Muunlaisia haasteita/pelejä Kotkan seudulla.
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Muunlaisia haasteita/pelejä Kotkan seudulla.
Joo klo:12.30 ja jonkun pitää sitten soittaa Eglardionille kun ollaan kirkon edessä kaikki ottaa 2000 pisteen armeijat ja jaot on kait empire ja high elves vastaan dark elves ja chaos.
-
tuli tikku
No, onko pelejä sitten ensi viikolla?
En ole ihan varma vielä. Ilmottelen tossa viikonloppuna kun asiat vähän selkeytyy mulle. Jos on pelejä (luultavasti on) niin ne olisi keskiviikkona tai torstaina. Pelattaisiin 1500 pistettä per äijä ja voitais vaihteeks arpoo joukkueet. Itse tuun varmaan käyttämään jotain hyvis ameijaa...
Minä en sitten pääse tulemaan keskiviikkona jos peli on silloin, mutta jos peli on torstaina niin pääsen tulemaan. Jos nyt ylipäätänsä on pelit.
Ei kyllä varmaan ensi viikolla keretä pelaamaan kun on juhannus ja kaikkea. Sitä seuraavalla viikolla on paremmin aikaa, ainakin mulla...
-
tuli tikku
Eli nyt ei taida olla pelejä, vai?
Joo ei ensiviikolla, mutta sitä seuraavalla voitaisiin aloittaa vaikka jokin kamppanja. Yritän kehitellä jotain kolmen pelin sarjaa missä neljä armeijaa taistelee toisiaan vastaan.
-
tuli tikku
Jos viittit niin kannattais ehkä tehdä sinne pari "ylimääräistä" armeijaa, JOS sinne tulisi joitakin muita pelaajia kun me 4.
Joo. Ihmiset vois ilmotella jos ne haluu osallistua siihen kamppanjaan. Jokaisen armeijan tulisi pelata noin neljä peliä, ehkä kolme. Kamppanja huipentuis siihen kun tulis kaksi liitoumaa ja ne tappelis keskenään.
-
tuli tikku
joo, mä kysyon mun kamulta koska sil ei sähkö posti toimi se ei oo pää ssy rekisteröityy mut se sano et se tulisi aina kun se kerkeäisi tulla eli melkee aina... (se örkki hemmo) eli se osallistuu tähän kamppaniaan jos sopii.
okei. eli onko kellään tiedossa muita?
mmjoo minä voin osallistua
Autarchin keppi laukeaa.
Joo, kyl minäkin voin osallistua mutta milloin se "meidän" kampanja alkaa?
-
tuli tikku
jaahas kenenköhän muun kamppania se sitten on? Hhmmm.......millon se "meidän" kampanja alkaa?
No mä tuun ainakin siihen mukaan.
Ensi viikolla voitaisiin aloitta. En ole ihan varma vielä että mikä päivä. Ensimmäisessä pelissä kahdella pahis-armeijalla ( chaos ja örkit) on kummallakin 750 pistettä ja hyviksillä kullakin 500 pistettä per armeija. Eli kummallakin puolella yhteensä 1500 pistettä. Ensimmäisessä pelissä kaksi hyviksien armeijaa joutuu pahiksien virittämään ansaan. Kolmas hyvis armeija tulee pöydälle vasta toisena vuorona ja yrittää pelastaa muut hyvikset. Selitän koko systeemin tarkemmin sitten myöhemmin. Jos hyvikset voittavat pelin he saavat jotain bonuksia seuraavaan peliin ja vimppoon peliin, jos pahikset voittavat he saavat jotain bonuksia vimppoon ja seuraavaan peliin.
Itse pelaan kampanjassa wood elffeillä. Niin ja tässä on muuten tosi tärkeää että kaikki tekevät army listan ja tuovat sen peli paikalle. Pelin jälkeen lista pitää antaa minulle, koska sitä tullaan tarvitsemaan jatkossa.
Itse pelaan kampanjassa wood elffeillä. Niin ja tässä on muuten tosi tärkeää että kaikki tekevät army listan ja tuovat sen peli paikalle. Pelin jälkeen lista pitää antaa minulle, koska sitä tullaan tarvitsemaan jatkossa.
-
tuli tikku
Hyviksillä pelaajat ovat ainakin eglardion ja minä. tan-taa ei taida viellä tietää keillä pelaa (ei ainakaan silloin kun puhuin hänen kanssa viime kerralla) pahiksia on ainakin RNA ja mun kamu (örkit ja kaaos) tan-taa pelaa mun luullakseni örkeillä tai empirellä, mutta siinähän vasta kysymys. Hmm.... eli kysymys kulluu et milloo alotettais?
Aijon pelata sitten Empirellä.
-
tuli tikku
Hhmm... tässä kun jo nyt suunnittelin vähän mun armeijjaa nii tuli mieleen, että pitääkö kaikilla pelaajilla olla oma kenraali?
Kaikilla tulee olla oma kenraali.
Ensimmäinen kamppanja peli pidetään huomenna (tiistai). Pääsen töistä kahdelta joten soittakaa minulle vaikka 5 minuuttia yli 14.00. Soittakaa minulle jos ette pääse.