuitenkin.
Seuraavan kierroksen parit lienevät siis tässä, pistän nämä ylös jo nyt, koska olen juhannuksen päivät harrastamassa suomalaisia kulttuuri-iloja tuttavien mökillä, enkä siten ole tavattavissa. Haltioista saa jauhaa shaibaa vapaasti sillävälin
Rune vs Calmari
Gilaelin vs Slugger
Gobbla vs DraSa
Shamaani vs Lucius
Tas vs Stonefist
Heitetään tähän väliin puoliretorinen kysymys. Kuinkas on: heinäkuussa valtio kaappaa kaksi, taikka kolme pelaajista asepalvelukseen, joka tietenkin tarkoittaa pelaajamäärän vähentymistä. Haluatteko jatkaa kampanjaa vielä tämänkin jälkeen, vai lopetetaanko (mie voisin kyllä jatkaa)? Tietysti kampanjan virallisella pitäjällä, Peetulla saattaa asianosaisena olla oma visionsa asiasta, mutta kysynpä nyt alustavasti kuitenkin.
- GobbladasSquig
Mauttomat haltiat...
'Squiggedit: Muuten, random sääntökysymys: kun warbandin ratingia lasketaan huomioidaanko jokaisen henchmanin expa erikseen vai vain kerran per henchman group? Eli jos on kolmen gobon henchman group, jolla on kolme expaa, lisääkö se 3 vai 9 pistettä ratingia?
Giledit// Koskapa sääntökirja puhuu ratingin olevan jengin tyypit+näiden yhteenlaskettu expa, sanoisin, että rating lasketaan groupin mukaan, jos sellainen on, sillä groupin jäsenethän jakavat yhteiset expat, eivätkä suinkaan saa näitä eritahtiin. Hieman mutua, mutta näin sanoisin.
'Squiggedit: Muuten, random sääntökysymys: kun warbandin ratingia lasketaan huomioidaanko jokaisen henchmanin expa erikseen vai vain kerran per henchman group? Eli jos on kolmen gobon henchman group, jolla on kolme expaa, lisääkö se 3 vai 9 pistettä ratingia?
Giledit// Koskapa sääntökirja puhuu ratingin olevan jengin tyypit+näiden yhteenlaskettu expa, sanoisin, että rating lasketaan groupin mukaan, jos sellainen on, sillä groupin jäsenethän jakavat yhteiset expat, eivätkä suinkaan saa näitä eritahtiin. Hieman mutua, mutta näin sanoisin.
Viimeksi muokannut GobbladasSquig, Ke 20.06.2007 20:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tsekkaa uusi Cabal Ostium -blogi! http://cabal-ostium.blogspot.fi/
Yh Yh... noidan metsästäjät todellakin...TAAS... ottivat turpaan haltioilta, MUTTA haluan kehuskella puolituis scouttini urheta laukausta, joka pudotti ilkeän haltia velhottaren pois pelistä... hah haa =)
Alku matsi meni kohtalaisen hyvin kun varovasti etenin kohti örkkien ja gobbojen vartioimaa taloa ja kampesin osaa vastaan lähitaisteluun ja samalla osa joukkoista näytti taitojaan vasemmalta sivustalta saapuneita kääpiöitä vastaan. Sittempä kun suurin häsellys oli ohi ja kaikki oli tappaneet toisiaan, örkit ja gobot edellä ja kääpiöt perässä pakeni... ja haltiat pääsi löylyttämään sigmarin poikia =/ ja sittempä oli minun aika paeta...
Ja semmosen jatko kysymyksen heitän että, jos tulee uusi pelaaja ja häntä ei haittaa että bändinsä on muita jäljessä, mahtuuko mukaan?
Alku matsi meni kohtalaisen hyvin kun varovasti etenin kohti örkkien ja gobbojen vartioimaa taloa ja kampesin osaa vastaan lähitaisteluun ja samalla osa joukkoista näytti taitojaan vasemmalta sivustalta saapuneita kääpiöitä vastaan. Sittempä kun suurin häsellys oli ohi ja kaikki oli tappaneet toisiaan, örkit ja gobot edellä ja kääpiöt perässä pakeni... ja haltiat pääsi löylyttämään sigmarin poikia =/ ja sittempä oli minun aika paeta...
Minusta jatketaan vain.Gilaelin kirjoitti: Heitetään
tähän väliin puoliretorinen kysymys. Kuinkas on: heinäkuussa valtio
kaappaa kaksi, taikka kolme pelaajista asepalvelukseen, joka tietenkin
tarkoittaa pelaajamäärän vähentymistä. Haluatteko jatkaa kampanjaa
vielä tämänkin jälkeen, vai lopetetaanko (mie voisin kyllä jatkaa)?
Tietysti kampanjan virallisella pitäjällä, Peetulla saattaa
asianosaisena olla oma visionsa asiasta, mutta kysynpä nyt alustavasti
kuitenkin.
Ja semmosen jatko kysymyksen heitän että, jos tulee uusi pelaaja ja häntä ei haittaa että bändinsä on muita jäljessä, mahtuuko mukaan?
Jos minulta kysytään, niin totta helvetissä =) !Ainakin yksi toinen ihminen foorumin ulkopuolelta oli kiinnostunut Morttiksesta, jos paikkoja on. Kunhan kesähäsellys on pois jaloista ja tilanne on jokaisen tämänhetkisen pelaajan kohdalta kampanjan jatkamisen/jatkamattomuuden paikkeilta on varmistunut voisi lisää populaa värvätä aivan hyvin.DraSa kirjoitti:
Minusta jatketaan vain.
Mutuilet väärin, Gigelin. Kaikki henchmen groupin jäsenet saavat ne exp. pisteet ihan itselleen, eli Tonin tapauksessa kolmen gobon ryhmällä olisi ratingia laskettaessa 9 expaa.GobbladasSquig kirjoitti:'Squiggedit: Muuten, random sääntökysymys: kun warbandin ratingia lasketaan huomioidaanko jokaisen henchmanin expa erikseen vai vain kerran per henchman group? Eli jos on kolmen gobon henchman group, jolla on kolme expaa, lisääkö se 3 vai 9 pistettä ratingia?
Ja: Mie en halua pelata uudestaan Peetua vastaan... Tonia, Luciusta, Hannua ja Mursua vastaan en ole vielä pelannut, eli parita miut jonkun kanssa heistä.
Niin ja minun, Topin ja Akin kolminpelistä sen verran, että ownasin 6-0, taas kerran. Pojat itkekööt lisää, jos siltä tuntuu... ;D
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
- Teonanacatl
"Mutq possesedit on ylitehokkaita ja haltiat juustoa, yhy yhy."calmari kirjoitti:Niin ja minun, Topin ja Akin kolminpelistä sen verran, että ownasin 6-0, taas kerran. Pojat itkekööt lisää, jos siltä tuntuu... ;D
Haltioita taas vastassa, blargh. Voisi vaikka panssarointia ostaa. Marieburgin pojat kun kylpevätkin rahassa, 50 kultakolikkoa. Yippee-fucking-yay.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
-Trad.
Haltiat juustoja? Elanorin voittoputki katkesi :'(.
Muttajoo,huomenna lähden etelä-suomeen, joten muutama peli jää väliin. Stonefist voisi varmaan pelata luciusta vastaan?
Muttajoo,huomenna lähden etelä-suomeen, joten muutama peli jää väliin. Stonefist voisi varmaan pelata luciusta vastaan?
Ovat pelanneet jo ja luulempa, että kääpiöt ovat ansainneet toisensa jo yhdestä kerrasta.Tas kirjoitti:Haltiat juustoja? Elanorin voittoputki katkesi.
Joo, sanokaa siis vaan, jos vastustajat ovat käytettyjä, yritän setviä ne uudestaan. Kelpaako tämä:
Rune vs DraSa
Gilaelin vs Slugger
Lucius vs Calmari
Shamaani vs Tas
Gobbla vs Stonefist
Onko bra?
Jop, väärin tulkitsin. Kiitän korjauksesta.Calmari kirjoitti:Mutuilet väärin, Gigelin. Kaikki henchmen groupin jäsenet saavat ne exp. pisteet ihan itselleen, eli Tonin tapauksessa kolmen gobon ryhmällä olisi ratingia laskettaessa 9 expaa.
- GobbladasSquig
Noniin, ihmettelinkin että miksi tilanne olisi eri tapauksessa jossa yksi kolmesta gobosta olisikin omassa henchman groupissaan... Hyvä siis että tuli kysyttyä, olen nimittäin tässä pelaillut 10-20 pojoa liian pienellä ratingilla. Eipä sillä ole varmaan juuri vaikutusta ollut, aina miulla on vastustajaani suurempi rating ollutkin, muttei koskaan niin suuri että siitä olisi underdogia herunut. Pitää nyt sitten korjata.calmari kirjoitti:Mutuilet väärin, Gigelin. Kaikki henchmen groupin jäsenet saavat ne exp. pisteet ihan itselleen, eli Tonin tapauksessa kolmen gobon ryhmällä olisi ratingia laskettaessa 9 expaa.
Mie voin periaatteessa pelata Kallea vastaan, kun tuli jo tänään noiden Sandwitch Huntereiden kanssa otettua lähikontaktia.
'Squiggedit: Juu, eiköhän vanha KiviNyrkki vastustajasta käy kunhan saapuu matkoiltaan.
Viimeksi muokannut GobbladasSquig, Ke 20.06.2007 23:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tsekkaa uusi Cabal Ostium -blogi! http://cabal-ostium.blogspot.fi/
Pistin sinut tuolla ylempänä Murea vastaan, mutta jos olet jo häntä vastaan pelannut, tai välttämättä Kallea vastaan haluat, voin toki vaihtaa.
- Teonanacatl
Ups... Meikäläisenki pitää näemmä vähän korjailla tuota ratingia.GobbladasSquig kirjoitti:Noniin, ihmettelinkin että miksi tilanne olisi eri tapauksessa jossa yksi kolmesta gobosta olisikin omassa henchman groupissaan... Hyvä siis että tuli kysyttyä, olen nimittäin tässä pelaillut 10-20 pojoa liian pienellä ratingilla. Eipä sillä ole varmaan juuri vaikutusta ollut, aina miulla on vastustajaani suurempi rating ollutkin, muttei koskaan niin suuri että siitä olisi underdogia herunut. Pitää nyt sitten korjata.calmari kirjoitti:Mutuilet väärin, Gigelin. Kaikki henchmen groupin jäsenet saavat ne exp. pisteet ihan itselleen, eli Tonin tapauksessa kolmen gobon ryhmällä olisi ratingia laskettaessa 9 expaa.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
-Trad.
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
-Trad.
Tuo taistelu pari passaa mulle, en oo mättäny viel Runea vastaan... vaan kerkeekö sitä pelailla.
Mites Rune sinä olit jonnekkin katoamassa täältä, millonka sitä kerkeis ottaa tuon matsin?
Juhannuksen jälkeen tietysti.
Mites Rune sinä olit jonnekkin katoamassa täältä, millonka sitä kerkeis ottaa tuon matsin?
Juhannuksen jälkeen tietysti.
Huh kun on teilla ollut kinkerit taalla taas. Melkein havettaa kun missasin. No ehka otan mielummin taman ulkomaasarhellyksen kun kerrankin on mahdollisuus...
Mutta jotta, minulle on buukattu lento takaisin Helsinkiin ensi tiistaiksi, ja keskiviikkona oli tarkoitus paasta Joensuuhun. Ja jos ihan nyt totta puhutaan, niin samalla viikolla ei ihan valttamatta tule tulenpalavaa innostusta pelata Mordheimia, ainakaan heti parin seuraavan paivan aikana. No life alkaa kylla, siita ei ole kysymystakaan, muuta tekemista kun ei oikein ole ja se tekee minulle tosi tosi hyvaa vaihteeksi, mutta katellaan tarkemmin ensiviikolla. Liikaa ei siis kannata luottaa siihen etta olen pelaamassa pikku-ukkeleilla, valitettavasti. Haastelkaa niin kuin minua ei vahaan aikaan olisikaan. Pelaan sitten viisi pelia putkeen kun tulen ja pidetaan viela yhdet loppumegikset, aye?
Ei ole. Peliporukoiden tappoyritys sai minut vahan masentumaan, ja kaiken lisaksi kun iteltani on jaanyt ties miten paljon aktiviteettia valista niin jatan ihan suosiolla tuon 'virallinen paattaja' termin ottamatta vastaan. Kuten Makekin tykkaa sanoa, virallinen paattajakunta on aina ja ikuisesti pelaajat, ei kukaan yksittainen ihminen joka tekee mielivaltaisesti kaikkea. Naas.Tietysti kampanjan virallisella pitäjällä, Peetulla saattaa asianosaisena olla oma visionsa asiasta, mutta kysynpä nyt alustavasti kuitenkin.
Mutta jotta, minulle on buukattu lento takaisin Helsinkiin ensi tiistaiksi, ja keskiviikkona oli tarkoitus paasta Joensuuhun. Ja jos ihan nyt totta puhutaan, niin samalla viikolla ei ihan valttamatta tule tulenpalavaa innostusta pelata Mordheimia, ainakaan heti parin seuraavan paivan aikana. No life alkaa kylla, siita ei ole kysymystakaan, muuta tekemista kun ei oikein ole ja se tekee minulle tosi tosi hyvaa vaihteeksi, mutta katellaan tarkemmin ensiviikolla. Liikaa ei siis kannata luottaa siihen etta olen pelaamassa pikku-ukkeleilla, valitettavasti. Haastelkaa niin kuin minua ei vahaan aikaan olisikaan. Pelaan sitten viisi pelia putkeen kun tulen ja pidetaan viela yhdet loppumegikset, aye?
No minä taidan pitää tauon sitten tällä kierroksella, kun tuo Rune pitää taukoa.
Ellei sitten joku halua pelata kahta peliä tällä kierroksella????
Miten olisi, että se, jolla on kampanjan pienin rating pelaisi toisen pelin, jos niiden ylöskirjailu ei mene liian hankalaksi.DraSa kirjoitti:No minä taidan pitää tauon sitten tällä kierroksella, kun tuo Rune pitää taukoa.
Hmmm... kyllähän tuo aika hankalalta vaikuttaa =P Kun ei kukaan oo ilmottanu ratingiään tänne vielä... muhahaha
Mutta tuo järjestely passais mulle... ihan sillee vastedeskin, jos joku jää ilman paria.
Mun oma rating on tällä hetkellä 151.
Ps. se joka ottais mua vastaan mättöö sais luultavasti tosi iisin voiton... pari hunteria missaa nimittäin seuraavan pelin... ja kolmannella on aina mahdollisuus missata peli =/ huoh... ei mee vahvasti xD
Mutta tuo järjestely passais mulle... ihan sillee vastedeskin, jos joku jää ilman paria.
Mun oma rating on tällä hetkellä 151.
Ps. se joka ottais mua vastaan mättöö sais luultavasti tosi iisin voiton... pari hunteria missaa nimittäin seuraavan pelin... ja kolmannella on aina mahdollisuus missata peli =/ huoh... ei mee vahvasti xD
Oma ratingini näyttäisi olevan 166. Kävi sitten niin, että juuri kun mäntymantulaisilla rupesi menemään putkeen kirottu rosteri otti ja katosi.Onneksi koneella oli käsillä vielä varmuuskopio ja uuden olen kirjoittanut jo ylös, mutta silti jos jollekkin megabattlelaisista on eksynyt lappu mukaan, saa kertoa.
Enemmän tai vähemmän empiiristen tutkimusten jälkeen totesin, että ainakin kaksi ihmistä haluaa vielä tulevaisuudessa lisään kampanjaan, jos se on mahdollista. Tällä tiedolla tuskin tehdään mitään, jos olemme kampanjaa lopettamassa parin viikon päästä, mutta jos ihmiset haluavat jatkaa, ainakin minusta se olisi jees.
Enemmän tai vähemmän empiiristen tutkimusten jälkeen totesin, että ainakin kaksi ihmistä haluaa vielä tulevaisuudessa lisään kampanjaan, jos se on mahdollista. Tällä tiedolla tuskin tehdään mitään, jos olemme kampanjaa lopettamassa parin viikon päästä, mutta jos ihmiset haluavat jatkaa, ainakin minusta se olisi jees.
-
Captain Lucius
Kävisikö Calmarille peli tämän viikon lauantaina kello 12? Wh40k-pelikaveri perui tulonsa, joten minulla olisi nyt vapaa vuoro tuohon aikaan.
Ja minun puolesta jatketaan vain kampanjaa, vaikka väki vähän väheneekin. Etenkin, jos uusia pelaajia kerta on mahdollista saada. Ja minun ratingini on 146 (puuttui muuten meikäläiseltäkin 10 rating-pistettä noista henchmeneistä).
Ja minun puolesta jatketaan vain kampanjaa, vaikka väki vähän väheneekin. Etenkin, jos uusia pelaajia kerta on mahdollista saada. Ja minun ratingini on 146 (puuttui muuten meikäläiseltäkin 10 rating-pistettä noista henchmeneistä).
Liity Kaartiin! Kierrä galaksia! Kohtaa uusia, jännittäviä muukalaisia ja tapa ne!